The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä ymmärrän, mutta kun se mua just kiukuttaakin! Ei seksi ole tuhmaa, ei nakuilu ole tuhmaa, ei mikää mikä on sallittua tai luvallista (laillista), voi olla tuhmaa.
Mun mielestä se kuulostaa lähinnä typerältä, semmonen joku vanha jäänne ajoilta ku seksistä ei oikein voinu puhua. Et hihii katso tuhmat kuvat :ROFLMAO:
Että sinällään ymmärrän ärsytyksen vaikka itseä enemmänki huvittaa.
 
Höm. Ehkä ei kannattaisi heitellä vastauksiin henkilökohtaisia olettamuksia. Ei peyoten lantiosta eikä siitä että mä olisin jotenkin seksialan ammattilainen.

Jotkut loukkaantuvat helpommin kuin minä.
Hmmm...ok, eli rekisteröityneitä ei saa vahingossakaan arvostella, mutta harmaille voi laittaa paskaa niskaan sen minkä kerkeää?
 
No eikä.

Ketjuun voi vastata menemättä henkilökohtaisuuksiin.

Mulle on yhdentekevää, mä itseasiassa tykkään kiisteläki. Mutta sä kysit ja mä vastasin niin kuin asian näin.
Ymmärrän pointtisi. Minä en vain vielä ole adaptoitunut palstan kirjoittamattomiin sääntöihin... ja oikeasti, minä en tajunnut millään tavoin loukkaavaksi kysyä sitä Peyoten helyjuttua ja toisaalta en näkisi siinäkään mitään pahaa jos sinä sattuisit olemaan seksin ammattilainen. Me olemme kuitenkin anonyymejä toisillemme.
 
Ymmärrän pointtisi. Minä en vain vielä ole adaptoitunut palstan kirjoittamattomiin sääntöihin... ja oikeasti, minä en tajunnut millään tavoin loukkaavaksi kysyä sitä Peyoten helyjuttua ja toisaalta en näkisi siinäkään mitään pahaa jos sinä sattuisit olemaan seksin ammattilainen. Me olemme kuitenkin anonyymejä toisillemme.

Älä sitten kysy, ellet halua vastausta.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Miten tän tunnuksen voi poistaa? Katselen mielenkiinnosta sitä jotain av:tä, josko siellä syntyisi jotain kehittävää keskustelua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä