The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä se siitä pikku hiljaa ja sitten vauhti lisääntyy :D
Tuota käveleen oppimista oli aina niin kiva seurata, varsinkin niitä ensiaskelia mitä otettiin muutamia metrejä ja sitten pyllähdettiin pepulleen :)
Toi on aivoton tapaus. Näkee vain kohteen, ei mitään mitä on hänen ja kohteen välillä ja sit törmäilee huonekaluihin. Sitten kun oon opettanut sen siihen että en pistä esineitä ylös tai piiloon vaan tytön pitää oppia mihin saa koskea ja mihin ei. Niinpä se menee aina kielletyn esineen luo, koskee sormella, pudistaa päätään ja sanoo EI
 
Toi on aivoton tapaus. Näkee vain kohteen, ei mitään mitä on hänen ja kohteen välillä ja sit törmäilee huonekaluihin. Sitten kun oon opettanut sen siihen että en pistä esineitä ylös tai piiloon vaan tytön pitää oppia mihin saa koskea ja mihin ei. Niinpä se menee aina kielletyn esineen luo, koskee sormella, pudistaa päätään ja sanoo EI
:D

Vähän kuin minä kuulemma pienenä :rolleyes:

Tuollaistahan se joillakin lapsilla on ettei vielä osata hahmottaa mitä kulkureitillä on. Täällä kanssa yksi törmäili aina johonkin.

Esikoinen kun ei vielä osannut kävellä, meni kierittelemllä lattiaa pitkin mutta hyvin osasi varoa ja kiertää tuolien ja pöytien jalat.
 
Toi on aivoton tapaus. Näkee vain kohteen, ei mitään mitä on hänen ja kohteen välillä ja sit törmäilee huonekaluihin. Sitten kun oon opettanut sen siihen että en pistä esineitä ylös tai piiloon vaan tytön pitää oppia mihin saa koskea ja mihin ei. Niinpä se menee aina kielletyn esineen luo, koskee sormella, pudistaa päätään ja sanoo EI
Eikös tuo ole normaalia käytöstä kaikille tytöille, iästä riippumatta
 
Kiva kuulla :)
Haluaisitko osallistua perjantain peppuskabaketjuun, saisit osallistua numerolla yksi ;)
Onko sulla salikortti?
Ja mikä sun lempiruoka on?
En tietenkään osallistu hupsu :D
On salikortti ja toi on hyvä sali, vaikka alakerta onkin tehty kokonaan äijille ja yläkertaan tungettu vaan yhteen huoneeseen laitetta naisille:cautious:
Aina varmaan tulee olemaan kiinalainen chilikana+kasviksia+riisiä:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Jos ujostuttaa niin voit laittaa sen peppukuvan yyveenä, niin voin liittää sut mukaan anonyyminä :)
Onhan teidän huoneessa kuitenkin ikkuna?

En tietenkään osallistu hupsu :D
On salikortti ja toi on hyvä sali, vaikka alakerta onkin tehty kokonaan äijille ja yläkertaan tungettu vaan yhteen huoneeseen laitetta naisille:cautious:
Aina varmaan tulee olemaan kiinalainen chilikana+kasviksia+riisiä:love::love:
 
Jos ujostuttaa niin voit laittaa sen peppukuvan yyveenä, niin voin liittää sut mukaan anonyyminä :)
Onhan teidän huoneessa kuitenkin ikkuna?
EI oo muuta kuin pikku ikkuna yhessä nurkassa mistä mennään naisten vessaan:cautious::cautious:, toinen sali kyllä löytyis ja se on taas pelkästään naisille mutta sillä ois sitten hintaakin enemmän joten käytän tätä nykyistä sitten.(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä