The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kävin apteekissa ja k-marketissa,kaupasta lähti ostoksia 50%alennuksella.
Snelmannin IIvaria, texmex härkistä 2 pkt, ruissämpylöitä ja kahvia, Nordqvistia.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Ihotautilääkäri ite soitti puoli tuntia sitten,vaikka kirjeellä piti tulla tulokset luomen poistosta. :unsure:


Jeeeeee,kaikki kunnossa tai no ainakin jalka :D(y)
Hyvänlaatuinen pigmenttiluomi,mitään pahanlaatuista ei löytynyt :):love:(y)

Ihana lääkäri :love:
 
  • Tykkää
Reactions: miukumaisa ja Softy
Oon todistanut ITSELLENI olevani KESKI-IKÄINEN.
Jaa että miten?
No juhlin sillä että 20.v urokset luulevat mua alle kolmikymppiseksi... Muistan itse kun olin jotain kakskyt ja eukot kyttäili ryppyjä ja tivas: eihän mua uskois näin vanhaksi, eihän?

Miksi en vois kasvattaa kaljamahaa, harmaantua ohimoilta ja samaan aikaa muuttua tosi seksikkääksi vanhaksi puumaksi. MIKSI mun pitäis näyttää nuorelta? SUGARDADDY, sekin saa näyttää dinosauruksien hyljeksimältä luolamieheltä ja on silti "hot"- vai onko?

Mulla on vitivalkoinen hiuskaksikko ohimolla: niihin ei ota mikään väri.
Ja mä en ole vielä nel kyt.


Rakkautta tyypit ja rauhaa:love::love::love::love:
 
Softy
Oon todistanut ITSELLENI olevani KESKI-IKÄINEN.
Jaa että miten?
No juhlin sillä että 20.v urokset luulevat mua alle kolmikymppiseksi... Muistan itse kun olin jotain kakskyt ja eukot kyttäili ryppyjä ja tivas: eihän mua uskois näin vanhaksi, eihän?

Miksi en vois kasvattaa kaljamahaa, harmaantua ohimoilta ja samaan aikaa muuttua tosi seksikkääksi vanhaksi puumaksi. MIKSI mun pitäis näyttää nuorelta? SUGARDADDY, sekin saa näyttää dinosauruksien hyljeksimältä luolamieheltä ja on silti "hot"- vai onko?

Mulla on vitivalkoinen hiuskaksikko ohimolla: niihin ei ota mikään väri.
Ja mä en ole vielä nel kyt.


Rakkautta tyypit ja rauhaa:love::love::love::love:
Tässä iässä ei haittaa vaikka näytän nuoremmalta. Silti voi puumailla vaikka on nuorekas. :rolleyes: :oops:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä