The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja iiiikkkk!!!*kovaa ja korkeelta*

Ipanaiset ihunaiset:love:....humpsahtavat lomatunnelmiin huomisen "pokkuroinnin" jälkeen :)

Mihin hävis vuosio_O:cautious::confused:?! Hirmuisan nopeesti meni aika, vastahan jännitin vattani kipeäksi ja sisuskalut perhosia täyteen kun tirpana aloitti ekaluokkaansa...ja nyt...:)!!

Aaaa....pitää ettiä läjä nessuja huomista varten:oops:...ja illan aikana on jotenkin yritettävä psyykata ittensä kuosiin ettei esikoisen tartte taas...tai no ihan turhaa se on:notworthy:, kun joutuu se poikarakas kuitenkin pyöritteleen silmiään ja huokailemaan ja :oops::barefoot:.....kun oon tämmönen....:):D
 
En oo edes vielä tänään päässyt kiinni siihen, käsihommia :unsure:
Kokeilin tuolalaukaisua, eip onnistunu, vanhaksi vissiin tullu (n)
Hmmm voi kyllä johtua myös yöllisistä touhuistani, tarkkailen tilannetta :geek:
...hyvää kannattaa aina odottaa(y), päivää on jäljellä vaikka ja kuinka:)...

:cautious: ja nuista sun touhuista ei nyt uskalla kysyäkään etes mitään, poskipunan paikka muutoinkin kohdillaan:oops:...
 
Päivää.
Helevetin kylmä ja tuulinen & sateinen ilma :confused:o_O Piti laittaa ulos lähtiessä päälle hiskatin paljon että tarkeni ja kirjasto olikin kiinni tänään :(

Paleltaa ! :unsure:;)

Mutta jotain hyvää ees,että kun kävin kisujen ruokapaketin,niin löytyi kissoille evästä - 20% ja makupaloja - 30% ja ku vei tyhjän kuivamuonapussin sai näytepakkauksen 400g kuivamuonaa ja 1 märkäruokaps ilmaiseksi:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Onkohan sulla jotain verenkiertohäiriöä kun olet jatkuvasti jäässä. Kannattaisi käydä tutkimuksissa
Sanoisinko että on turhan arktiset työolosuhteet niskassa, niin kumma on jos ei missään tunnu:barefoot:...

Tosin...mulla on aina ollu kylmäset käpälät ja jalat:notworthy:...sen takii mm.villasukat on :love: vuoden ympäri...mutta oon mä lämmin jostain muusta kohdasta:rolleyes::oops::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä