The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin oli täälläkin aamulla harmaata ja viileähköä ja mietinkin missä se lämmin päivä on mutta tuli sit kuitenkin. Ikävästi tuo santa aina pölyää siellä missä se on kuivaa mutta pikku hiljaa keväämpää kohti. Pihassa kyllä riittää vielä santaa kun sitä ei ole vielä putsattu.
Eipä niiden renkaiden kanssa parane kiirehtiä jos on vielä luntakin tien varsilla tai tiellä, äkkiä jäätyy jos on pakkasöitä ja aurinko tai muuten vaan ilma sulattaa päivisin. Eikä takatalvesta koskaan tiedä, Täällä menee sen verran hyvin busseja että sitten voi käyttää vaikka niitä jos lunta tulis. Nastat kyllä ropisee vielä monissa autoissa.
Motskarin äänet on kyllä lisääntynyt.
Jep, vaikka kuinka mieltä polttelis kesäkumittelu niin parempi malttaa vielä odottaa...*sanoo se jota oikeesti hötkyilyttää mutta joka aamulla saa paikoitellen liukastella*

Ja todellakin, isojen kakspyörästen ääniä on raikunut pitkin kylää!! Kylmää kyytiä vaan, hyrrr, saavat killuttimensa suojata lämpimästi:barefoot:...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Jep, vaikka kuinka mieltä polttelis kesäkumittelu niin parempi malttaa vielä odottaa...*sanoo se jota oikeesti hötkyilyttää mutta joka aamulla saa paikoitellen liukastella*

Ja todellakin, isojen kakspyörästen ääniä on raikunut pitkin kylää!! Kylmää kyytiä vaan, hyrrr, saavat killuttimensa suojata lämpimästi:barefoot:...
Maltti on valttia. Suomessa kun nuo ilmat ja lumisuudet kuitenkin vaihtelevat. On vaan jo niin kesäiset tiet ja tien vierustat ja muutenkin niin kesäistä kun mennään jo pyörillä, potkulaudoilla yms. Vihreys vain enää puuttuu :)

Kaippa nuo motoristit osaa pukeutua, eri juttu sitten nuo mopoilijat ja skoottereilla menevät.
 
Ihan pikana huikkaan että sauna on kyllä maailman paras keksintö ikinä:love:!

Ja mulla on täällä kaksi ipanaa herwottomissa iltaväsyräkätyshekotuksissaan:D...yks tippu jo sohvaltakin:ROFLMAO:..eli jatkamme harjoituksia(y)
Kaikki pääsee tänään saunaan paitsi en minä :cautious: *röyhtäilee suolasiikaröyhtäyksiä katkerana* börb...:alien:
 
Mä en oo ikinä asunut silleen ettei ois päässyt saunaan.

Enkä voi kuvitella että asuisin!
Mä olen kerran asunut sellasessa asunnossa ettei ollut saunaa...Vantaalla..
Meillä ois sauna mutku ei viiti sitä ittelle pelkästään kuumentaa kun muut on suihkussa käyneet ja poikia kiinnosti enemmän seurata jääkiekkomatsia kun päästä saunaan...eivätkä ees kannata äiteensä kanssa samaa joukkuetta:unsure:
 
Mä olen kerran asunut sellasessa asunnossa ettei ollut saunaa...Vantaalla..
Meillä ois sauna mutku ei viiti sitä ittelle pelkästään kuumentaa kun muut on suihkussa käyneet ja poikia kiinnosti enemmän seurata jääkiekkomatsia kun päästä saunaan...eivätkä ees kannata äiteensä kanssa samaa joukkuetta:unsure:
Mitä järkeä on maksaa saunaneliöistä joko vuokraa tai ylipäätään maksaa niistä ellei käytä saunaa?o_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä