The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Hei tibis, on niin mukavaa, että olet nyt terveiden kirjoissa vahvasti:)

Jossakin tuli esille, et tykkäisit cern flakesista... Jätä ne nyt pois ihan vaan siksi, että se maissikoisan kohtalo tulee ennenpitkää ihmisellekin, kun se maissi tuottaa sen myrkyn... eikä sitä kukaan tutki, kun ei siihen maissiin sitä myrkkyäkään erikseen laiteta! Ei siis tarvi, kun se koisan toukka kuolee heti, jos eksyy sinne maissin korren sisälle. Suolisto mätänee sillä kokonaan. Vähitellen, mutta niin se tekee ihmisellekin.
 
Hei tibis, on niin mukavaa, että olet nyt terveiden kirjoissa vahvasti:)

Jossakin tuli esille, et tykkäisit cern flakesista... Jätä ne nyt pois ihan vaan siksi, että se maissikoisan kohtalo tulee ennenpitkää ihmisellekin, kun se maissi tuottaa sen myrkyn... eikä sitä kukaan tutki, kun ei siihen maissiin sitä myrkkyäkään erikseen laiteta! Ei siis tarvi, kun se koisan toukka kuolee heti, jos eksyy sinne maissin korren sisälle. Suolisto mätänee sillä kokonaan. Vähitellen, mutta niin se tekee ihmisellekin.

Ensiksikin Spitfire on olutta, ihan tavallista sellaista ohramallasversiota.

Ja corn flakeseista en luovu! Enkä mistään muutakaan. Paitsi nyt ehkä melkein kokonaan röökistä. Ei oo mitään iloa elää jos kaikki herkut ovat kiellettyjä.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
Ensiksikin Spitfire on olutta, ihan tavallista sellaista ohramallasversiota.

---Paitsi nyt ehkä melkein kokonaan röökistä.
Eihän sitä savua ole pakko vetää henkeen;-) Mun setä poltteli Clania piipussa silloin, kun olin pieni. En tiedä, mikä ero niissä on, enkä tosiaan tohtisi kokeillakaan, mutta kyllä tupakanviljelyssäkin käytetään paljon torjunta-aineita. Jos se tuoksuu kukkapenkissäkin, meneekö halu ohi sillä? Parikin merkkiä tuolla tutussa putiikissa:)

Meillä tuoksuu nyt Lapinvuokko niin, että parempaa saa hakea kauan:)
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Täällä ei tuoksu lapinvuokko vaan vanhan talon ullakko. Mutta portaikko alkaa olla raivattu! Raahasin tyhjt pullot (herraties kenen jäljiltä, olivat kertakaikkisesti pölyn peitossa) Prismaan ja muistin ostaa lamppujakin että näkee kulkea. Nyt on yläkerta helpommin käytössä koska sinne pääsee vaikka tulisi kaatamalla vettä. :)
 
Eihän sitä savua ole pakko vetää henkeen;-) Mun setä poltteli Clania piipussa silloin, kun olin pieni. En tiedä, mikä ero niissä on, enkä tosiaan tohtisi kokeillakaan, mutta kyllä tupakanviljelyssäkin käytetään paljon torjunta-aineita. Jos se tuoksuu kukkapenkissäkin, meneekö halu ohi sillä? Parikin merkkiä tuolla tutussa putiikissa:)

Meillä tuoksuu nyt Lapinvuokko niin, että parempaa saa hakea kauan:)
Ensinnäkin... poskareista ei ole röökinpolttajalle hitonkaan riemua.
Toisekseen, röökissä on itessään vissiin viittatuhatta eri myrkkyä, niin siinä ei muutamat torjunta- ainejäämät tunnu missään.

Kaljassa taas ei- juopolle olennaista on maku.
Vaikka olis kuinka luomulitkua mutta jos se on litkua niin sen kaataa viemäriin.
 
