The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
En viiti tuohon alkuperäseen aiheeseen sanoa yhtään mitään.
Tai no, olen niitä kenen mielestä ei heti sänkyyn hypätä, olipa kuka/millainen tahansa tyyppi siinä. Enkä osaa kuvitella että mitään yhden yön juttuja hakisin muutenkaan. (ei sillä että kukaan kelpuuttaisikaan)
 
Ite asiassa mä taisin nähdä tänään vaan kaksi teekkaria :O..eli aika vähissä täällä päin moiset harvinaisuudet tälle päivälle. Varmaan eilen olleet enemmälti liikenteessä. Muita valkolakkisia näkyi - musta oli jotenkin läikähdyttävää nähdä niitä ihania ajan kellastuttamia valkolakkeja, niissä on isosti fiilistä :)!
Kiva, kun jo ennen vappua haalarikansa ahistelee töihin menijöitä. Osta, osta, osta Äpyä...Julkkua...ölistään ja mölistään ja ollaan niin pirun hauskoja ja kulturelleja. Muiden tavalle viettää vappua jää aika vähän tilaa.
 
Kiva, kun jo ennen vappua haalarikansa ahistelee töihin menijöitä. Osta, osta, osta Äpyä...Julkkua...ölistään ja mölistään ja ollaan niin pirun hauskoja ja kulturelleja. Muiden tavalle viettää vappua jää aika vähän tilaa.
...mutta jos yrittäs olla semmonen lehmänaivonen ja antais sitten niitten vaan olla ja yrittää tyrkyttää ja ölistä...toisaalta mä kyllä suon heillekin tämän oman vappunsa omine oheistoimintoineen ja ohjelmineen kaikkineen :)...ja kuitenkin siitä haalarikansasta huolimatta/sen vuoksi keskittyis siihen omaan vappujuhlaansa.

Kyllä kaikille tilaa riittää vappunakin :)!
 
...mutta jos yrittäs olla semmonen lehmänaivonen ja antais sitten niitten vaan olla ja yrittää tyrkyttää ja ölistä...toisaalta mä kyllä suon heillekin tämän oman vappunsa omine oheistoimintoineen ja ohjelmineen kaikkineen :)...ja kuitenkin siitä haalarikansasta huolimatta/sen vuoksi keskittyis siihen omaan vappujuhlaansa.

Kyllä kaikille tilaa riittää vappunakin :)!
No, mutta hei...lähetetään nää Espoon teekkarit sinne ensi vuonna. Sopu sijaa antaa :)
 
Ai se on kielletty multa. Jos en ole jakorasia niin en saa valittaa puutetta. Selvä juttu. Mutta toiset saa valittaa milloin mistäkin aiheesta.
Mun puolesta jokainen saa valittaa just siitä mistä tykkää, mutta toi kommentti oli vastaus siihen, että ihmettelit, miksei muille ehdoteta panoa, niin johtuiskohan siitä, ettei ne ilmota siitä puutteestaankaan.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Ai se on kielletty multa. Jos en ole jakorasia niin en saa valittaa puutetta. Selvä juttu. Mutta toiset saa valittaa milloin mistäkin aiheesta.
Mut sen puutotilan voi korjata mut sulle ei mikään kelpaa,ei fb,ei fwb ei yhen illan jutut ei mikään. Joten jos panettaa niin mene panemaan jos kerta joku ehdottaa. Ei se tee susta jakorasiaa jos panet jonkun tietyn kanssa vakituisesti vaikket seurusteliskaan.
 
entä jos kukaan ei sais valittaa mistään?
..voishan se olla hankala paikka, sekin. Että ei pääsis nurisemaan pahaa oloansa, terapeuttistahan se toisaalta on - jos ei liiaksi syvenny siihen kurjuuteensa.

Mutta toisaalta taas...sitä vois keskittyä sitten siihen ja oikeesti huomatakin sen, että asiat ovat suurimmaksi osaksi hyvinkin :). Että ei olekaan mitään hätää, hyvin tässä pärjää ja hengittää näineen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä