The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Okei. Olet siis alan ammattilainen? Ymmärrän nyt paremmin kantasi ja sinun kannaltasi katsottuna siinä ei ole mitään tuhmaa. Mutta vanhaa arvomaailmaa kunnioittavan mummon mielestä on.
No EN ole mikään ammattilainen :D On vaan paikkoja jossa noin saa tehdä. Tai se on jopa suotavaa.

Mun mummon mielestä se ois ollut sekä rietasta että härskiä muttei tuhmaa.
 
No en.

Mua vaan kiukuttaa kun luonnollisista asioista tehdään jotenkin likaista ja hävettävää. Ja jos jotakin vielä mainostetaan sillä!
Ainahan se sitä on. Kaikkia ei voi miellyttää, vaikka kuinka tahtoisi. Mietippäs millaista olisi elää jossain islamistimaassa ... siellä et voisi vilauttaa edes säärtä.
 
Mua muuten alkoi ärsyttää täysin turhanpäiväinen asia. Nimittäin sexhibition-messujen radiomainos. Kun siinä sanotaan että "tuhma ohjelma" . Ja mä en sit millään ymmärrä, mitä tuhmaa on seksissä ellei oo pettämässä puolisonaan ja toimii lain puitteissa.
Mainosta kuulematta veikkaan, että siinä tarkotetaan tuhmaa "hyvällä tavalla". Siis käyttäen sanaa eufemismina eroottiselle vrt tuhmat kuvat. Eli halutaan luvata, että ohjelmassa on oikeesti seksiä jne.
 
Peyote veti oikein kunnolla porot nokkaan mun jutuista... pakko kyllä myöntää, että en ajatellut asiaa hänen kannaltaan, mutta näyttääkö teistä siltä, että vittuilen hänelle tahallaan? Miten minun pitäisi muuttaa ilmaisuani, ettei hän loukkaannu kommenteistani?
 
Mainosta kuulematta veikkaan, että siinä tarkotetaan tuhmaa "hyvällä tavalla". Siis käyttäen sanaa eufemismina eroottiselle vrt tuhmat kuvat. Eli halutaan luvata, että ohjelmassa on oikeesti seksiä jne.
Mä ymmärrän, mutta kun se mua just kiukuttaakin! Ei seksi ole tuhmaa, ei nakuilu ole tuhmaa, ei mikää mikä on sallittua tai luvallista (laillista), voi olla tuhmaa.
 
Peyote veti oikein kunnolla porot nokkaan mun jutuista... pakko kyllä myöntää, että en ajatellut asiaa hänen kannaltaan, mutta näyttääkö teistä siltä, että vittuilen hänelle tahallaan? Miten minun pitäisi muuttaa ilmaisuani, ettei hän loukkaannu kommenteistani?
Höm. Ehkä ei kannattaisi heitellä vastauksiin henkilökohtaisia olettamuksia. Ei peyoten lantiosta eikä siitä että mä olisin jotenkin seksialan ammattilainen.

Jotkut loukkaantuvat helpommin kuin minä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä