The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Iltoja. Tässä nukkumaanmenoa mietin, alkaa jo väsyttää ja koko päivän oon haukotellu ku mikäkin..en tiiä miks.

Kävin tänään keskustelemassa taas ammatinvalinnan vaikeudesta :) ja pää on taas pyörällä, mihinkähän sitä tuli lupauduttua..jänskättää noi tommoiset aina ihan hirveesti vaikka kuinka yrittäis ajatella että ihmisiä nekin vaan on.

Uimassa oli kivaa, kuopustakaan ei yhtään jännittänyt, käytiin räpiköimässä siinäkin altaassa mihin tytöt lauantaina uimakoulussa menee. Nyt vaan toivon että se menis hyvin, sain onneks luvan (ainakaan ei kielletty) että saan mennä "tueksi" siihen altaan lähellekin jos tarve vaatii.
 
kahvikirahvi
meinaan sitä, että hakeutuessasi alalle varmaan arvasit että niissä hommissa käytetään lujasti monenlaisia kemikaaleja
Meinaan että musta piti tulla mekaanikko, ekan vuoden lopulla oli tutustuminen maalaamoon ja opettaja kehas mun ekaa maalausta sen verran että lupasin mennä maalariksi opiskelemaan kun pyydettiin. Sitä päivää ennen en ollu koskaan uhrannutkaan ajatusta autojen maalaukselle, saati sitten mitä siellä tehdään. Oikeestaan saatoin vähän ajatella että robotit maalaa...
 
Meinaan että musta piti tulla mekaanikko, ekan vuoden lopulla oli tutustuminen maalaamoon ja opettaja kehas mun ekaa maalausta sen verran että lupasin mennä maalariksi opiskelemaan kun pyydettiin. Sitä päivää ennen en ollu koskaan uhrannutkaan ajatusta autojen maalaukselle, saati sitten mitä siellä tehdään. Oikeestaan saatoin vähän ajatella että robotit maalaa...
jaa, niinkö se meni
 
Näkyykö teillä muilla, joilla siis näkyy mainoksia palstalla tuo Ellien mainos, jossa on takamus, jonka ympärillä on mittanauha ja mainoslauseessa puhutaan löysien poisottamisesta. Vai onko se mulle suunnattu täsmämainos. |O:xmas:
 
Näkyykö teillä muilla, joilla siis näkyy mainoksia palstalla tuo Ellien mainos, jossa on takamus, jonka ympärillä on mittanauha ja mainoslauseessa puhutaan löysien poisottamisesta. Vai onko se mulle suunnattu täsmämainos. |O:xmas:
se näkyy kaikille niille joiden hakkerointitaidot ei riitä adblockin käyttöönottoon :stick:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29458137:
Krut- kiltti, kertaa vielä se adblockin käyttöönotto. Kiitos ja niiaus.

-asenna firefox tai chrome tai molemmat
-heivaa IE
-mene asetukset, työkalut, laajennukset
-etsi ja asenna adblock
-kun näet ne mummopöksyt niin klikkaa hiiren oikeaa korvallista ja valitse adblock
-käske poistaa pjärse
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä