The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30806495:
Mun mielestä viestin laittaminen on jotenki paljo helpompaa ku soittaminen.. tai siis niinku tiäks.
Niinpä, viestiin saa jäsenneltyä kaiken selkeesti. Mut sit jos soittaa, ja ihan sama miten hyvin on miettinyt etukäteen mitä sanoo, niin sitten kun puheluun vastataan niin suusta kuuluukin vaan: ".......moi.... mä.... tota... flömpg plat... siis... tä?"
 
9MM
jees vietin ihanan vapun tyttö isä aikaaa. ymmärrän jos otetaan lasten ees jonkun verran vinukkaa tykkään epanialaiskulttuurista mutta siitä en pitänyt kun vanhemmat lärveis ja baaris lasten kaaa
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30806518:
Mä oon ainaki joskus nusassu jotain vierasta, vai mikä luetaan vieraaksi? Onko se jo tuttu jos on muutaman sanan vaihtanut ennen? :D
Niin, eikös noita tollasia nimenomaan kutsuta "tutuiks". Kadulla jos vastaan kävelis joku, jonka kanssa muutaman sanan ennestään vaihtanut, sit moikataan ohimennen, niin kyllähän siitä sanois että "se oli yks tuttu" :D
 
jees vietin ihanan vapun tyttö isä aikaaa. ymmärrän jos otetaan lasten ees jonkun verran vinukkaa tykkään epanialaiskulttuurista mutta siitä en pitänyt kun vanhemmat lärveis ja baaris lasten kaaa
Joo, toi on kans semmonen asia, mistä ite en tykkää...että ollaan ihan "kunnossa" lasten edessä. Mieluummin sille sitten säädetään sitä omaa aikaa, ei lasten tartte kuitenkaan ihan kaikkee nähdä...

Kiva kun teillä kahdella oli mukava vappu :)!
 
Niin, eikös noita tollasia nimenomaan kutsuta "tutuiks". Kadulla jos vastaan kävelis joku, jonka kanssa muutaman sanan ennestään vaihtanut, sit moikataan ohimennen, niin kyllähän siitä sanois että "se oli yks tuttu" :D
Eli ei silloin voi mennä edes tuntemattoman kanssa sänkyyn, koska ainahan siinä tulee ensin vaihdettua pari sanaa, jolloin se on jo tuttu.. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
IhQ
jees vietin ihanan vapun tyttö isä aikaaa. ymmärrän jos otetaan lasten ees jonkun verran vinukkaa tykkään epanialaiskulttuurista mutta siitä en pitänyt kun vanhemmat lärveis ja baaris lasten kaaa
Ihan samaa mieltä. Max.pari otan lasten läsnäollessa..enkä oikeestaan sen enempää vaikka olisivat nukkumassakin. Jotenkin tuntuu väärältä, jos sattuiskin heräämään.
Sit jos muksut esim.mummolassa niin sit voi ottaa reilummin jos siltä tuntuu.
 
9MM
Joo, toi on kans semmonen asia, mistä ite en tykkää...että ollaan ihan "kunnossa" lasten edessä. Mieluummin sille sitten säädetään sitä omaa aikaa, ei lasten tartte kuitenkaan ihan kaikkee nähdä...

Kiva kun teillä kahdella oli mukava vappu :)!
siis sellanen tapas hiprakka on ok kun mitä katoin espaniassa se oli lämmin ja hyvä meno ihan oikeesti pusut lentää koko ajan ja hyvä meininki. mut tääl suomes lasta ei huomioitu vaan kaksin käsin viinaaa noh viinaa en ite ota tänään varmaan pari konjakkia tarjoo niinku aina ku puhellaan :) mut jos ryypäätte kunnolla ni pistäkää ne lapset mummeille ja joo mulle se et äiti ryyppää on punanen vaate siis lapsen ees t joskus 6 vuotiaana äiteen hakennu baarist.
 
siis sellanen tapas hiprakka on ok kun mitä katoin espaniassa se oli lämmin ja hyvä meno ihan oikeesti pusut lentää koko ajan ja hyvä meininki. mut tääl suomes lasta ei huomioitu vaan kaksin käsin viinaaa noh viinaa en ite ota tänään varmaan pari konjakkia tarjoo niinku aina ku puhellaan :) mut jos ryypäätte kunnolla ni pistäkää ne lapset mummeille ja joo mulle se et äiti ryyppää on punanen vaate siis lapsen ees t joskus 6 vuotiaana äiteen hakennu baarist.
Jees, ruuan kanssa jos ottaa lasin tai kaksi on ok, tai illan aikana :).

Muutoin lapset pois todellakin, jos pitää ottaa kunnolla....

Huh, sullahan on ollut kokemuksia kyllä....:|
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä