Tiedätkä sellasta ihmisistä joka painaa yli 100kg, eikä näyt

minä kuulema.. ja olen sen itsekkin todennut. olen verrannut monta kaveria ja noissa painonhallinta...ymm että mua paaaaljon isommat ladyt painaa mua vähemmän, kyllä mullakin tuota micheliniä on vyötäröllä mutta silti olen "solakampi" muita saman verran painavia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:57 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:57 tyttö kirjoitti:
mistä ihmeestä tiiät kuinka paljon ne painaa? ite oon kyllä tosi huono tietämään kenekään painoja ja lähipiiriin kuuluu laihoja ja pulskempia
Kai mä nyt tiedän kun on "tuttuja"
siis kertooko ne sulle painonsa? ite en kyllä tiiä kovinkaan monen ihmisen painoja, en ees oman mieheni...
 
Itse asiassa tiedän pari. Molemmat miehiä ja yli 190cm pitkiä kaappeja. Eivät ole lihavia, vaan lihaksikkaita jässiköitä.

Tiedän kyllä muutaman yli 100kg painavan, jotka näyttää taatusti painoisiltaan. :whistle:
 
mulle ei oo luotu sitä semmosta silmää jolla arvioisin toisten painoja...mä en osaa yhtään veikata painaako joku 60 vai 70kg tai 90kg vai 100kg...
enkä oikeestaan kavereiden painoja kysele muutenkaan joten aika harvan kaverin painon tiedän :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:59 tyttö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:57 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:57 tyttö kirjoitti:
mistä ihmeestä tiiät kuinka paljon ne painaa? ite oon kyllä tosi huono tietämään kenekään painoja ja lähipiiriin kuuluu laihoja ja pulskempia
Kai mä nyt tiedän kun on "tuttuja"
siis kertooko ne sulle painonsa? ite en kyllä tiiä kovinkaan monen ihmisen painoja, en ees oman mieheni...
Mitäs ihmeellistä siinä on, et tiedä miehes painoo :eek: Kyllä mä tiedän melkein kaikkien kavereitten painot, mutten nyt ulkoo muista, ne mun, mitä ihmeellistä siinä on :whistle:
 
:wave:
kukaan ei usko että painan yli 100kg ennenkuin käyn vaalla niin että näkevät.
siis tällä hetkellä 106kg.
Toki tällä hetkellä voin puolustautua sillä että olen viimeisilläni raskaana mutta rehellisesti sanottuna painoni on raskauden aikana pudonnut 3kg.
Mutta sen verran olen kyllästynyt ylimääräisiin kiloihini että lähtee ne läskit kävelemään kun on vauva syntynyt.
Tuntuu jotenkin että kilot on kertyneet salakavalasti kun 9v sitten painoin n.65-70kg.
 

Yhteistyössä