The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
(n) Kuulin kuukkeleiden uudelta esimieheltä, että yksi kuukkeli on tehnyt itse itsestään diagnoosin: hänellä on työuupumus. Ei ihme. Ressukka on tänäkin vuonna joutunut olemaan kolme kokonaista viikkoa töissä. Nyt on viime ja tämän viikon saikulla ja ensi viikon lomalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
(n) Kuulin kuukkeleiden uudelta esimieheltä, että yksi kuukkeli on tehnyt itse itsestään diagnoosin: hänellä on työuupumus. Ei ihme. Ressukka on tänäkin vuonna joutunut olemaan kolme kokonaista viikkoa töissä. Nyt on viime ja tämän viikon saikulla ja ensi viikon lomalla.
Rankkaa on kuukkelilla :eek::D ei mikkään ihme ku tullee uupumus moisesta työnteosta :rolleyes::D
 
(n) Kuulin kuukkeleiden uudelta esimieheltä, että yksi kuukkeli on tehnyt itse itsestään diagnoosin: hänellä on työuupumus. Ei ihme. Ressukka on tänäkin vuonna joutunut olemaan kolme kokonaista viikkoa töissä. Nyt on viime ja tämän viikon saikulla ja ensi viikon lomalla.
Eipä silti, jos on paska pomo niin työstä uupuu kuka tahansa.
Paska pomo on yleisin syy sille miksi työ ei maistu.

Pitsin tapauksessa mä en usko paskan pomon teoriaan koska jos nainen sietää muusikkoa kotonaan niin hän sietää mitä tahansa.
Muusikon vaimon ärsytyskynnyksen ylittäminen vaatii joko muusikkoa tai ihamperkeleesti taitoa.
 
Palataas tähän.
Potterit ja Eddingsit on semmoista köyhän miehen sormusten herraa.
Jokseenkin joka sivulla tulee eteen tilanne joka ratkeaisi käyttämällä edellisellä sivulla mainittua taikaa. Ei vaan toimi vaikka idea ja kerronta olis kuinka hyvää.

Peppi on koko ajan maailman vahvin. Lindgreniltä ei missään vaiheessa unohdu se. Mut Rowling ja Eddings jokseenkin jokaisella sivulla unohtavat, että ai nii oli tämmöinenkin taika mut sitä ny vaan ei kukaan muista käyttää.

Potterissa on kieltämättä hemmetin hyvä perusidea. Siit olis oikeesti saanut hyvän kirjan.
Mutku Potterissa on sitä samaa taikaa mitä Taru sormusten herrassakin...Rowling ja Tolkien osaa/osasi kirjoittaa sellasella tavalla mikä nyvvaan vie mukanaan ...niin elä yhtään yritä kuule siellä inttää vastaan(y):barefoot::p
 
Mutku Potterissa on sitä samaa taikaa mitä Taru sormusten herrassakin...Rowling ja Tolkien osaa/osasi kirjoittaa sellasella tavalla mikä nyvvaan vie mukanaan ...niin elä yhtään yritä kuule siellä inttää vastaan(y):barefoot::p
Kyä mää kans tykkään Pottereista. Mulla on koko sarja sekä suomeksi että englanniksi.

Ei niiden aina tartte olla niin loogisia, tykkään Rowlingin tavasta kertoa tarinaa ja myös suomentaja on onnistunut vallan loistavasti
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Iltaa!

Ja multa kanssa puoltosana Pottereille. Siis kun on lukenu Tolkienit ja Lindgrenit ja kaikki jo viisitoista kertaa, alkaa ahdistaa ellei löydy mitään uutta.

Toki ne ois voinut kirjottaa paremmin mutta niin on TSHoonkin alkupälätys yksistä typeristä synttäripippaloista perinjuurin puuduttava ja turhanpäiväinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä