*TheTammikuu2008*

Täällä menossa siis joukkosynnyttäjälähtö!! Tsemppiä kaikille lähtijöille! Ottakaa mut mukaan |O Voi tuska, mamelimuukin lähtee vaan käynnistykseen, plaah. Meen ite huomenna kerjäämään taas sitä käynnistystä, täällä muut kyllä pääsee ilman mitään aneluita :kieh:
 
Huomenta!

Täällä kamalaa särkyä oli neljään asti yöllä, en pysytynyt yöllä koneella olemaan, kun meil on kone makuuhuoneessa, ja mies tietenkin nukkuu siinä vieressä..
Neljän aikaan nukahdin, ja parilla vessareissulla selvisin näin aamuun asti, ja kappas, särky on lievittynyt! Jonkin verran suppaili myös silloin yöllä, mut nyt on aikas hyvä olo taas :LOL:

Mut pitäähän tässä touhussa nyt jonkinnäköinen nokkimis-järjestys olla! Eli Saaru tsemppiä, hyvin mielin suon saarulle lähdön ennen itseäni, ja Nuuskis sullahan on tänään se päivä? Eli alas nyt mennä!!! Onkos Carlasta kuulunut? ..hällä vaikutti eilen illalla aika lupaavalta, ja hällä taitaa kans olla tänään se päivä? Halinappi on tainut myös lähteä, hällä myös tänään se päivä, ja P.O.A. tsemppiä matkaan myös! Meillä molemmilla on huomenna se päivä, eli menkääs te kaikki muut nyt sinne synnärille hus, niin minäkin pääsen lähtemään! Ja onnea matkaan tietenkin myös äiti4x:lle, vaikka vähän etuileekin ;)

Eli näillä näkymin siis, oon menossa neuvolaan klo. 11, ja sen jälkeen meinasin (ihan oikeesti!) lähteä pyörähtämään alennusmyynneissä, josko siellä olis halvalla suppareita myytävänä |O

Katja ja rv 39+6
 
Täällähän jännitys vaan kasvaa.
Paljon tsemppiä Poa:lle :heart:
Itse juuri kotiuduin neuvolasta..
pissa: ok
painoa oli tullut viikossa 1,2kg..järkyttävästä turvotuksesta johtuen
rr 115/80
turvotus siis +++
liikkeet +
sykkeet 129-138
sf 34,5

Koska turvotusta on noin paljon tullut viikossa,nyt seuraillaan. Heti jos ilmenee pääkipua ja näössä muutoksia pitää ottaa yhteyttä, vielä ei mitään tehdä koska rr ja pissa on hyvät :) No mut toivotaan et olo ei huonone tästä. Muuten lähes koko ajan on huono-olo ja kuvotus..onks tää nyt sitä raskaus pahoinvointia?

Katjaa ei ole tainnut edelleenkään näkyä?
muoks..siinähän se...
Nyt taustailemaan...

Jenni
 
Tsemppiä Accolle!
Mun sisko tuli ja nyt kokeilen mennä pikkasen oikaseen joskos sais levähdettyä hiukan. Hiukan supistus tahtikin on laantunut, mutta ei haittaa, sitten lisää pökköä jos/kun saa hiukan huilattua..
 
Huomenta!!

Voi täällähän tosiaan lähti sitten se tammikuu käyntiin rysäyksellä!! Onnea matkaan kaikille ja voimia!!!

Ja kiitos kun kommentoitte tuota valkovuotojuttua. En muista, että viime raskaudessa oli missään vaiheessa ollut näin vetistä.

Niin ja Pocahontasille paljon ONNEA! :heart: :flower:
Ja Meimingille kiitos synnytyskertomuksesta! Aikamoinen alku teillä tosiaan..
Koettakaahan Katja ja nuuskiskin päästä jo lähtemään niin meillä perästä tulevillakin olisi jo mahdollisuus. =)

iita ja nuutti 38+3
 
Onnea kaikille supistelijoille!
Minäkin haluaisin muutaman supistuksen tai edes jotain synnytykseen liittyvää "tunnetilaa", mutta ei sitten mitään...
LA on ensi viikon torstaina, mutta saisi jo tulla ulkoilemaan =)

Kaustinen 38+6
 
Eli viime yönä kärsin taas supistusta muistuttavista vatsakivuista ja niin kuin eilenkin tänne kirjoitin nukuin koko päivän..silti illalla ihan poikki. Yhdeltä yöllä valvoin vatsakivuissa (muistuttivat kyllä lievää supistelua)...

Kunnes tuli aivan kaamea olo ja rupesin oksentamaan ihan sellaista vatsanestettä. Yök!
Nyt olo on taas tosi ihmeellinen...olen ihan poikki, vatsaa kivistää ja jotenkin huono-olo.

Voiko tämä olla merkki esim. raskaushepatoosista?? Kutinaa ei sinänsä ole vain vähän eikä turvotuksiakaan.
Vai enteileekö tämä vain tulevaa synnytystä!?

Tuhannesti tsemppiä synnyttämään lähteneille!!
 
No jopas teillä on bileet ollu heti aamuyöstä lähtien =)

Saaru,äiti4x ja acco tsemppiä matkaan! Tehän oikein joukolla lähdette :LOL: Huih, jo jännää et kuka eka nyytin saa =)
Jokohan Carlakin olis lähtenyt?? Sitten olis Katjan ja Nuuskiksen vuoro ja *puhaltaa pari supparia Nuuskiksen ThePäivän kunniaksi* :whistle:

Juup, no tännehän ei siis mitään uutta, Sain huomiseksi neuvola-ajan vihdoin, pääsee ruikuttaa sinnekin :kieh:

Kiitos Meiming kertomuksesta :flower:

Mä oon kans harkinnu josko olisin kaupoille lähtenyt, mutta jotenkin tuntuu siltä et pitäis levätä oikeesti, eikä lähtee ihmisiä säikytteleen kaupungille :LOL: Eihän mulle oikeen mahdu muutakun verkkarit jalkaan, tai no menee noi farkut, muta ahistaa niitten kanssa olla. Vähän väliä saa istahtaa alas, ja mummot säikkyy tätä mahaa kun on niin jätti :LOL: Nii et lähe nyt tästä johonkin. Tuus huikkaan Katja jos lähet ja löydät niitä suppareita jostain ni mä kans sit kipasen hakeen :LOL:

Jasso, kaverin pitäs ilmestyä kohta, jos vaikka hmm.. roikun linjoilla :LOL:

Cattie ja Osku 38+5 :heart:
 
Kauhee kun porukka nyt kerralla kaikki tuntuu lähtevän. PALJON ONNEA MATKAAN JA SUPISTUKSIA LISÄÄ NIITÄ KAIPAAVILLE!
Kyl se vaan on jännää, aina kun aamusella herää on ihan täpivöissään kun ei tiedä kuka on lähteny. Mä kun kerkeän koneelle aina niin myöhään et on tullu jo kauheesti tekstiä.

Palaillaan myöhemmin.

mirkkuli 36 tasan
 
JESTANPOO!!!
Täällä on alkanut tapahtumaan ryminällä :eek:
Paljon suppareita lähtijöille!
Itse menin nukkumaan vasta klo 04 kun närästi niiiiiin paljon että oksu meinas lentää |O
Mua on myös viluttanut muutamanpäivän mutta ei mitään polttoja kuin ruokatorvessa :'(
Tässä sitä sitten silmät sikkarassa saa lukea että toiset lähtee vauvanhakureissulle :eek:
Jään tänne roikkumaan jos joku muukin vielä innostuu samalle reissulle...
 
P.O.A:se on sit sulla menoa.voi että.mua jännittää kaikkien lähteneiden ja lähtöä suunnittelevien puolesta.
Neuvolakuulumisia:
pissa ok
rr 117/79(paranee vaan loppua kohden :)
painoa -200g :D
turvotukset -/+
sf 35 kai
sykkeet 140-150
tarjonta rt
pää vielä jonkin verran keikkuu mutta hyvin on jo alhaalla.tosin terkkari tänään paniikissa tunnusteli kun luuli tyllerön peppua pääksi kun ei meinannut tuntea jalkoja.tyllerö ei tykännyt käsittelystä ja alkoi oitis potkimaan että nyt näpit irti mun pyllystä ja näin asento varmistui rt :D (itse kyl tiesin ettei ole mihinkään kääntynyt).

Eli tässä nyt sit pitää kai koko päivä jännittää koneella kun lähtijöitä riittää.
Tahtoo kans mut ekaks pitää saada nuo hätäsimmät pois edestä
:D
rv 39+1
 
Joo kiva kiva, taitaa kaikki mennä mun ohi :kieh: :kieh: Tuu Katja kertoo jos löytyy joku hyvä kauppa sieltä suunnalta, mistä niitä suppareita löytyy. Mun äiti on Polvijärvellä niin vois käydä hakee, kun on huomenna tulossa tänne etelä Suomeen :LOL: :LOL: Oisko vähän kiva kun oikeesti vois jostain käydä ostaa suppareita.

Mulla ei tainnu ulkoilut paljon auttaa, yritin jopa sitä, että laitoin pojan rattaisiin ja kaksi hervotonta ylämäkeä sitten tuuppailin sitä. Arvatkaa supistiko?? EI!!!!! Joten kunhan saan kaverin päikkäreille niin mietin, että josko huomenna lähtisin aamusta heti shoppailemaan, silläkin uhalla että mummot pelästyy :LOL: :LOL:

Nyt syömään.......
 
Hui, miten täällä on jännä aamu!

Tsemppiä matkaan Saaru, äiti4x ja POA!

Tässähän vierähti ihan kunnon tovi aamun juttuja lueskellessa, ite taas heräilin kovin myöhään. Eilinen ilta kun meni lähinnä torkkuessa, joten ei sitten uni tullut kun ois nukkumaan pitäny mennä. Tänään onkin sitten viimeinen neuvolalääkäri, saa nähdä tuleeko pahasti sanomista painosta, nyt on joulunaikaan tullut syötyä ihan liikaa ja ainakin ihan liian rasvaista ja suolasta.

Maija 36+5
 
Pitkästä aikaa taas saan tänne kirjoitettua...

Ekaks onnea kaikille joilla jo pikkuiset maailmassa :flower:

Mulla oli tänään viimenen ultra käynti ja siellähän se oli kääntynyt jo oikein päin. Paino oli nyt 2800g ja lääkärin arvio oli jos nyt täysiaikaiseksi menee niin n. 3,5kg. Eli ihan hyvänkokoinen vauva tulossa.
Ja mitään ennusmerkkejä, että olisi lähiaikoina tulossa niin ei ole, eli siis paikat vielä kiinni ja supistuksiakaan ei ole näkynyt. Että odotellaan vaan ihan rauhassa.... :)

Kurppa ja pikkuveikka 36+2
 
Paljon onnea Pocahontasille perheineen! :flower:

Ja tsemppiä PrincessOfAcco, Saaru ja äiti4x! :)

Täällä tosiaan tammikuu tuntuu käynnistyvän vauhdikkaasti. :D Paitsi itsellä ei mitään merkkejä, että synnytys olisi vielä lähelläkään. :LOL: Eli varmaan täällä oon vielä helmikuun puolellakin. ;)

Nyt vois vaikka lähteä kauppoihin kiertelemään ja näyttämään auton tuulilasia kun siinä on halkeama, ja mahdollisesti jos sen jälkeen vihdoin pääsisi sinne katsastuskonttorille asti.. :whistle:

Iidukka ja Baby rv 38+0
 
Minä se vaan kiltisti nukuin aamulla pitkään ja täällä jo tällainen tohina heti aamusta. Vatsaa nipistelee edelleen, mutta tällä kertaa syynä on jännitys... tuntuu kuin olisi jossain urheilukilpailuissa jännittämässä miten pokaalit tälle päivälle jakautuvat. Tämä vaan on paljon jännempää kuin normaali urheilukisat, joista en juurikaan välitä.

Tänne ei paljon noita puheluja ja kyselyitä tule, mutta onhan meillä laskettuun aikaankin vielä aikaa... kerkivät kyllä vielä soittelemaan...

**helmikuiset näyttävät kiilailevan, toivotaan että siellä kaikki hyvin**

Meiming: Kiitos synnärikertomuksesta. Mukava kuulla että poika päässyt kotiin.

Nuuskis: Tsemppiä The päivään :wave: :wave: :wave:

...ja

tsemppiä myös teille kaikille muille, jotka ovat tekemässä lähtöä laitokselle tai siellä jo ovat.

Minäpä taidan kanssa lähteä kaupoille ja illalla sitten se sairaalaan tutustuminen.

Taustailen :wave:

36+6
 
Ohoh, täällähän on tapahtunut!

Tsemppejä ja onnea matkaan Saaru, äitix4 ja POA!

Seuraavaksi sitten ainakin Nuuskis ja Katja! :) Niin ja joulukuiset pois jaloista ;) Paljon supistuksia teillekin!

Mulla oli toinen hyvinnukuttu yö peräjälkeen (jaksaa noi lapsetkin yllättää :) ). Nyt olisi voimia lähteä synnyttämään, mutta ei vielä mitään enteitä. Eilen illalla kivisti vähän alavatsaa, mutta härnäili vaan... Aamulla olinkin reipas ja oltiin pitkästä aikaa lasten kanssa tovi tossa pihalla (kun luntakin oli yöllä satanut huimat 0,5cm!). Mies on tässä lomapäivinä hoitanut ulkoilut silloin, kun ei ole satanut vettä kaatamalla, mutta nyt siis taas töissä.

Nyt odotellaan mummoa ja ukkia niin mä pääsen käymään neuvolassa.

Jään odottamaan uutisia uusista vauvoista :) Tuntuu niin mukavalta, kun Saaru nyt viimeinkin tuntuu pääsevän synnyttämään! =)

Jimena 39+4
 
Täällä vielä yhtenä kappaleena ollaan ja olo on kyllä jo ihan malttamaton. Eniten taitaa risoa tämä kun tekis mieli käydä kaupoilla ja muuta mut ei kuitenkaan oikein uskalla yksin lähteä.
Maanantaina kävin neuvolassa ja seuraavia lukemia sieltä kirjattiin;
rr 124/84
paino +460g/vko (yht. 8kg)
u-prot/gluc +/-
sf 34cm
rt
sykkeet ja liikkeet ok
Eli suht mukavasti menee.
Päivittäin tuntuu jonkinlaisia supisteluja ja aina sitä toivoo että joko nyt pääsis hommiin, mut kyl täs varmaan lähelle la:ta mennään jos vanhat merkit paikkansa pitää, edelliset kun ovat olleet 5-7pv la:n ajan jälkeen, mut voisihan tämä tehdä poikkeuksen :whistle:
Kovasti on tänään noita supisteluja muilla liikkeellä, jospa muutaman tännekin joku laittaisi :wave: :LOL:
-rv 37+5-
 
Kyllä vaan joukkoryntäykseltä vaikuttaaa. Tsemppiä POA, Saaru ja Äitix4 ja jos mamelimuukin jääpi saman tien. Luin niin jännittyneenä teiän aamuisia/öisiä kirjoituksia että meiän pentukoira oli repiny sillä aikaa meiän sohvaan reiän (n20 cm pitkä repeämä) ja tyhjentäny sieltä sisusta aika reilusti :( Että sellasta. :ashamed: No mutta pääasia että ihmiset pääsee synnyttämään =)

Kiitos meiming synnytystarinasta. Niitä on aina kiva lukea.

Eipä täällä muuta, menen keittämään pulloja ja pumppuja ja petaa pikkasen sängyn ja vien nyt ainakin noi yliaktiiviset koirat jäälle juoksee.

Blanca
 
Sain sitten hiukan huilattua. Tuntuu ku supparit nyt sitten pikkasen hiljeni, mut ajoittain niitäkin tulee. Nyt vain suihkuu ja sitten jos alkais tuusaileen kunnolla et sais suppareita takas kunnolla paukkuun..

Äippäpoliltakin soitettiin ja sain ajan maanantaille 7pvä, joten kai sitten sillon ainakin viimestää Aatto saadaa maailmaan. Mut toivottavasti jos siihen menee niin loppuis nämä supparit ettei sinne asti tarvi kärvistellä näissä oloissa. Mut pietään vielä toivoa yllä et tänää lähtää.. :heart: Mulla vaan nämä hommat etenee niin tuskasen hitaasti, mut toivoa antaa se just ku mulla ei koskaan aikasemminkaa ole "turhia" suppauillut vaan vasta sitten ku son ollu menoa..*huoh* EI auta ku odotella.

Tsemppiä Nuuskikselle ThePäivään!!

--->suihkuu ny..
 
Hyviä ponnistuksia vaan Accollekin! Ja Mamelimuulle käynnistykseen pikasta käynnistymistä!

Tää oli tosiaan se the päivä täällä tammikuisilla... Vauvat ei vaan tainneet tietää, että eka päivä tammikuuta oli jo eilen :LOL:

Mä taidan mennä kans petaileen vauvalle sängyn. Aattelin näin kolmannella kerralla pistää eka ton pakkauslaatikon. Ennen oon laittanu aina suoraan sänkyyn. Mä kyllä pelkään, et kun laitan kaiken valmiiks, niin sitten loppuu kaikki tuntemukset ja supistelut yms... Nyt kun on ollut kuitenkin päivittäin.

Tänään en kyllä edes toivo synnytystä, enkä ihan lähipäivinä, sillä mulla alkoi nuha... :kieh: Toivottavasti ei tuu poskiontelotulehdusta!
 
PALJON suppareita sinne SAARULLE!

Toivottavasti on menoa pian! Jännät paikat nyt täällä tammikuisissa!!

ÄITIx4: TSEMPPIÄ!

PRINCESSACCO: Se on menoa nyt, hienoa!!

Jännityksellä täällä odotetaan kuuumisia...

Oma olo edelleen väsyneen omituinen, olisipa tämä enne lähenevästä synnytyksestä (mieluiten parin pv:n sisällä...eikä kolmen viikon sisällä)
:LOL:

Pikkuinenko ja masu-vaavi 37+5
 

Yhteistyössä