The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jahas, se on taas ohjelmoitu meikäläiselle läsnäoloestot päälle:barefoot:... lagittaa ja viskoo ulos...

No, se on strömssöötä muutoinkin ollu päivän mausteena, HK- ipk:ua pukannu näissä tunnelmissa..
https://goo.gl/images/MNR1eg

:oops::barefoot:
Mutta - vesisateilu, villasukat, kumpparit ja pajunkissaoksat toimivat :), sekä hetkeä aikaisempi pieni mörköily hameenhelmuksiin ja pöwwökikkuroihin piiloutuneena:barefoot:...

Ja huomenna on torjantai, hyvä ellei jopa parempi päivä edessä(y)
 
Olen kuulemma ikävä vaimo :cautious:

Ujutin kanapataan linssejä, kikherneitä ja muita terveellisempiä juttuja ja väitin että hyvin upposi ennenkuin ukkokulta tiesi mitä ne on
 
Dodih, mulla on tupa täynnänsä ipanapasia joilla lagittaa kovasti eli toimiminen on melkrin koomatasoista eli sehän tarkoittaa sitten meikäläisen halipusitus- ohjelmanumeroa:)(y):love:

...veikkaan että tää taas toimii tosi nopeesti:rolleyes::D
 
On se jännää:rolleyes:...kummasti sitä tuleekin semmosta säpäkkyyttä ja tekemisen meininkiä nuihin iltapuuhiin velloksille vallankin kun vienokainosti liihoittelin likemmäksi ja huokasin että "..ootkin jo lähdössä hammaspesulle mutta jos halittais.."...:barefoot::D

No sain mä kuitenkin niitä halirutistuksiakin:love:, tirpana hipisteli hiuksianikin ja huokaili että "..onneks mulla ei oo enää nuin pitkiä..!" :D...

Kaksi kolmesta unilla, esikoinen vielä tovin kalastelee unta lukemalla Potteria :)...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä