The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30845531:
Huomenta :wave:

Se on pikkulauantai jo. Tänää pitäs mennä jo 12 töihin, että pääsee sitte ajoissa pois ja pääsee kattoo sen pienen miehen kouluunsiunaamistilaisuuden. Siinä voi kyynel, jos toinenkin vielä vierähtää tänään.
Oi :heart:...niitä nessuja sitten mukaan ja runsaasti :). Toi on niin iso hetki ja kokemus kyllä :heart:
 
...ja sitten se on lähdettävä laittamaan päivää pakettiin :wave:. On taas edessä niin hyppyinen päivä, että saas nähdä - muistanko kaikki paikat ja tilanteet :D

Ei muuta kuin kikkurat hulmuamaan ja silmät tuikkimaan :)
Kepeää keskiviikkoa kaikille :)!
 
:wave:

Päiväteenpaikka :)

..ja mä niin nostan kuppini ja kippistelen isosti tolle mun sydämelleni, joka taas on saanut osaksensa yhtä maailmanpyörää. Tosin toisinaan ihan pienesti sitä erehtyy laittamaan hajatelmaa, että ei tarttis moista olla ollenkaan eikä ainakaan näin isolla sykkeellä mitä itellä on, mutta...kaitpa tälle sydämelle ja siinä sivussa mullekin on sijaa tässä maailmassa :). Näin on ajateltava kuitenkin...enkä mä taitais olla mä ilman tota sydäntä...:)

Että taitaa olla kuitenkin tilanteista huolimatta tai juuri niiden takia semmoinen win- win- tilanne :).

Otetaan siis elämälle ja sille tuntevalle sydämelle ja varsinkin tunteista suurimmalle :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Viimeinen koulutehtävä ennen kesälomaa. Motivaatio lähti lomalle etuajassa, ja nyt joudun tekemään tätä yksin.
Ja tää olis tulostusta vaativa työ, mutta onnekkaana sattumana rakas lapseni tuhosi viimeviikolla pakasta vedetyn, koeajamattoman tulostimen kaatamalla sinne vettä - kahdesti. Ja nyt koitan sovitella tota paskaa wordiin tai powerpointtiin, että saisin sen lähetettyä sähköisenä versiona opettajalle. Ja tästä tule sitten vittu yhtään mitään, menee hermo.

Ja ilman tätä tehtävää en saa kurssiarvosanaa. Ei jumalauta :kieh:
 
Viimeinen koulutehtävä ennen kesälomaa. Motivaatio lähti lomalle etuajassa, ja nyt joudun tekemään tätä yksin.
Ja tää olis tulostusta vaativa työ, mutta onnekkaana sattumana rakas lapseni tuhosi viimeviikolla pakasta vedetyn, koeajamattoman tulostimen kaatamalla sinne vettä - kahdesti. Ja nyt koitan sovitella tota paskaa wordiin tai powerpointtiin, että saisin sen lähetettyä sähköisenä versiona opettajalle. Ja tästä tule sitten vittu yhtään mitään, menee hermo.

Ja ilman tätä tehtävää en saa kurssiarvosanaa. Ei jumalauta :kieh:
:hug: - voisko kirjasto auttaa esim. tossa tulostamisessa millään? Sä oot kuitenkin konelle sitä kirjotellut ja tallentanut joten kirjastossa voisit sitten tulostaa sen ulos...?
Onnistuisiko moinen juttu?
 
Viimeinen koulutehtävä ennen kesälomaa. Motivaatio lähti lomalle etuajassa, ja nyt joudun tekemään tätä yksin.
Ja tää olis tulostusta vaativa työ, mutta onnekkaana sattumana rakas lapseni tuhosi viimeviikolla pakasta vedetyn, koeajamattoman tulostimen kaatamalla sinne vettä - kahdesti. Ja nyt koitan sovitella tota paskaa wordiin tai powerpointtiin, että saisin sen lähetettyä sähköisenä versiona opettajalle. Ja tästä tule sitten vittu yhtään mitään, menee hermo.

Ja ilman tätä tehtävää en saa kurssiarvosanaa. Ei jumalauta :kieh:
I feel you sister :hug: Opinnot edistää elämänlaatua pitkällä aikavälillä, mutta tuhoaa sen lyhyellä.


Mää saan sit viettää kesän kirjottamalla mun gradua. Aina sillon ku en oo töissä. No emmää ois mtn lomaa halunnukkaan prkl.
 
:hug: - voisko kirjasto auttaa esim. tossa tulostamisessa millään? Sä oot kuitenkin konelle sitä kirjotellut ja tallentanut joten kirjastossa voisit sitten tulostaa sen ulos...?
Onnistuisiko moinen juttu?
No tehtävähän on kerätä vihko uutisista, ja oon säädelly ne mahtavilla kuvankäsittelytaidoillani (lue, paintilla) tulostusvalmiiseen muotoon koska mulle ei tuu mitään paperilehtiä enkä oo jaksanu mennä dyykkalemaan. Oisin voinu sit kynällä kirjotella kommentit perään, mut nyt joutuu poikkeemaan alkuperäsestä suunnitelmasta hieman. Voishan sitä toki koittaa jos kirjastossa kävis pyörähtämässä, mutta vittuko ei kinosta nyt yhtään mikään ylimääränen säätäminen |O
 
I feel you sister :hug: Opinnot edistää elämänlaatua pitkällä aikavälillä, mutta tuhoaa sen lyhyellä.


Mää saan sit viettää kesän kirjottamalla mun gradua. Aina sillon ku en oo töissä. No emmää ois mtn lomaa halunnukkaan prkl.
:hug: - no siellä toinen uurtaja....Sulla on kuitenkin varmaan jo gradun aihe hienosti valmiina ja oot jo tehnyt alustavia hajatelmia, mitä laitat paperille...?

Ja vaikka nyt kesä näyttääkin kiireiseltä, niin - on sun vaan jostain välistä otettava sitä vapaa- aikaakin, irtiottoa kaikesta. Ajatus juoksee paljon paremmin silloin kun saa päälleen hapetusta ja aivan muuta sisältöä :)
 
No tehtävähän on kerätä vihko uutisista, ja oon säädelly ne mahtavilla kuvankäsittelytaidoillani (lue, paintilla) tulostusvalmiiseen muotoon koska mulle ei tuu mitään paperilehtiä enkä oo jaksanu mennä dyykkalemaan. Oisin voinu sit kynällä kirjotella kommentit perään, mut nyt joutuu poikkeemaan alkuperäsestä suunnitelmasta hieman. Voishan sitä toki koittaa jos kirjastossa kävis pyörähtämässä, mutta vittuko ei kinosta nyt yhtään mikään ylimääränen säätäminen |O
:hug:....mä oon jotenkin varma siitä, että kun sä jalostat ton apinanrai..kirahvinraivon alas paperille niin siitä tulee niin ytimekästä ja loistavaa, että sä läpäiset ton kurssin ihan heittämällä :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä