The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
eiks se ole aika normaalia että lapset suhtautuu nuivasti uusiin isä/äiti kanditaatteihin
On, on. Sanoinhan ymmartavani, mutten silti suvaitse tuollaista kaytosta ketaan kohtaan. Ja Tohtoria ei isakandidaatiksi voi nimittaa, en hyvaksyisi sellaistakaan kaytosta. Nyt puhutaan minun kumppanistani, lapsilla on isa, he eivat tarvitse ketaan ottamaan taman paikkaa ja tama asia on kayty lapi heidankin kanssaan.

Pointtini on vain se, etta Tytar Nro 3:n kaytos pahoittaa mieleni. Ei sen kummempaa. Se on loukkaavaa eika ole oikein loukata toista tahallaan. Asiasta voidaan keskustella, mutta yritetaan pysya asiatasolla tai kertoa selkeasti, etta puhutaan tunteista ja siita, mita toisen toiminta saa aikaan toisessa osapuolessa.
 
  • Tykkää
Reactions: newbie
minkä ikänen tytär se kolmas on? Kiva että oot puhunu lasten kanssa ton isäasian noin hyvin.
Kohta 10-vuotias. Ja pakkohan asiat on kayda lapi, eiko? :) Minun elamastani ja elamankumppanistani on kyse ja asia tulee vaikuttamaan lastenkin elamaan. Ei kukaan ole vaittanytkaan, etta kaikki sujuisi ihan helposti, olen kylla valmistautunut siihen, etta kakkaa tulee niskaan suunnalta jos toiseltakin. Yleisesti on kaikille hepompaa, etta isalla on uusi kumppani kuin etta aidilla. Yhteiskunta on yha hieman seksistinen...

Lapset ovat lapsia, eivatka halua muutoksia elamaansa. Taman kanssa on vain parjattava ja puhuttava ja puhuttava ja kuunneltava ja puhuttava.
 
IhanaValo
Just tänään mies nauroi että miun huumoritaso on selvästi noussut kun naureskelin yhtä Fingerporin juttua..siis yleisesti ne ei oo miusta mitään hauskoja, enkä niin hekottele millekään alapääjutuille. Miehen mielestä siis on huumorintajuinen jos nauraa näille em. asioille..sanoinpahan vaan että on miullakin huumorintaju, mies vaan ei tajua sitä.

Joku alamittainen vei miulta tuolin tästä koneelta, on siis aika siirtyä vaiks telkalle..:wave:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä