The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;28838126:
Kukkuluuruu. Minoon tippunut kärryiltä kyllä jo hyvän matkaa sitten mutta toivottavasti teillä on ollut kivaa :)
:kiss: sinä!

minoon ollu vähä poissaoleva myös, mitä nyt joissain ketjuissa käynyt ihmisiä kiusaamassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;28838153:
Minä. Ihan ite. Ja sinä :kiss:
Oli jokseenkin hämmentävää huomata, ettei se maailma kaatunutkaan kun ei ollut enää aikaa palstailla :)
Ei se kaadu, mut kyl se harmittaa kun ei sinua nää eikä kuule. Nih. :stick:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;28838198:
Sun täytyy pitää silmät auki, olen käynyt jo parikin kertaa siellä sun kauniissa kotikaupungissa ;)
Ei mulla kyllä ole varmaan koskaan mitään järkevää sanottavaa täällä ollut, mutta ehkä se on ollut meille ihan passeli taso :D
Jaa sitä täällä heilutaan eikä ilmotella mitää itestää, murrr :stick:
 
IhanaValo
Moikkis TT!:wave: Ja muut :)

Loppuihan se leffa lopulta..hienoja maisemia ja ihan kivasti rytinääkin mutta muuten liian hidas jotenkin miun makuun. Pakko kai ne on loputkin sit kattoa kuhan niitä tulee..

Ei taida mennä valvomiseksi täälläkään loppuilta, sen verran oon ollu veetuuntunut ettei tuo uskalla lähestyä :)

Eli nukkumatin etsintään kai sit vaan..öitä siis.
 
  • Tykkää
Reactions: Tapiontytär
Mulla on kyllä nyt ihan ihme fiilis,tavallaan oon ollut suu virneessä kokopäivän ja jotenkin kummallisen pitsakas noin niinkun mieleltäni mutta sitten samalla fyysisesti väsynyt ja harmittaa kun ei jaksa yhtikäs mitään vaikka tuli nukuttuakin. Aamulla oli olo et kysyn kaverii jos istuttas iltaa eli siis tunkisin itteni sinne mutta en sitten saanut suutani auki kun jotenkin en vaan kehtaa sanoo et hei jos teil ei oo mitään illal ni voisink mä tulla teille...joten nyt sitten surffailen netissä ja yritän ettii telkusta jotain kattomisen arvoista.

pitsakas=pirtsakas:D
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Mulla on kyllä nyt ihan ihme fiilis,tavallaan oon ollut suu virneessä kokopäivän ja jotenkin kummallisen pitsakas noin niinkun mieleltäni mutta sitten samalla fyysisesti väsynyt ja harmittaa kun ei jaksa yhtikäs mitään vaikka tuli nukuttuakin. Aamulla oli olo et kysyn kaverii jos istuttas iltaa eli siis tunkisin itteni sinne mutta en sitten saanut suutani auki kun jotenkin en vaan kehtaa sanoo et hei jos teil ei oo mitään illal ni voisink mä tulla teille...joten nyt sitten surffailen netissä ja yritän ettii telkusta jotain kattomisen arvoista.
En tiedä mitä tarkoitat mutta kuulostaa... herkulliselta!



Mää meen nyt saunaan, heippa :wave:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä