The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä muistan vaan yhden kerran?

Ja silloinkin oikeesti siitä syystä, että teillä on kivampaa ilman minua.
...ja siellä sitten höpistään jonninjoutavia :)

Kato kun ei voi niin millään tietää, kukaan osapuoli, ennenkuin kokeilee(y). Eli kalenterit esiin ja sopimaan ajankohtaa iloiselle tapaamis- ja lörpöttelytuokiolle! Oishan toi aikaa pölöjää olla moinen tilaisuus käyttämättä kerran vissiin käsittääkseni kohtuu likellä kuitenkin olette :)...
 
Seitanpihveistä tuli ihan hyviä,rakenne jäi vähän pehmeäksi,löllöksi mutta maku oli loistava. Lilluivat marinadissa jonkun aikaa ja paistoin pannulla
 
Iltaa!

Väsyttää ja ärsyttää kun väsyttää ja ärsyttää.
Minuukin ärsyttää, ärsyttää niin paljon että tekis mieli suuttua tupsahtaa jollekin mutku en ees tällä hetkellä jaksa sitäkään niin suuttua tupsahtelen sitten sisimmässäni ja jupisenmutisen puoliääneen sekä tuhahtelen kaikkea vääryyttä ja epäreiluutta vastaan ja sitä kun väsyttää eikä viittis mennä nukkumaankaan ettei mene yö reisille:cautious:
 
Minuukin ärsyttää, ärsyttää niin paljon että tekis mieli suuttua tupsahtaa jollekin mutku en ees tällä hetkellä jaksa sitäkään niin suuttua tupsahtelen sitten sisimmässäni ja jupisenmutisen puoliääneen sekä tuhahtelen kaikkea vääryyttä ja epäreiluutta vastaan ja sitä kun väsyttää eikä viittis mennä nukkumaankaan ettei mene yö reisille:cautious:
Jotensakin sama fiilis siis!
 
Minuukin ärsyttää, ärsyttää niin paljon että tekis mieli suuttua tupsahtaa jollekin mutku en ees tällä hetkellä jaksa sitäkään niin suuttua tupsahtelen sitten sisimmässäni ja jupisenmutisen puoliääneen sekä tuhahtelen kaikkea vääryyttä ja epäreiluutta vastaan ja sitä kun väsyttää eikä viittis mennä nukkumaankaan ettei mene yö reisille:cautious:
*haliipaijaa*
..uskaltaako sipistäkään että huomenna on uus ja parempi päivä vai tuleeko pipatuskonserttia takaisin :unsure::barefoot:...täällä on olkapäätä ja korvaa tarjolla jos on tarvista...
 
...ja siellä sitten höpistään jonninjoutavia :)

Kato kun ei voi niin millään tietää, kukaan osapuoli, ennenkuin kokeilee(y). Eli kalenterit esiin ja sopimaan ajankohtaa iloiselle tapaamis- ja lörpöttelytuokiolle! Oishan toi aikaa pölöjää olla moinen tilaisuus käyttämättä kerran vissiin käsittääkseni kohtuu likellä kuitenkin olette :)...
Tiedän kokeilemattakin.

Mitäs mä tekisin ihanilla Mimmeillä jotka ovat tyttäreni ikäisiä?
Mä olen niin perwo, että mua "siinä mielessä" kiinnostaa vain itseni ikäiset naiset.
 
Tiedän kokeilemattakin.

Mitäs mä tekisin ihanilla Mimmeillä jotka ovat tyttäreni ikäisiä?
Mä olen niin perwo, että mua "siinä mielessä" kiinnostaa vain itseni ikäiset naiset.
..ja ei sitten voi niinku ollenkaan aatella että menisit tutustumaan uusiin tosi kivoihin ihmisiin ihan ilman "siinä mielessä" tsydeemiä, häh?

Taas höpäjät joutavia, et uskalla tavata - myönnä puis vaan:sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
..etkä kömpäse mihinkään ennen halirutistusta*halaa ja rutistaa*

Sunnuntaifiiliksiä siis ilmassa....semmosta jotain alakulokaiherrusmöksötysjotakin...*huokaan*..tiijän tuonkin...kaikille halukkaille iso lämmin halaus*levittää käpälänsä nääääääin auki ja on valmis rutistelemaan*
Jonkin aikaa jo ollu, eikä se etten oikee saa nukuttua nii helpota ainakaa, mut kaipa tää tästä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä