The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En minä ole minua vain ihmetyttää miksi joka kerta täällä pitää ilmoitaa kun on viestin laittanut kun sen viestin saa ja näkee muutenkin. Kyllä tuossa tsuferaffin toiminnassa näkyy selvästi se että haluaa vain näyttää ja elvistellä että montako palstalaista hänellä on watsappi kaverina.
so..? miten hän on millään elvistellyt? kertoi vaan ystävälleen että menee whatsappiin lukemaan viestin...ei se nyt kenenkään pyllyä pitäis kutittaa hyvänen aika :eek:
 
vierailija
so..? miten hän on millään elvistellyt? kertoi vaan ystävälleen että menee whatsappiin lukemaan viestin...ei se nyt kenenkään pyllyä pitäis kutittaa hyvänen aika :eek:
Miksi sitä pitää täällä kertoa kyllä kai se viestin saaja itsekin näkee että viesti on tullut. Elvistelyä se juuri on että pitää tänne erikseen tulla ilmoittamaan että laittoi viestin niin että varmasti kaikki huomaa kenelle palstalaiselle tällä kertaa laittoi.
 
Miksi sitä pitää täällä kertoa kyllä kai se viestin saaja itsekin näkee että viesti on tullut. Elvistelyä se juuri on että pitää tänne erikseen tulla ilmoittamaan että laittoi viestin niin että varmasti kaikki huomaa kenelle palstalaiselle tällä kertaa laittoi.
Ei millään pahalla mutta sä kuulostat jotenkin katkeralta tai kateelliselta? Eihän se sulta mitenkään pois ole jos hän tänne ilmoittaa kaverilleen/ystävälleen jostain viestistä...mutta jatka sinä asiasta keskustelua...
 
Miksi sitä pitää täällä kertoa kyllä kai se viestin saaja itsekin näkee että viesti on tullut. Elvistelyä se juuri on että pitää tänne erikseen tulla ilmoittamaan että laittoi viestin niin että varmasti kaikki huomaa kenelle palstalaiselle tällä kertaa laittoi.
Eiks sulle oo opetettu, et voi olla ihan hys hys hiljaa, jos ei oo mitään nättiä sanottavaa?

Ja miks sua ees mun viestittelyt häiritsee?
 
se on kateelliinen kun kukaan ei watsäppää sen kaa
Ei hiekka pimpissä oo aina synonyymi kateudelle.


Tai no päätön on kyl niin ihku, et siitä sietääki olla kateellinen :love: Mut sillä ei sit taas oo mun kanssa mitään tekemistä. Ehkä son Ulla Taalasmaa, ja sitä härittee ku en jakanu julkisestiviestini sisältöä. Härnäsin vaan kaikkia kertomalla, et jotain laitoin mutten mitä. Muahahahahaha.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä