The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Mie tekasin huomiseksi mustikkaisen 2värisen raakasuklaakakun :)
saa nähdä millanen siitä tulee :D voiko syödä vai heitänkö vesilintua. :unsure:
 
Äääh, on koko päivän tehny mieli vaikka sun mitä herkkuu..pitsaa eniten. Tällä viikolla on pidetty jo herkkupäivä ja kaikki, tais olla pe kun pidettiin sitä leffailtaa. Mutku silti, tekee mieli.:mad:

Heiii, jos pitsaa haluat niin tee se sillä atm:n rahkapohjalla - on nopea tekoinen ja kevyt ja maistuva, meillä ipanat kehui sen pitsapohjan taivaisiin. Ja pitsastahan saa tehtyä kevyenkin tahtoessaan eli laittaa täytteeksi vaikka kasviksia :)
 
Olipas toi tuuli kyllä aika vekkuli vastus lenkillä :) - kivaa oli mennä kun taas oli vastatuulta :D, miten mä aina onnistunkin näissä lenkeissäni saamaan sen vastatuulen kohdilleen! Ja enpä kyllä aatellut ollenkaan kun lähdin lenkille, että olis voinu oikeesti sitoa ne hiukset...taas oli melkoista menemistä kun kikkurat lenteli miten sattuu ja päin näköö :D

Katotaan tässä uusintana tota Jarkko Tammisen ohjelmaa missä on Jarkko Ahola <3...ei herrankiesus sitä miestä ja sen ääntä <3! Nämä kaksi ipanaakin on aivan myytyinä miehen äänestä ja vallankin sen laajuudesta....huoooh...sinne miespulloon joutas kyllä :p

Mutta. Eipä tuo Tammisen poikakaan mikään huono ole - laulamaan :O :). Hiisi, täältähän löytyy vaikka miten huikeita lahjakkuuksia ja taiteilijoita - tämmösestä piskuisesta maasta! Ja miten monesta emme olekaan kuulleetkaan vielä :)

Ollaan me vaan mahtavia :)! (..ja niin samaistuin näihin lahjakkaisiin ja taitaviin ihmisiin :D...voi mun kanssa :D!)
 
Jarkko Ahola on kyllä aivan mahtava laulaja,upea ääni ja mitkä lahjat, mun suosikki :love:niin monipuolinen mies. :)

Kiva kun oli ihana lenkki. (y)
 
Hiukkasen tuulee, joten pistin lounaan jälkeen tuulemaan täälläkin. Nopea ikkunoiden ja parvelasien pesu, imurointi ja lattian pesu, tirpan huoneen täydellinen järjestely ja verhojen pesu ja silitys. Miesreppana lupasi auttaa, menee varmaan hetki ennen seuraavaa kertaa :whistle:
 
Meillä toinen kissa tunkee aina syliin kun istun koneella..siitä se sitten tassu kerrallaan hivuttautuu pöydälle, melkein näppiksen päälle ja joskus saattaa sitten parkeerata itsensä miun hiirikäden/hiiren päälle.
Täälläkin toi yks tahtois päästä aina vatsaa leipomaan, se menee ihan transsiin siitä, nykii ja tärisee. Harvoinpa päästän tekeen niin, kun ne kynnet pistelee ja sitten vatsa on ihan täynnä kynnenjälkiä :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Jarkko Ahola on kyllä aivan mahtava laulaja,upea ääni ja mitkä lahjat, mun suosikki :love:niin monipuolinen mies. :)

Kiva kun oli ihana lenkki. (y)
Ihan älyttömän upea ääni miehellä kyllä ja niin täyttää sen heavymetallipuolen saappaat jos myös sitten ns. rauhallisemmankin musiikin poposet - ääni vain soveltuu moneksi :)

Ja joo, lenkki oli taas semmosta ittensä kanssa menemistä ja korvienvälituuletusta, mitä nyt tarviin - sielun ja ruumiin tasapainotilan hakemista ja sen saavuttamista. On kyllä niin nirvana olo sen jälkeen kun on kunnolla päässyt menemään ja kroppa kivasti nöyrtynyt maitohapoillekin mutta kuitenkin rentona...sitten suihkuun ja venyttelemään :)..jees, toimii <3!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
...oiih, mä oon kyllä nyt niin rennossa olotilassa että oikeesti - päässä ei liiku niin mitään :D

Ja mun pitäs tästä lähteä tekemään sitä luvattua raparperipiirakkaa noille kahdelle herkkusuulle...nyt voisin veikata että tulee melkoisen mielenkiintoista keittiömaailmaa kehiin kun ei ihan ehken riitä hissi ylös asti :D

Katoaan, otetaas hassunhauskaa riskiä :)

...ja puuhastelumusaksi saa kelvata mm. tämä mikä toimi törkeen hyvin tuolla metässä :p

 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
IhQ
Jotenkin tuntuu että taidan heittää noil pilsuilla vesilintua..
Jessus mitä oireita, sattuu vähä joka paikkaan, paha olo yms.yms. enkä oo nyt keksinyt muuta selitystä kuin nuo. Piti se testikin tehdä sen takia.
Useamman kk pidin tuossa taukoa, ihan vaan siksi että menkat ees joskus tulis mut aloitin uudelleen ja ei ei ei. Aiemmin ei ollu tämmöistä, voiko uudelleen aloitus aiheuttaakin ihan uusia haittaoireita?? Oon ihan pihalla.

Kaikkia varmasti tosi paljon tämmöiset kiinnostaa, pahoittelen kovasti mutta vaivaa mieltä :unsure:
 
Verholöytöpalasta kappaverhoksi -projekti etenee. Palaset on ommeltu yhteen ja nyt puuttuu ryppynauha. Mutsi tän jo haukkui, on liian pitkä (kaksi kertaa ikkunan leveys) ja liian pieni korkeussuunnassa. Ei nyt riittänyt kangasta 50 cm korkeaan verhoon käänteineen, mutta haitanneeko tuo.
 
Jotenkin tuntuu että taidan heittää noil pilsuilla vesilintua..
Jessus mitä oireita, sattuu vähä joka paikkaan, paha olo yms.yms. enkä oo nyt keksinyt muuta selitystä kuin nuo. Piti se testikin tehdä sen takia.
Useamman kk pidin tuossa taukoa, ihan vaan siksi että menkat ees joskus tulis mut aloitin uudelleen ja ei ei ei. Aiemmin ei ollu tämmöistä, voiko uudelleen aloitus aiheuttaakin ihan uusia haittaoireita?? Oon ihan pihalla.

Kaikkia varmasti tosi paljon tämmöiset kiinnostaa, pahoittelen kovasti mutta vaivaa mieltä :unsure:
Mikä lääke on kyseessä?
 
Verholöytöpalasta kappaverhoksi -projekti etenee. Palaset on ommeltu yhteen ja nyt puuttuu ryppynauha. Mutsi tän jo haukkui, on liian pitkä (kaksi kertaa ikkunan leveys) ja liian pieni korkeussuunnassa. Ei nyt riittänyt kangasta 50 cm korkeaan verhoon käänteineen, mutta haitanneeko tuo.

Pistä toisten kommentit mappi ööhön, pääasia että ite tykkäät ja tulee just teille passelin näköinen - kuten tuleekin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä