ti-ti nallen talo

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
Jos perheessä on Ti-Ti- fani niin kannattaa mennä. En mä sinne ehkä enää eskari-ikäistä tai vanhempaa veisi, mutta meidän tyttö (tuolloin hieman alle 2½ v) rakasti ko. paikkaa.

Ikaalisten kylpylä on ihan vieressä, siellä voi yöpyä, niillä on kai joku Ti-Ti- pakettikin.
 
äiti
Me käydään pari kertaa vuodessa. Varataan huone Ikaalisten kylpylästä.
Suosittelen varaamaan huoneen kylpylä hotellista. Ei siis päätalosta (ne on kalliimpia) eikä sieltä ns. hotellista. Varatessasi mainitse erikseen että haluat sellaisen huoneen, jossa on jääkappi ja pienoiskeittiö Ikaalisten kylpylän aamupala on hyvä, mutta muuten ruokailuhinnat ovat tosi hintavia. Siksi mä yleensä haluan sen jääkaapin ja pienoiskeittiön.

4 vuotias tyttö on ollut aivan onnessaan tuosta talosta. Kaverin tyttö 5,5 v oli nyt kesällä mukana ja oli tosi innostunut. Sellaista 7 v en enää sinne veisi
 
Soiku
Me ollaan oltu kahtena kesänä, lapset on olleet vauvaikäisiä - 4-vuotiaita. Yöpymisestä en minä osaa sanoa mitään, mutta lapset on tykänneet ihan hirveästi. Molemmilla kerroilla on olleet hyvät ilmat, niin ollaan välillä pidetty piknikkiä pihalla ja jatkettu taas touhua. Monen monta tuntia ollaan viihdytty :)
 
näin on
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ikaalisten kylpylä on ihan vieressä, siellä voi yöpyä, niillä on kai joku Ti-Ti- pakettikin.
Ne on kaksi aivan eri yritystä vierekkäin,hotelli ei ole mitenkään kytköksissä TI-TI nalle taloon eli mitään Ti-Ti nalle paketteja ei ole eikä luultavasti tule
 

Yhteistyössä