The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mikäs kirahvilla : /
Oon aika pallo hukassa että mitä tällä elämällä nyt tekis. Ei se lappiin muutto tunnu fiksuimmalta ajatukselta tähän hetkeen ja elämäntilanteeseen kun kamppailee ton lapsen isi-ikävän kanssa. Sitä on lykättävä vielä, en tiedä kuinka pitkälle. Ehkä siihen että puolikas voi matkustaa itsenäisesti junalla?
Enkä oikien tiedä miten tän äitiyden, vanhemmuuden ja huoltajuusasiat hoitaisin (ämpärin kanssa) fiksuiten niin että lapsella olis paras olla. Oon niin pihalla kaikesta just nyt. Ja peeaa.
 
Oon aika pallo hukassa että mitä tällä elämällä nyt tekis. Ei se lappiin muutto tunnu fiksuimmalta ajatukselta tähän hetkeen ja elämäntilanteeseen kun kamppailee ton lapsen isi-ikävän kanssa. Sitä on lykättävä vielä, en tiedä kuinka pitkälle. Ehkä siihen että puolikas voi matkustaa itsenäisesti junalla?
Enkä oikien tiedä miten tän äitiyden, vanhemmuuden ja huoltajuusasiat hoitaisin (ämpärin kanssa) fiksuiten niin että lapsella olis paras olla. Oon niin pihalla kaikesta just nyt. Ja peeaa.
pulmallinen juttu, vaatii harkintaa monelta kantilta
 
Oon aika pallo hukassa että mitä tällä elämällä nyt tekis. Ei se lappiin muutto tunnu fiksuimmalta ajatukselta tähän hetkeen ja elämäntilanteeseen kun kamppailee ton lapsen isi-ikävän kanssa. Sitä on lykättävä vielä, en tiedä kuinka pitkälle. Ehkä siihen että puolikas voi matkustaa itsenäisesti junalla?
Enkä oikien tiedä miten tän äitiyden, vanhemmuuden ja huoltajuusasiat hoitaisin (ämpärin kanssa) fiksuiten niin että lapsella olis paras olla. Oon niin pihalla kaikesta just nyt. Ja peeaa.
Sun pitäis ajatella kuitenkin sitä mitä itse haluaisit ja mikä olisi itselle hyväksi.
Jos sinne Lappiin menet niin eihän se oikeastaan pahemmin vaikuta puolikkaan ja ämpärin näkemisiin? Kai. Toki välimatka olisi isompi. Mutta kun ei nytkään oikein noteeraa noita isäikävä juttuja : /
Ehkä sun pitäis jutella ämpärin kanssa jos saisit sen näkeen puolikasta useammin?
Jotkut päivätkin viikolla tai kenties pidennetty vkl? En tiedä olisko noilla kuinka puolikkaaseen vaikutusta.

Ja jos kovasti mietit tuota isäikävää ym puolikkaan juttuja, aina voit soittaa neuvolaan tms ja kysellä neuvoja tai vaan puhua niistä.
Tai käydä ihan perheneuvolassa tms yhdessä juttelemassa.

Kenties tuo nyt vain liittyy ikäänkin jollain tavalla.
 
Oon aika pallo hukassa että mitä tällä elämällä nyt tekis. Ei se lappiin muutto tunnu fiksuimmalta ajatukselta tähän hetkeen ja elämäntilanteeseen kun kamppailee ton lapsen isi-ikävän kanssa. Sitä on lykättävä vielä, en tiedä kuinka pitkälle. Ehkä siihen että puolikas voi matkustaa itsenäisesti junalla?
Enkä oikien tiedä miten tän äitiyden, vanhemmuuden ja huoltajuusasiat hoitaisin (ämpärin kanssa) fiksuiten niin että lapsella olis paras olla. Oon niin pihalla kaikesta just nyt. Ja peeaa.


toivottavasti se ämpärikin tulis tolokkuihin, siinä voi vain vierähtää aikaa- itellä ainakin meni vuosi että aloin ajattelemaan vähänkään niinkuin järjellä kun ei ollut enään niin tunteiden vietävissä tai siis ei ollut niitä tunteita.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
kahvikirahvi
Ei se ämpärikään mikään läpensä paha oo, kukaan ei varmana rakasta lastaan yhtä paljon kuin se. Se ei vaan tajua mitä kokopäiväinen vanhemmuus vaatii eikä se osaa asettua mun asemaan, eikä ymmärrä mitä mie käyn tuon lapsen kanssa läpi päivittäin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä