*TheTammikuu2008*

PrincessOfAcco: :flower: ONNEA koko perheelle pojasta! :flower:

tytsi88: :flower: ONNEA myös sinne pojasta! :flower:

Gorthaur: Mä olen kans samaa mieltä, että käy näytillä. Ties vaikka uusi sisätutkimus sais synnytyksenkin käynnistymään. Kuten sanottu; turhia käyntejä ei olekaan.

Maya: Oletpa saanut todella kurjaa palvelua! Onneksi seuraava kätilö sattui mukavaksi :) Mielenkiintoista, että limatulppa voi irrota noinkin. Esikoisesta mulla meni 4 vrk limatulpasta kun poika syntyi. Ei supistellut siinä välissä, kunnes alkoivat synnytyssupparit. Tytöstä en huomannut limatulppaa lainkaan.

Josefiina: täällä vauvalla on matalat sykkeet ja th on useamman kerran epäillyt, että poika olisi tulossa. 4d:ssä puolestaan lääkäri sanoi, että 100% tyttö tulossa. 3 muuta lääkäriä sanoneet, että pojan merkkejä ei näy, mutta eivät mene varmuudella yhtään mitään sanomaan. Kahdesta ekasta lapsesta mulla oli liki identtiset sykkeet ja ovat poika ja tyttö.

Mulla ei ola kans tästä palstasta mitään muuta kuin hyvää sanottavaa!

Mä kans kovasti odottelen tänne etelään lunta, kun nyt ainakin sääennustus näyttää hyvältä.

Ja lopuksi Nuuskikselle paljon suppareita, että pääsisit sinne laitokselle (vai oletkos jo päässyt?) niin päästään me jonossa seuraavtakin :)

muoks: täällähän sä näköjään vielä... :hug:

Omassa mahassa ei mitään uutta...

Jimena 40+1
 
jenniS mulle ainakin annettiin tällainen neuvo kun asiaa kyselin:

Jos epäilee että tihkuu lapsivettä tai lorahtaa runsaammin niin kannattaa ensimmäiseksi vaihtaa ihan puhtaat pikkuhousut ja laittaa sellainen vähän huonommin imevä side. Jos side selvästi kastuu uudestaan niin silloin voi epäillä lapsiveden tihkumista ja kannattaa ottaa yhteyttä ä-polille. Tokihan voit soittaa sinne samantien ja kysyä neuvoa!
 
Kiitos pötkylä, pitää nyt hetki seurailla tilannetta :)

Yhdyn Jimenaan, mullakin vain hyvää sanottavaa tästä palstasta, on ihanaa kun on muita jotka on samassa tilanteessa,keneltä voi kysellä ja kenelle voi purkautua kun alkaa turhuus iskemään.

Jenni
 
maya87 mulla meni esikoisessa 4 pv limatulpan lähtemisestä synnytykseen. Jänskä että se tulppa voi tulla noinkin, mulla tuli tosiaan vaan yksi nyrkin kokonen klunssi vessakäynnin yhteydessä.

Tyhmä kysymys mutta mä en onnistu löytämään sitä jo vauvaantuneiden ryhmää. Eli mihin sitten kirjoittelemaan kun täältä odottajista joskus poistuu?

Omaan napaan ei mitään ihmeellistä. Masussa hiljaista kun huopatossutehtaalla. Tarttee alkaa taas herätellä pojua, ettei äippä hermostu.

Maximilian ja masupoju 37 tasan (jee!)
 
tää kone kiukuttelee mulle tosissaan, millään päästä nettiin...
mulla oli niit alkavia suppareit illalla, sain kuitenkin nukuttua ja masentuneena aamulla heräilin..
Noh, vaihdoin lakanat ja siivosin, selkää nipisteli ja jossain vaiheessa tajusinkin että suppareitahan ne taas..
No jokunen tunti niit siin sit tuli mutta kun kperryin syötyäni sohvalle loppuivat :(

Mahaan ei siis satu, alaselkään välillä tulee kipu kun joku vetäis puukolla j välillä taas menee alhaalta ylös, vauva möyrii massussa niin et kipeetä tekee.. pakarat ja sisäreidet pirun kipiät, hankala liikkua kiikun paremminkin puolelta toiselle, välillä tuntuu että joku potkis alaselkään..
Onhan nää suppareita, edellinen käynnistettiin ja supistukset alkoivat kivuliaina samantien, nyt en sis ole varma.. ja miten ihmeessä saisin näistä kivuliampia?? ettei ne nyt loppuis... seisominen tekee kipeetä, ottaa selkään...

arggg..hermoja raastaa tämmönen :headwall:
 
Onnea vauvan saaneille: Ekomamma ja Katja!

56cm vaatetta pakattu täällä vauvalle...


Tuiskutuuli: Kuten HeMa tuossa jo sanoikin, niin myös mua tuntuu tämä palstailu auttavan. Ihmiset ovat eritilanteissa, jotkut odottavat ensimmäistä ja toiset jo esim. kolmatta. Silti tuntuu, että ollaan samalla viivalla kaikkine kipuinemme ja ajatuksinemme. Täältä voi kysellä, jos jokin askarruttaa mieltä ja saa hyviä neuvoja muilta. Tuntuu tosiaan, että nämä palstailijat täällä ovat jo ihan tuttuja. Miehellekin tulee välillä juteltua jostain palstalaisesta kuin kaverista. Ja aina on yhtä hienoa saada kuulla vauvauutisia :heart:
 
Täällä ei tosiaan noita joko- joko soitteluja ole tullut, mutta luulempa, että porukka alkaa sitten soitella kun laskettu aika lähestyy...

Vauvan liikkeet: Täällä on varmasti jonkin verran tuo vaavin liikehdintä vähentynyt, mutta kun alkaa liikkumaan niin liikkuusitten kunnolla. Juuri viimeyönä heilutteli vatsassa jalkoja niin, että SATTUI ja PALJON... tuntui todella, että muutama milli vielä niin jalka tulee navan kohdilta ulos.

Hyvä juttu Tuiskutuuli että kävitte näytillä, varmaan olo helpottui ja siis joukkoomme odotellaan sieltä suunnalta poikaa :heart:

Acco: Onnittelut pojasta :flower: Kiva, näin teidän pojun sukan siis...!

Maya :hug:

Onnea Tytsi88!

Viime yö nukuttu huonosti. Mies oli siellä kaverin varpajaisissa, enkä sitten oikeen saanut nukuttua. Poika koitti saada jalkojaan vatsan lävitse. Yöllä oli myös jotenkin huono- olo ja samaten nyt. Tuntuu, että oksettaa, mutta ei kuitenkaan mitään tulisi.

Täällä alkaa jo ihan harmittamaan nuuskiksen puolesta

:kieh: :kieh:
 
Onnea kaikille vauvan saaneille!!! :heart: :flower: :heart:

Nuuskis: Eikö vieläkään ole toiveita synnärille lähdöstä? Voimia sullekin!

Mullakin on vain hyvää sanottavaa tästä palstasta. Ihanaa, kun on muita, jotka on samassa tilanteessa! Voi kysellä ja voi purkaa omia asioitaan. Vaikka onneksi mun kaverikin oottaa nyt samaan aikaan (sen laskettuaika on 3 viikkoa mun jälkeen eli aika samanlaisissa tunnelmissa ollaan hänen kanssaan ja "vertailuja" tehdään). Mutta tosi ihanaa on siis tämä palstakin: voi vaikka yöllä kirjoitella, jos siltä tuntuu (siis ettei uni tuu).

Omaa napaa: Mulla on nyt eilinen ilta ja tää päivä ollut jotenkin sellainen epämukava ja vähän outo olo. Supistuksiakin on tullut (kipeitä ja kivuttomia). Vauva on liikkunut nyt kovasti ja punkenut mahdottomasti: eilen illallakin tuntui, että vatsanahan läpi tulee väkisin (tunsin jalat ihan selvästi ja se näkyi vatsan läpikin semmoisena pahkurana -siis ne jalat). Mieskin oli ihan ihmeissään ja kysyi, että joko laitetaan auto lämpenemään, jos vaikka lähtö synnärille tulee lähitunteina. No, toppuuttelin kuitenkin miestä, että ootellaan ja katellaan. Vatsa on laskeutunut jo tosi alas ja tuntuu että "tyhjää" tilaa on ylhäällä tissien alapuolella jo kovastikin. Olin jo eilen toiveissa, että lähtö synnärille tulee. Sanoin jo äitillekin, että saattaa olla lähtö valmiina, johon äiti tuumas, että soita milloin vain (tulevat sit isäni kanssa hoitamaan näitä meidän kahta lapsukaista).
Ois se mukava lähtiä (jo vaikka tänä iltana) sinne synnärille saamaan omaa vauvaa syliin.

Tuli vain tässä mieleen, että onko teillä kaikille lähdössä oma mies mukaan vai joku muu tuttu? . Tää tuli mieleen siitä, kun sillä mun kaverilla, josta puhuin aiemmin, on sen oma äiti lähösä synnytykseen mukaan ja mies jää toisten lasten kanssa kotiin. Niin aattelipa vain, että mites teillä muilla on tilanne?!?

Aloin tuossa miettiin myös, kun on ollut nyt puhetta niistä vauvan kotiiinlähtövaatteista puhetta, että onkohan mulla liian isot vaatteet lähösä mukaan, kun mulla on synnärikassissa lähösä 62 cm vaatteet. Aattelin vaan, että ei olis sit liian pienet vaatteet, jos sattuis olemaan esim. yli 4 kg vauva. Ei oo nimittäin kokemusta niin isoista vauvoista (meillä esikoinen syntyessään 3115g ja nykyinen kuopus 3330 g). Eli: meniskö nuo 58 cm vaatteet myös yli 4 kg vauvalle, jos semmoisen sais (toivon kuitenkin suunnilleen samankokoista kuin nuo meijän muutkin lapset!) ? Antakaapas kommenttia tähän asiaan sellaiset, jotka ootte saaneet yli 4 kg vauvoja, että miten asia on. =)

Jaahas, ruuanlaittopuuhat oottavat...

Tammiäiti rv 38+4 ja naperot
 
Moro taas!

Kohta Anoppilaan - vannotin miestä joka jo meni sinne ettei kerro mitään limatulpasta - innostuvat vaan turhaan, kun kuitenkin voi vielä kestää... Tosiaan tuota limansekaista vuotoa nyt sitten tulee.. vähän jopa veriviirua mukana.. ja ajatelkaas, olen tosiaan luullut että valkovuotoa vaan tulee runsaammin - mullahan epäiltiin sitä lapsiveden tihkumista kun muutaman kerran "lurahti" pikkareihin - ilmeisesti limatulppaa... Netistä löysin aikas lailla erilaisia kokemuksia tuosta tulpan irtoamisesta - jollakin klöntti, toisella pari ja kolmannella vuotoa.. erikoista ettei siitä ole puhuttu sen enempää että voi tulla niin monella tapaa! Eihän se vielä muuta tarkoita kuin että kohdunsuulla tapahtuu ja että voipi olla EHKÄ mahdollisesti synnytys lähestymässä, mutta voihan vielä mennä viikkoa tai parikin :) Jossain muuten sanottiin ettei suurin osa huomaan limatulpan menoa mikäli tulee runsaampana vuotona, että se helposti sekoitetaan valkovuotoon.. mutta siis tämä nettitietoa!! Pitää kyseenalaistaa.. ke neuvola, täytyy jutella siellä, mutta täytyy sanoa että vähän alkoi jännittämään :eek:

Tammiäiti: Mulla lähtee mies mukaan, mutta on siis esikoinen kyseessä joten ei ole tarvetta lapsenvahdille :) Täytyy vaan toivoa että mies ehtii mukaan.. kun on paljon työmatkoja hällä, niin välillä kun on useamman sadan kilometrin päässä kotoa ja kun meiltä on sinne sairaalaan n.50km..niin saas kattoo nyt ehtiikö.. on kyllä luvannut hypätä autoon/taksiin/vaikka kuumailmapalloon että ehtii :D

Itse en saa mitään aikaiseksi - olis aikaa ja voimiakin, mutta ei... kaikki vaan roikkuu ja riippuu.. pitäisi siivota ja yms.... vauvan tavarat on ok ja sairaalakassi, mutta muut hommat jää... muilla saamattomuutta? Olen onneksi päässyt kävelyille nyt ihan mukavasti, tekee ihanaa ulkoilla!

Nuuskis : sulle paljon suppareita!!! mulla on kaikilla viime aikoina vauvan saaneille kavereilla mennyt yli 7 - 14 vrk... jotenkin itsekin jo olen asennoitunut että voi mennä yli, vaikka toivoohan sitä, että jo tulisi ajallaan!

Minustakin palsta on ihana!!! Voi tosiaan kysyä mitä mieleen tulee, ja tuntuu että kaikilla kun on sama tilanne niin saa erilaisia kokemuksia joita peilata omaansa - eihän se ole tarkoituskaan että täällä voisi saada ehdottoman varman vastauksen johonkin asiaan, erilaisia kokemuksia joiden mukaan tosiaan voi omaa tilannetta peilata. Lääkärit on erikseen ja kuten olemma huomanneet - heidänkin mielipiteet vaihtelee aikaslailla... joten musta on hyvä kun voi peilata eri lääkäreidenkin mielipiteitä - raskaudessa on kuitenkin aina kaiki vähän ? ja epävarmaan, eihän iiiiiiiihan varmaa voi ollakaan ennenkuin pikkuinen maailmaan tulee. Mutta olen oikein tyytyväinen keskustelupalstaan ja on ihanaa lukea muiden samassa tilanteessa olevien ajatuksia!

Ups.. olen jo kohta myöhässä anoppilasta....

Maya ja Aarre 38+0
 
Meilläkin mies tulee synnytykseen mukaan. Ja niin tosiaan että eka kyseessä joten ei tarvitse lapsenvahtia miettiä.

Mä mietin myös jonkin verran tota vaatekoko kysymystä, mutta pienimmät vaatteet meillä 56 cm ja niitäkin ihan muutama. Suurin osa 62 cm. Eikös Saaru kirjoitellut että Aatto kotiutu 56 cm, ja Aatollahan oli koko yli 4 kg? Miten ne 56 cm Saaru mahtuu tein Aatolle? Minä kun odottelen Oskun olevan samaa koko luokkaa..

Laiskistuin sit ja oon vaan ollut kotosalla koko päivän, laitoin nyt sentäs pyykkikoneen pyöriin ja jotain pientä tossa järkkäilin. Hiihtoa tullut katottua ja jännityksellä mäkihyppyä odotellaan =)

Mies on vielä puuverstaalla viimeistelemässä kissasuojaa pinnasängyn päälle =) Eikös täällä ollut muitakin joilla kissoja? Oletteko kehittäneet mitään sängyn päälle? Mä ajattelin vain silloin käyttää tota kun itse nukun, muuten sit pyrin kattoon heti alusta alkaen sen verran kissojen perään että oppivat ettei sänkyyn mennä.
 
Kyllä tuo erite jota tuli tais vain olla niitä miehen.. :D ei siis ole enää mitään tullut.
Meillä kanssa mies lähtee mukaan, ja innoissaan onkin lähdössä :) Toivottavasti ei vaan pökrää sinne. Sillä on onneks hieman kokemusta synnytyksestä kun on kerran ollut mukana ( tosin se pääty sektioon).

Katja: onnea vielä :flower: tainnut poika siis aika vauhdilla sit tulla :)

Just kaverini laittoi viestiä et he saivat tänään pojan, huomenna olisi ollut käynnistys :D Toivottavasti ei itse enää 3 viikkoa tarvitse odottaa, mä haluan jo ton käärön tuolta masusta :heart: :heart:
 
Meillä kanssa mies tulee synnytykseen mukaan ja vuorokauden ajasta riippuen esikoista tulee sitten hoitamaan mun isä ja äitipuoli.miehen äiti asuu vähän kauempana mut alle tunnin ajomatkan päässä kumminkin.eli apua meillä on riittävästi.

Mä olen pakannut 56cm vaatteet mukaan koska ainakin viimeksi ne oli hyvät.tyttö oli 3590g ja 52cm.62cm vaatteet tytöllä oli vasta reippaasti yli 1kk iässä.

Täällä tyllerö möyrii ihanasti.on kyllä viime päivinä ollut erityisen touhukas,mikäs siinä.Ihana kun möyrii oikein kunnolla :D
 
Onnittelut vielä kerran Katjalle, kovasti odotellaan synnärikertomusta, kun silloin niitä suppareita lähit kaupasta hakemaan ja sen jälkeen ei kuulunut mitään...

Meillä mies on tulossa mukaan synnytykseen ja tuossa lähistöllä on nyt ollut töissä ,joten uskon että sieltä kyllä kuskiksi ehtii, jos lähtö koittaa niin, että on töissä. Meillä ensimmäinen tulossa, joten lastenhoitajia ei tarvita.

Nyt mulla myös sellainen olo, että kauheasti tarttis taas asioita hoitaa ja tehä, mutta mitään ei tunnu saavan aikaiseksi. No pikkuhiljaa...
 
*tulin vaan katsomaan onko kaikki vielä paikalla... niin ja ettei vaan pudota tuonne ulottumattomiin.*

Sairaalakassi on nyt sitten täällä pakattu ja muutenkin asuntoa hiukan järjestelty. Nettishoppailua harrastettu
:)

37+3
 
Katjalle vielä kerran onnittelut pojasta :flower: . Tulehan kertoilemaan, että mistä kaupasta niitä suppareita sitten löytyi =) . Voi olla melko pitkä jono sen kaupan ovelle kertomasi jälkeen :LOL:

Meilläkin mies on tulossa mukaan synnytykseen. Välillä joutuu olemaan töissä vähän kauempanakin (max. 100km), mutta on kyllä luvannut lähteä töistä jos lähtö synnärille tulee kesken työpäivän. Itseäni olen kovasti yrittänyt jo "valmentaa" siihen, että kotona yritetään olla mahdollisimman kauan. Ainakin Taysissa vissiin ei synnytysvastaanotolta pääse saliin ennen kuin on tarpeeksi monta cm auki, ja siellä ei nuo odotustilat näyttäneet niiiiin mukavilta.

Täällä palstalla saa mielestäni tosi hyvää vertaistukea. Ja uskaltaa kyllä kysyä kaikista asioista! Ei sitä ihan kaikkea kehtaa kysyä terkkarilta kasvokkain, ja toisaalta melkein päivittäin on jotain mielessä niin pitäisikö sitten olla joka päivä soittelemassa sinne neuvolaan puhelinajalla :whistle:

Täällä ei toistaiseksi ole mitään havaintoa limatulpasta. Tuntuu, että kaikilla sitä on jo ainakin osittain irronnut.. Toivotaan, että menee sitten vaikka vedet samalla kertaa ;) . Aamulla olisi neuvola heti aamusta, saa nähdä mitä puntari näyttää. Melko paljon turvotusta tullut viime kerran jälkeen :|

Afu ja mini 37+6
 
Heipsan, minä täällä taas:D
Onnea tytsillekin pojasta :heart:
Nuuskis koita vielä malttaa, ja hei.. mä olin ainut jolla ei ollu minkäänlaisia ennakkomerkkejä synnytyksestä ja heti ku ensimmäinen ilmaantui niin alle vrk oli jo poika maailmassa. Elikkäs kaikki on mahollista!
Cattie Hyvn Aattomiehelle menee 56cm vaate, just passeli! Ei liian iso, muttei pienikään. Mulla jonniverran onki tuolla 56cm vaatetta mutta sitten enemmän tuota 62. Pitääkin pidellä nyt noita pienempiä, ku ei varmaa ne kovin kauaa mene..

Palstojakin on varmaa niin moneen lähtöö ja siltikinhän on oma jären käyttö sallittu vaikka lukis netistä mitä. Mutta tälläinen palstailu on mun mielestä ihan huippuu, parasta on vertais"tuki" ja ihana ku saa jakaa omat fiilikset ja tunteet sellaisen kanssa joka elää samassa tilanteessa. Vaikka sukulaiset ja ystävät kui olis mukana raskaudessa yms, niin silti omansa jakaa jutut semmoisen kanssa joka on ihan samassa tilanteessa. Ite tykkää kyllä palstailla..*jos ei oo kukaan aikasemmin huomannut :LOL: *

Mutta joo.. Aikas hiljasta on vielä tuolla vauvapuolella niin mitä tuun teitä tänne "häiriköimään" aina sitten ajoittain.

Nii ja ette arvaa, anoppi tuossa äskön kävi kylässä niin pyysi/ehdotti joskos vanhemmat pojat menis huomenissa sinne yöksi niin saataisiin olla rauhassa iskän kanssa tutustua Aattomieheen täällä kotona kolmisin :heart: Ihanaa! Ja varmasti meillä pojatkin tykkää ku saavat siellä sitten vain mummin huomion.
Mutta huomenna alkaa arki ja esikolla kerho.. Meillä Aaton kanssa onkin sitten se LYHKI käynti oyssissa lääkärillä.
Nyt kuiten touhottaa poikien kaa ja kattoo mäkihyppyä.. *janne ahonen, janne ahonen* ja taitaa Aattollakin olla jo taas nälkä

Saaru ja löllömaha+ poijjaat
 
Hei taas,

Tulin juuri lumipyryiseltä kävelyltä; Ihanaa kun täälläkin on maa valkoisena :) Nyt on sauna lämpiämässä niin pääsee lämmittelemään tätä punaista nenää.

Katja: sulla on tosiaan ollut nopea synnytys! Kerropas heti, mistä kaupasta sait sellaiset supistukset, että noin nopeasti sujui ;)

Mulla mies tulee synnytykseen mukaan. Jos olis ollut reissussa niin mun sisko varmaan tulis sitten. Niin ainakin ollaan sovittu. Kyllähän mä yksinkin pärjäisin, mutta on se kiva kun siinä vierellä on joku tuttu.

Olikohan tuo tytsin tyttöveikkaus tavallisella ultralla vai 4d:llä tehty...?

Mulla kakkonen oli syntyessään 4130g ja 54cm. Kotiintulovaatteina oli 56cm potkarit ja 62cm body. Hyvät olivat. 56cm vaatteet menivät noin pari viikkoa. Muutenkin mä tykkään pukea vauvalle ennemminkin vähän reilut vaatteet kuin turhan napakat. Esikoisella oli pakkauksen 60cm potkarit+body ja potkarit oli ainakin reilut. Hihoja sai bodystä mys hieman kääntää. Niin ja esikoinen oli 3880g ja 52cm. 56cm on varmaan ihan hyvät kotiintulovaatteet suurimmalle osalle vauvoista. :) Meillä on kummalakin ollut pitkä yläkroppa, mikä vaikuttaa siihen, että body saa olla reilumpi. Niin ja jos kestoja käyttää niin nekin vaatii enemmän tilaa. Mutta huomaahan sen itse sitten kun kotiin pääsee, että mitkä vaatteet on passelit.

Mulla muuten kakkonen oli maailmassa 11h sen jälkeen kun ensimmäinen synnytyssupistus tuli. Pitäisi siis malttaa odottaa vaan vaikkei mitään ennakoivia merkkejä ole...