Ensinnäkin... poskareista ei ole röökinpolttajalle hitonkaan riemua.
Toisekseen, röökissä on itessään vissiin viittatuhatta eri myrkkyä, niin siinä ei muutamat torjunta- ainejäämät tunnu missään.

Kaljassa taas ei- juopolle olennaista on maku.
Vaikka olis kuinka luomulitkua mutta jos se on litkua niin sen kaataa viemäriin.
Mä ostin kolmea erilaista alkoholitonta olutta oikein Alkosta. *toiveikkaana etteivät ne olisi litkua*
 
Hämärän rajamailla toikkaroiva katinraato ilmottautuu*huiskuttaa*

Voi poijaat sentään, olihan päivä! Mutta siitä viis - ihanaa kun aurinko paistaa ja on lämmintä ja kaunista :)

..oispa oikeesti tossa muutaman askeleen päässä järven ranta..mä niin tahtosin raahautua aalloille äksäilemään tai vaikka vaan laiturille retkottamaan niin että jalat ois vedessä...

Mutta mä koomailen tässä tovin ja keräilen palikoitani, sitten tiedossa yhden elämyskokemusreppulaisen hakemista :)
 
Sähläystä ja säätöä :D, voi kiesus mun kanssa!

Oikasin siis toviksi pitkälleni...arvaatko mitä tapahtui?! Seuraavaksi havahduin siihen ku esikoinen on mua ravistelemassa hereille..että ois pitäny olla jo liikenteessä! Unikuolat poskelta pois * nolopolona mutta nyt myös :D* ja reinon kans menemään hiekkateitä Vatasena...

Ja nyt on yks kälkättäjä takaisin talossa :)

Ja reino on sen näköinen kuin olis pyöriny beduiinin sandaalissa, täynnänsä hiekkapölyä, pohjaväriä ei näy...

Se olis varmaan kokovartslohierojan pestikin avoinna.Kroppa niin tärviöllä, hartiat jumissa, pakarat soi ja jalkapohjat...ihan pieni villi veikkaus on ettei mun tartte tänä iltana edes nähdäkään NukkuMasaa, kun urvahdan omineni :D

Mutta heiiii, huomenna ois vissiin tiedossa miljuunittain lätäköitä :)!Näinköhän ehdin edes puolissakaan pompahtaa*elliepäileväisenä*:D....
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Huomiseksi tottavie lupailtiin ukkosta ja vettä. Mä taidan siis viettää vielä toisen kotipäivän. Ehkä saan saunamökin keittiönkin siivoiltua.
...pyh, sitä nyt sisällä olla *luimistelee*...vaan ulkona testaamassa sitä tuulen voimaa, että voiko siihen nojata :)...

Tosin- onhan tuossa sisällä olemisessa muutava kivakin pointti olla myrskyä paossa *pyörittelee silmiään virnuillen*...*ja vislailee*...
 
Himputtilainen. Tosta riisistä ja kanasta tuli niin syömäkelpoista sapuskaa, että hetken jouduin ihmettelemään, että "onko tää oikeesti mun tekemää"?
Mä ostin kivikylän kalkkunapaistisuikaleita tai mitä lie olivat, tungin porkkanoiden ja valkosipulinkynsien kera pataan ja tuli muuten hyvää, mutta jessus miten suolaista. Arvostaisin kovasti, jos jättäisivät marinadeista kokonaan suolan pois kun sitä varmasti jokainen osaa lisätä.
 
Mä ostin kivikylän kalkkunapaistisuikaleita tai mitä lie olivat, tungin porkkanoiden ja valkosipulinkynsien kera pataan ja tuli muuten hyvää, mutta jessus miten suolaista. Arvostaisin kovasti, jos jättäisivät marinadeista kokonaan suolan pois kun sitä varmasti jokainen osaa lisätä.
Toi suolaisuus on valitettavasti totta.
Itte pyrin välttämään, mutta vaikeeta se on.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä