The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Huomenta kaikki!

Tänään olis ohjelmassa käydä töitoimistolla neuvottelemassa jatkosta :) Sain muuten semmosen herätyksen tänään mitä tapahtuu vaan elokuvissa ja saarjakuvissa.
 
:wave:

Kävin aamupäivästä teitä moikkaamassa mutta hiljasta on näemmä pidellyt. Olen tässä ulkoillut tai no lähinnä kävin kävellen keskustassa ja kiertelin sitten muutenkin vähän pisin poikin eli ulkoilin sillä tavalla. Sitten kävin pikasesti autolla yhen pika reissun ja voi,kyllä se hoitsu oli oikeessa kun sano että kannattaa nyt rajottaa sitä autolla ajamistakin tän käden takia,en ees paljon sitä käyttänyt mutta kyllä se vaan tuntuu vieläkin vaikka siitä jo monta tuntia. En mä vaan oikeen osaa olla tälläsiä sairaslomia kun on niin tylsää!

Tuli sitten yks vanha "heila" vastaan ja voi kauhee ku pelkäsin että tulee juttelee tai soittaa perään,onneks ei tehnyt kumpaakaan.Ei muuten mutta kun olen sille antanut ajat sitten pakit ja silti se vaan olis halunnut tapailla mutta kun ei mulla enää ollut tunteita sitä kohtaan(joskus 19vuotiaana tapailin sitä hetken) eli onhan tuosta jo aikaa jonkun verran ja siltikin se olis vielä halunnut tapailla mutta ei mua enää sytytä.
 
ps anteeksi kun luin ton sun ekan postauksen. exät sun muut tulee vastaan just väärään aikaan, väärässä paikassa.. ei mulla tosin enää kun oon vaihtanu maata.Ite lopetin sairasloman kesken.. en jaksanut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä