The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!

Pitkästä aikaa taas kunnon ahistus päällä :confused:
Eilen tuntuivat oikeesti tajuavan että miulla alkaa aika loppua noiden opiskelujen suhteen, vielä olis useampi osio suorittamatta ja periaatteessa aikaa ei ole ku jonnekin ensi vuoden huhtikuun loppuun.
Hyvä tietty että lopulta tajusivat, ekan osion papereita kun oon koittanu tyrkyttää varmaan viime keväästä asti..vaan kun tuli henkilöstömuutoksia ihan "isointa" pomoa myöten niin kiirettähän niil on ollu.
Tällä viikolla pitäs kuulemma saada selville koko opintojen kulku ja aikataulu..vaan mites mie voin sen tietää kun lukujärjestykset tekevät opettajatkaan ei vielä tiedä ens keväästä..
 
IhQ
Mie näin outoa unta..tai no en muista siitä kun ihan lopun, olin vanhempieni talossa (jossa itekin asunu suurimman osan elämääni), lapseni leikki siin pihalla ja ite olin ulkoeteisessä kun tunsin miten talo alkoi liikkumaan. Se lähti hitaasti "liukumaan" paikaltaan läheistä piharakennusta kohti! Huusin jotain lapsille, varmaan että varokaa ettette jää alle ja juoksin sisältä hakemaan kännykkää et voin soittaa jollekin.
 
Huomenta :devil:

Lienee pakko raahautua lekuriin kylkeä näyttämään, ei tuu helevettiää sen kanssa elämästä. Nukahdin 23.30 ja heräsin kipuun 0.06. Sen jälkeen en nukkunut
 
Huomenta! :coffee:

Parasta spotifyssa juuri nyt: Akustinen aamukahvi-soittolista.. :love:

Nukkumaan kyl ehkä vois mennä takasin, ku heitin tumpin tuhkakupin sijasta mun kahvimukiin... Ei toi ajatus vissii iha toimi vielä :D


@Bitch nyt vaan marssii sinne lääkäriin hakee droppia kipuun. Toivottavasti helppais ja menis nopeeta ohi.. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä