Tiedän erään äidin, joka...

  • Viestiketjun aloittaja Juoruämmä
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Nyt onkin sitten tähän väliin kerrottava että mä olen YLPEÄ siitä että meillä ei tarvi nykyään pyörittää tiskikonetta kuin joka toinen päivä. Sitä kun vähän katsoo astioiden käyttöä ja pesee isot astiat (vettä säästäen) käsin, niin kummasti riittää joka toinen päivä koneen pyöritys. Ekologinen ajattelu kunniaan ja sitä rataa =) .
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juoruämmä:
Lapset tarhassa 10 kk iästä lähtien kaikki kolme vuorollaan ja tietenkin äitiysloman aikana muut tarhassa. Molemmat vanhemmat makaa kotona kuin härskit sillit, ilmaiset hoitopaikat, sossu maksaa kaiken, jopa polkupyörät lapsille. Tupakka palaa sisällä, ruuaksi makkaraa ja makaronia joka päivä. Vaatteita ei pestä vaan niitä on koko kämppä täynnä. Lapset ei voi nukkua sängyissään, kun ne on niin täynnä tavaraa etteivät mahdu sinne. Lapset haisevat koska heitä ei pestä kuin 1-2 kertaa/kk. Kodissa kapeat käytävät joissa mahtuu juuri ja juuri kulkemaan... Ups! Kerroinko itsestäni?
joo,varmaan pk:ssa ei huomatakkaan mitään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
- äidin joka on sanonut ihan tosissaan että ura on hänelle paljon tärkeämpi kuin heidän poikansa.
- äidin joka ei tee ikinä mitään kotitöitä
- äidin joka juo yksin koko viinipullon illassa olessaan lapsen kanssa kahden
- äidin joka nukkuu viikonloppu aamulla ainakin 11:sta vaikka lapsi herää jo viim klo 8, "kyllä 1 vuotias osaa jo vähän aikaa kattoo videoita yksin..."
- äidin joka mittaa kaiken vain rahassa, ei millään muulla.
- äidin joka opettaa poikaansa kiroilemaan, on hauskaa kun lapsi sanoo mulkku, pillu tai kyrpä
- äidin joka ei koskaan leiki lapsensa kanssa


ja tämä kaikki on yksi ja sama äiti. : :|
:( Johan on..
korjaan vielä väärinkäsitysten välttämiseksi etten tää ole minä, mutta suht läheltä tätä on tullut seurattua. ei kuitenkaan olla NIIN LÄHEISIÄ että voisin sanoa jotain. Olen vaan omalla suhteellani omaan lapseeni tehnyt selväksi että meillä ollaan eri mieltä asioista. tekee tuon lapsen takia pahaa :/

 
hehee
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Äidin jota ei voisi vähempää kiinnostaa muiden siivoamiset, toisten lasten syömiset tai yksinhuoltajuudet. :whistle:
Tunnetaankohan me sama äiti :D ;)
Joo hei määkin taidan tuntee tän äidin! :eek: ;)
Meillä on siisn yhteinen tuttu, koska satun myös tuntemaan tälläisen äidin läheisesti, melkein kuin omat taskuni ;)
 

Yhteistyössä