Jimena 40+1
 
Heips, kävin tuossa taas lukemassa mitä teille muille kuuluu ja vastaan nyt tuosta tytsistä sen verran, että tavan ultralla on veikattu tyttöä, mutta tulikin yllätys poika =) :heart: ( sen takia asiasta tiedän, kun minulla on kunnia olla tuon suloisen pikku miehen täti :heart: )
 
Ihanaa täälläkin on nyt vihdoin maa valkoisenaa.Huomenna pääseekin toivottavasti sitten tytön kanssa pulkkailemaan.on jo raukka niin sitä odottanut.siinähän vois itsekin aikaan vaikka supistuksia kun tyttöä pulkassa kiskois :D

Afu:on kyllä aika kurja että synnytyssaliin on oikein senttikriteerit!itse pääsin Naistenklinikalla saliin vaikka oli epävarmaa onko synnytys käynnissä.Ottivat kumminkin kivun hoitoon kun olin kärvistellyt jo pari yötä suppareiden kanssa.jos ei olis sit lähtenyt käyntiin niin olisin päässyt osastolle "ottamaan vauhtia".

Saaru:onko sulla mies nyt sit kumminkin jo isyyslomalla?Meillä mies saa onneksi aloittaa heti loman kun lähdetään synnärille.
Mites muilla?Jääkö mies heti isyyslomalle kun vauva syntyy?
 
Aika se mennä hurahtelee... Oon taas vuoteen omana!!!!! Kurkkukipu, yskä, nuha, väsymys, sitä tavallista siis mitä tässä on nyt tuolta lokakuun lopusta oirehdittu. Kyllä voi risteysasema, että voi ihmistä kiukuttaa... Helkkariin kaikki flunssat!!! Käypi vielä niin, että synnytän äänettömänä, kurkkukipuisena ja valmiiksi väsyneenä. MINEN ENÄÄ JAKSA!!!!!!!!!! :headwall:

Huh!!! Pakko vähän purkaa... Huomenna taas lääkärille kokoarvioon/ maksa-arvojen tarkkailuun ja sitten taas pohditaan, että käynnistetäänkö jo viikon päästä.... Tajusin katsokaas, että olen jo 37+0 menossa. Ja hoksasin, että vauvaa pukkaa :D Olen tiiättekö varmaan ollut niin kauan flunssassa, että räkä on pehmittänyt aivot ja oon niistänyt sitä aivokudosta pois.... Ajatukset ei pysy kohdillaan ja tuntuu, että mitään järkevää ei saa tuotetuksi tähän tietokoneruudulle. Niin, että viikon päästä vois jo käynnistää, kun viikkoja on sitten jo tarpeeksi. Vähän pelottaa se huominen ja yleensäkin... Jospa kaikki ei ole kohdallaan.... :'( Kun on koko raskauden ajan ollut niin epätodellinen olo ja koko ajan jotain häikkää jossain päin kehoa niin tulee nyt näin viime metreillä kauhuajatuksia mieleen. En muista oliko se ihan normaalia noiden edellisten aikanakin... Nyt kuitenkin olen ihan OIKEASTI huolissani. Ei meinaa tuo ehtymätön huumorikaivokaan enää tuottaa tarpeeksi!!!

Mutta piristän itseäni tässä ja ajattelen teidän ihania myttyjä, jotka jo tuhisevat sylissä, eli ONNEA KAIKILLE KÄÄRÖJEN OMISTAJILLE!!! :heart: :heart:

johnu
kolme viikkoa (tasan) eräpäivään
 
Täällä mies jää isyyslomalle sitten, kun vaavi on syntynyt. Toki hänellä se hyvä puoli, että on töissä oman isänsä firmassa, jotenka ehkäpä on jonkinverra joustovaraa näissä kaikissa lomissa.

Kiva Saaru, että käyt täällä meitä kattelemassa.
 

Yhteistyössä