The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..mitä täällä oikein tapahtuu?

.....


Oikeesti. Mitä ihmettä?!

Mä meinasin tulla hehkuttamaan tuota upeaa ulkoilmaa - hehkutankin pikaisesti, siellä on aurinko ihan timanttina lämmittämässä ja loistamassa:love:! - mutta sitten...

Siis. Kerro mulle, kun en nyt itse taaskaan mistään mitään tajua että..oonko mä nyt sulle tai jollekin tehnyt jotakin?! Kun...tiiätkö, mä en tykkää tämmösestä ollenkaan, tämmösestä niin paksusta ja tiheästä pahan olon ilmapiiristä mikä täällä nyt on...on ollut jo pitemmän aikaa. Ja miksi täällä satutetaan ihmisiä? Ei mulla ainakaan oo mitään helvetin ankan selkää mistä kaikki laskeutuu...ja mitä mä oon sulle tehny?! Helevetti, harmaita vilisee ja kamalia sanojen käänteitä ja loukataan ihmisiä mennen tullen....


Ihan hirveetä. Ja joo, tiiätkö, just sä kuka ikinä ootkaan kun sanoit ettet halua että mua satutetaan...sitä sä just haluat. Koska sulla itelläs on jostain syystä niin kamalan paha olla. Ja kyllä - saat sen tarttumaan hyvinkin eteenpäin mutta tiiätkö - se ei tuo sulle yhtään sen enempää keveyttä eikä mitään hyvää. Toivottavasti oot tyytyväinen, sillä todellakin osaat satuttaa.

En mä osaa enää sanoa mitään...täällä on kuitenkin aikaisemmin ollut niin kivaa, hulvattoman hauskaa ja leppoisaa. On ollut helppo hypätä ketju - sohvaan istumaan, olemaan, tutustumaan...oon saanu nauraa teidän kanssa, jakaa asioita, oppinu paljon, tukeakin saanut monta kertaa...Mutta tämmönen ilkeily ei ole mistään kotoisin eikä kukaan, kukaan!!, tarvitse tällaista.

Kiitos ja anteeksi, vaikka en tiiä mistä pyytelen mutta pyydän nyt kuitenkin. Ja vaikka en mistään mitään tiiäkään, niin tiiän ainakin sen että täällä oikeesti on huippuihania ihmisiä, Helmiä, joitten kans on kiva ja helppo höpistä. Ikävä tulee ja iso!!, kun...miten täällä enää pystyy olemaan?
 
Kirjaa luettu,onpas jännittävä & mielenkiintoinen kirja :) ja päikkärit nukuttu.
Päiväkahvit juotu :coffee: ja pikkasen lakujäätelöö syöty,kohta puoliin kai vois kävellä kauppaan,kun on ihana ilma. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Kirjaa luettu,onpas jännittävä & mielenkiintoinen kirja :) ja päikkärit nukuttu.
Päiväkahvit juotu :coffee: ja pikkasen lakujäätelöö syöty,kohta puoliin kai vois kävellä kauppaan,kun on ihana ilma. :love:
Mitä kirjaa luit?

Mä ahmin tän viikon aikana Kirotun lapsen lisäksi Liisa Väisäsen Kaikki Italiani kirjan sekä Tuula.T. Matintuvan Maan ääniä kirjat. Eka oli mielenkiintoinen vaikkei muutoin kovin hyvä. Toinen taas suht perinteinen dekkarityylinen.

Nyt pöydällä odottaa Tuuli-Liina Variksen Huvila.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä