The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yhet kattoo Joulupukki ohjelmia ja oottavat jo joulua! :eek:
Mäpä näin tänään pääskysiä taivaalla kun makoilin tuolla takapihan nurtsilla..lällätiläälää vaan :p

Joulusta puhutaan keskellä kessää, pyyyyyh ja pah:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Yhet kattoo Joulupukki ohjelmia ja oottavat jo joulua! :eek:
Mäpä näin tänään pääskysiä taivaalla kun makoilin tuolla takapihan nurtsilla..lällätiläälää vaan :p

Joulusta puhutaan keskellä kessää, pyyyyyh ja pah:cautious:
Nää taija jummartaa mitn kesästä:unsure:...nauttiminen unehtuu kokonaan:barefoot:...

Mä oon täällä laittanu ton J-sanan pannaan seuraavaksi puoleksi vuodeksi(y). Joku roti tuossakin hommassa....
 
Nää taija jummartaa mitn kesästä:unsure:...nauttiminen unehtuu kokonaan:barefoot:...

Mä oon täällä laittanu ton J-sanan pannaan seuraavaksi puoleksi vuodeksi(y). Joku roti tuossakin hommassa....
No eivät taija niin:unsure::unsure:
Taian minäkin laittaa J sanan pannaan kun täytyyhän sitä nyt kesästä nauttia hyvänen aika sentäs...ihan holtitonta touhua taas *Paheksuu*:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Äyyh, mutta nyt on pompittava ja pulputettava toisaalle :)... Täällä tapahtuu niin nopeella tahdilla kaikkea ihunaa(y)..ja vauhtiylläripyllärinä talossa käy vielä Hampikeiukin:love:...

Ens viikko on kyllä ihankamalan kiirus ja sen myötä taatusti tämän hattarapääkkösen kans tekeminenkin:notworthy: mutta ei voi muuta toivoa kuin että - hjuvin mä sen klaaraan ja saatan jopa olla hengittävänäkin :D(y)

Mutta nyt - willeihin mukaan ja ilta-auringosta nauttimaan:love:....pidä itestäsi huoli:)*halaaruttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä