The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se olis viikko melkein lusittu. Ruska on mahtavan näköinen, tekis mieli lähtee ottamaan muutamia kuvia luonnosta.
 
Mulla on jo jokunen summa säästötilillä pahan päivän varalle, lisätty tässäkin kuussa, mut ehkä oon vaan raha-asioiden kans lähes yhtä neuroottinen ko siivoamisen (n) En mielelläni kajoa säästötilille.

Mulla on ihan sama periaate. Ja kokemuksella voin todeta, ettei kannatakaan. Viimeksi kun päätin käyttää säästötililtä talvirenkaisiin, tuli lähes heti sen perään ero ja se himputin autokin jäi eksälle.
 
Mulla on ihan sama periaate. Ja kokemuksella voin todeta, ettei kannatakaan. Viimeksi kun päätin käyttää säästötililtä talvirenkaisiin, tuli lähes heti sen perään ero ja se himputin autokin jäi eksälle.
Nordax maksaa parasta korkoa (1,65%) jos säästötiliä kaipaa. Rahastot ja osakkeet ovat hyvä vaihtoehto, mutta tällä hetkellä yliarvossaan ja korjausliikettä odotetaan.
 
Mua muuten alkoi ärsyttää täysin turhanpäiväinen asia. Nimittäin sexhibition-messujen radiomainos. Kun siinä sanotaan että "tuhma ohjelma" . Ja mä en sit millään ymmärrä, mitä tuhmaa on seksissä ellei oo pettämässä puolisonaan ja toimii lain puitteissa.
 
Mua muuten alkoi ärsyttää täysin turhanpäiväinen asia. Nimittäin sexhibition-messujen radiomainos. Kun siinä sanotaan että "tuhma ohjelma" . Ja mä en sit millään ymmärrä, mitä tuhmaa on seksissä ellei oo pettämässä puolisonaan ja toimii lain puitteissa.
Onhan se tuhmaa jos siellä esitellään entiseen tapaan naimista lavashowna yms?
 
Täällä taas, vähän aikaa sitten tultiin kotiin ja syötiin. :)
Aivan ihania kisuja oli. :) Toinen arempi kuin toinen, mut eipä ihme kun elämänalku ei oo ollu hyvä. Mut terveitä ovat. Meillä on päivä aikaa molemmin puolin miettiä päätöstä ja iltapäivällä soitan neuvojalle ja saan ehkä tietää jo saadaanko kisut. Hyvin positiivisella mielellä olivat. :):)
 
  • Tykkää
Reactions: endis
Mua muuten alkoi ärsyttää täysin turhanpäiväinen asia. Nimittäin sexhibition-messujen radiomainos. Kun siinä sanotaan että "tuhma ohjelma" . Ja mä en sit millään ymmärrä, mitä tuhmaa on seksissä ellei oo pettämässä puolisonaan ja toimii lain puitteissa.
Kai se tuhma merkitsee eri asioita kullekkin. Joillekin voi olla tuhmaa seksi tuntamattomien kanssa muiden katellessa tai vaikka sm tai pissileikit. Toisille voi olla tuhmaa jokin " tavallisempi " seksi.
 
Kai se tuhma merkitsee eri asioita kullekkin. Joillekin voi olla tuhmaa seksi tuntamattomien kanssa muiden katellessa tai vaikka sm tai pissileikit. Toisille voi olla tuhmaa jokin " tavallisempi " seksi.

Siis kun mä ymmärrän jos se on jännää tai kielletyllä tavalla kiihottavaa tai jotain sellaista, mutta toi tuhma nyt ei vaan sovi. Tuhma on sellainen mistä saa tukkapöllyt tai joutuu jäähypenkille tai saa arestia. Siis niinko lasten juttu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä