The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ikkunan kautta vessaan :)
Millä perusteella ne naisten salilla veloittaa enemmän, miesten salillahan se pitäisi, miehet hikoilee enempi ja särkee vehkeitä :)

EI oo muuta kuin pikku ikkuna yhessä nurkassa mistä mennään naisten vessaan:cautious::cautious:, toinen sali kyllä löytyis ja se on taas pelkästään naisille mutta sillä ois sitten hintaakin enemmän joten käytän tätä nykyistä sitten.(y)
 
Ikkunan kautta vessaan :)
Millä perusteella ne naisten salilla veloittaa enemmän, miesten salillahan se pitäisi, miehet hikoilee enempi ja särkee vehkeitä :)
Eiiiii kun siellä nurkassa mistä menee ovi sinne naisten veskiin, löytyy se ikkuna :oops:
Kalliimpi sali on yksityinen, johtuisko siitä? Kolmaskin sali löytyis, sen hintoja en ees tiiä mutta on sijainniltaan huono ja laitteitakaan ei ole tarpeeks kuulemani mukaan.
 
On mulla, mutta en ala yksilöimään ku naapurin lissu saattaa tunnistaa mut :)
Natriumglutamaatti ei vissiin sovi oikeen mun naamalle, pitää kävästä testaa taas joku päivä, intialainen on enemmän mun makuuni :p

No miks se sillai punastuu? :eek: Ei mulla vaan sillon punastele naama, muuten kyllä tekee sitä herkemmin:cautious:

Koira ja kissa. Onks sulla lemmikkejä?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
"Koska terveys voidaan määritellä hyvin erilaisista näkökulmista, on huomattavan tärkeää kenellä määrittelyvalta on, totesi dosentti Rahkonen. Määrittelyvaltaa omalta osaltaan käyttää (potentiaalinen) potilas, tehdessään päätöksen meneekö lääkäriin. Lääkäri/kliinikko tekee päivittäisessä työssään määrittelyä, diagnooseja. Uudempana tekijänä terveyden määrittelyyn on tullut myös ns. terveysteollisuus, joka tarjoaa kaupallista teknologiaa terveyden ylläpitämiseksi tai palauttamiseksi." - Verkkari 7/2008 -
Tätäkö etsit?
 
vierailija
On se kumma, kun sitä ei saa käyttää, jos käyttää jotakin homeopaattista valmistetta. En tiedä, mihin se perustuu. Purkat ym pastillit saattavat siis pilata niiden vaikutuksen. Jos joku kärsii pms-oireista, voi testata tehoa sepia- valmisteella. Sen jälkeen loppuu "usko":whistle:(y)
 
Ostin sitten päähänpistona hopeisen kaulaketjun ja sormuksen :alien::D
Kaulaketju samanlainen kun aiemmin ostama ranneketju.

Parin viikon aikana ostanut nyt nuo kaula- ja ranneketjut, kaksi sormusta ja kahdet korvikset, hopeisia kaikki. Toisessa korvassa kun on yksi korvis, toisessa melko usein 3.
Ennen ollut kultaisia koruja mutta esikoinen osti hopean väriset korvikset mulle kesällä niin siitä se ajatus sitten kaikkeen lähti :rolleyes:

Tuollaiset sormukset, ketjut on jotkut ns punosketjut mitä lienee.



 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä