The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ei skulaa enää tapatalkilla, tää on ny jollaki xenforo alustalla ja siitä ei ole interconnectionia
Niinpä tietysti. Tapatalk oli pirun hyvä systeemi, mutta mennään nyt sitten tällä mobiilisivustolla...

mummeli tosiaan suunnitteli syksyllä omia viiskymppisiää mutta on tainnu terveyshommelit romahtaa siihen malliin että hyvä jos näkee niitä
Täytyy ilmeisesti lukea sen blogia, että pääsee tapahtumista kärryille. Eipä ole terveyskään itsestäänselvyys, sen itse nyt oppinut kantapään kautta.
 
eläpä muuta viserrä
Istuskelen tässä ja odottelen tyttöä ratsastamasta (jostain syystä vaikka omillaan asuukin, isäukon ilmaiset kyydit tallille edelleen kelpaavat) suhteettoman uteliaisuusvimman kourissa ja selasin sitten Mummeliisan kirjoituksia sen verran syvälle, että löysin tiedon. Kyllä sillä syöpä on. Kamalaa.

Ja häpeän itseäni - ei saisi olla näin utelias toisten terveydentiloista. Ehkä sen voi laittaa palstatauon piikkiin.
 
Istuskelen tässä ja odottelen tyttöä ratsastamasta (jostain syystä vaikka omillaan asuukin, isäukon ilmaiset kyydit tallille edelleen kelpaavat) suhteettoman uteliaisuusvimman kourissa ja selasin sitten Mummeliisan kirjoituksia sen verran syvälle, että löysin tiedon. Kyllä sillä syöpä on. Kamalaa.

Ja häpeän itseäni - ei saisi olla näin utelias toisten terveydentiloista. Ehkä sen voi laittaa palstatauon piikkiin.
no et oo ainoa joka stalkkailee mummelia että eipä vaikuta ripotella tuhkaa päälleen
 
Terveydstä sen verran, että täällä paloi käämit. En odota enää yhtäainutta päivää soittoa Tyksistä. Huomenna uusi yritys Mehiläisen kautta, vaikka sit maksaisi seitsemänsataa yks pahainen (joku himputin) kuvaus.
 
Niiijuu, ja muuten. Noi etelän ihmeet taas onnistuivat. Tällä kertaa ne vitun tollot eivät osanneet tankata kuormaajaa ajoissa ja sit oli letkut ja suuttimet täynnä paskaa ja taas vaadittiin (ymmärtävää) korjaajaa.

Kalliimmaksi mun tulee kotona kipeänä tönöttää. Saa maksaa tutkimus aika paljon ennenko kannattaa rahan takia hidastella...
 
Niiijuu, ja muuten. Noi etelän ihmeet taas onnistuivat. Tällä kertaa ne vitun tollot eivät osanneet tankata kuormaajaa ajoissa ja sit oli letkut ja suuttimet täynnä paskaa ja taas vaadittiin (ymmärtävää) korjaajaa.

Kalliimmaksi mun tulee kotona kipeänä tönöttää. Saa maksaa tutkimus aika paljon ennenko kannattaa rahan takia hidastella...
Toi on muuten todella pottumaista maata kotona kipeenä hiiriä metsästäen kun työmaa on välinpitämättömien tumpeloiden käsissä.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Toi on muuten todella pottumaista maata kotona kipeenä hiiriä metsästäen kun työmaa on välinpitämättömien tumpeloiden käsissä.
Todella! Musta alkaa tulla jopa hieman rasistinen. Älykkyysosamäärästä en osaa sanoa, mutta ei noilla (reilulla kymmenellä mitkä mä tunnen) eestiläisellä ainakaan oo hippuakaan maalaisjärkeä. Ei sit yhdellä ainoalla!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä