The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Vilu tulee tuollakin :unsure:
Saksan meteorologian laitos varoitti huonosta säästä osissa Baden-Württembergiä ja Baijeria.
Schwarzwaldiin ja Alpeille oli luvassa voimakkaita lumisateita ja ihmisiä varoitettiin kinostuneesta lumesta.
Liukkaat tienpinnat ja lumisateet aiheuttivat Baijerissa keskiviikkona ainakin 160 liikenneonnettomuutta eli kolme kertaa tavallista enemmän.
Etelä-Saksaan on luvassa perjantaiksi myös kovia pakkasia, jopa 20 miinusastetta.
 
Onko siulla kaikki palstalaiset watsappi kavereina? Ennenkin huomannu kun olet jollekin ilmoittanut laittaneesi. Kumma ettei he nää niitä muuten kuin siten että huudat täällä laittaneesi. Haluatko jotenkin ylpeillä sillä että palstalaiset on sinu kans watsappi kavereina.
miks pitää olla piikikäs toiselle? (n)
ja voin kertoa että mä en ole raffin whatsappissa...sitä paitsi on täällä turhemmistakin asioista huudeltu:rolleyes:
auta mieluummin tossa relaatiossa raffia ja mua, että päästään eteenpäin.:coffee:
 
Onko siulla kaikki palstalaiset watsappi kavereina? Ennenkin huomannu kun olet jollekin ilmoittanut laittaneesi. Kumma ettei he nää niitä muuten kuin siten että huudat täällä laittaneesi. Haluatko jotenkin ylpeillä sillä että palstalaiset on sinu kans watsappi kavereina.
Totta kai haluan. Saan siitä kiksit ja kovaa ylemmyydentunnetta, ku oon niin siisti tyyppi, et tunnen kaikki irlissä ja voin watsappailla ja leuhkia sillä täällä. Miks muuten? o_O
 
Varmaan kohta olet sinäkin kun ilmaisit ettet ole.Tuntuu keräilevän niitä.
no se nyt ole sulta mitenkään hei pois jos niin tekiskin, sitä paitsi saispa ainakin nopeemmin apuja relaatiossa (y)
Anturajalka, mutta se on liian pitkä. Padfoot englanniks (google onkaveri), mut molemmat on lian pitkiä.
niin olikin eli ei liity nekään...
Mikäs se oli se mökki mihin Lupin laitettiin nuorena aina kun se muuttui ihmissudeks?
 
Onko siulla kaikki palstalaiset watsappi kavereina? Ennenkin huomannu kun olet jollekin ilmoittanut laittaneesi. Kumma ettei he nää niitä muuten kuin siten että huudat täällä laittaneesi. Haluatko jotenkin ylpeillä sillä että palstalaiset on sinu kans watsappi kavereina.
oot vaan kateellinen kun jollain on kavereita. o_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä