The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Huomenta!

Eranaiselle ihan ensiks voima :hug:, miun äidillä on joskus nuoruudessaan harrastuksen parissa alaselästä jotain nikamia niksahtanut ja ne vaivaa vieläkin välillä. On kertonut ja voin kuvitellakin ettei oo mukavaa.


Meillä ei tänään mitään suunnitelmia, mies tosin painuu iltavuoroon töihin mut muuten...mitähän sitä keksis..:)
 
  • Tykkää
Reactions: eranainen


Rati riti ralla tuli talvi halla.

Kuuraparta tuiskutukka, lumiviitta harmaasukka.

Rati riti ralla sellainen on halla.

Rati riti ralla. Mitä teki halla?

Puhui metsät puhtahiksi.

Jäät ja järvet kantaviksi.

Rati riti halla, sitä teki halla.


Johan on etelän suuntaan paiskassu komean ilman. Aivan mahtava ulkoilu keli :heart:. Kohta katkarapukeittoa masuun :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29471013:
*hur*. Teillä on tosiaan vilakkaa. Täällä on vain -11.

Mitäs voisi jääkaapista löytyä vaihtoehdoksi?
löyty kanakoipia, norjanlohta, pottumuusia ja semmosta kasvispöperöä

kyllä niillä taisi saada kersat kertaalleen ruokittua
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29471033:
Niin oli :kieh:. Lunta saisi nyt vaan tulla enemmän. Sitä ei ole kuin nimeksi. Siellä taas taitaa olla aikasen lämmintä?
Hirmuhelteet meni onneksi ohi, lähipäiviksi on luvassa ~25 astetta, mikä on mulle aivan sopiva keli :)
Joo oon seurannu Suomen lumitilannetta, ja on kyllä ollut heikoin pitkiin aikoihin, ainakin etelämmässä. Toivottavasti kohta sataa!
*tanssii etälumitanssia* :D
 
Hirmuhelteet meni onneksi ohi, lähipäiviksi on luvassa ~25 astetta, mikä on mulle aivan sopiva keli :)
Joo oon seurannu Suomen lumitilannetta, ja on kyllä ollut heikoin pitkiin aikoihin, ainakin etelämmässä. Toivottavasti kohta sataa!
*tanssii etälumitanssia* :D
*iskee tahtia Myttysen tanssille*.

Hyvä, että ne hirmuhelteet helpottaa. Aivan järkyttäviä lukuja näkyi olleen. Mie olisin varmaan ollut ihan puolikuollut niillä lukemilla. Ihanne lukemat miulle on n.21-25 astetta. Sen yli on liikaa miulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29471081:
*iskee tahtia Myttysen tanssille*.

Hyvä, että ne hirmuhelteet helpottaa. Aivan järkyttäviä lukuja näkyi olleen. Mie olisin varmaan ollut ihan puolikuollut niillä lukemilla. Ihanne lukemat miulle on n.21-25 astetta. Sen yli on liikaa miulle.
Mie taas viihtyisin. Kotolandiassa ei o koskaan ollu liian lämmin. Mut 360 päivää vuodessa on ihan liian kylmä.
Haikaralle sattuu näit erehdyksiä. Meikäläinen olis pitäny tiputtaa tuaregiksi Saharaan. Ihan keskelle maailman suurinta hiekkarantaa, mist kumminkin puuttuu se kylmä ja märkä elementti nimeltä vesi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä