The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ikiuni
Mitenkäs vanha se sun lapses olikaan? 13- 14? Eihän nykyään, kun on kaiken maailman Skypet ja chatit ja pelit ja vehkeet etäisyydet ole niin kuoleman tuomioita - yhteyksiä voi pitää vaivattomasti ja autot, junat ja linkit kulkevat sujuvasti :). Kaveriyökyläilyt ja -lomailut onnistuu välimatkan päästäkin. Toki riippuu siitä hurjasti myös, millainen lapsi itse on luonteeltaan.

Mitäs mieltä muuten lapsi olis asiasta? Ootko jutellut? Kaikki on kuitenkin neuvoteltavissa ja kompromissin haavissa, jos vain sitä tahtoa on. Pätee myös siihenkin, jos vaikka nyt hetkellisestikin olis sitä pitkää etäisyyttä - kunhan löytyy sitä tahtoa :heart:
En ole puhunut lapsen kanssa. Olen ite sulatellut asiaa. Arvaan kyllä mitä mieltä lapsi on.
 
Mä ajattelen myös lastani. Kun olin teini niin vanhemmat halusivat muuttaa toiselle paikkakunnalle. Menetin kaverini. En halua samaa omalle lapselle. Olen miettinyt mitä tehdä.
Tai sitten sinnittelette etäsuhteessa niinkauan et lapsi asuu omillaan jos ei muuta voi.Tuleehan sekin päivä vielä joskus vaikka muutama vuosi vielä meneekin. Sun täytyy vaan miettiä mikä on kaikille paras ratkaisu mutta muista että itseäänkin pitää joskus ajatella,olla vähän itsekäs.
 
En ole puhunut lapsen kanssa. Olen ite sulatellut asiaa. Arvaan kyllä mitä mieltä lapsi on.
Ajan kanssa tässä katot/katotte asiaa eteenpäin - jo yksistään miehen muuttaminen on iso asia. Eihän teillä mikään kiire ole mutta puhukaa asiat hyvissä ajoin kuitenkin selväksi. Ja - pidä mielessäs sekin asia, että sullakin on todella oikeus onneen :) :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
No voi kamala :(! Meijen esikoinen jotenkin järkyttyi tuosta golfkentällä sattuneesta jutusta, eilisilta meni jutellessa ja ihmiselon sekä luonnon ihmeitä miettiessä...

Toivottavasti pieni tuosta toipuu. Ihan pahalta tuntuu...
Lapsillehan nuo on pahoja kun voi tulle pelkoja.
Mutta toisaalta "oppivat" ettei ukkonen tai lähinnä salamat ole mikään "leikinasia".

Kuten niin moni muukin juttu missä voi sattua pahasti.
Esim se poika joka jäi sinne lumitunneliin tms.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä