Tiedättekö hyvin asiansa hoitavia yh:ia, kun aina sana yh on niin leimaava?!

  • Viestiketjun aloittaja sinkkuäiti
  • Ensimmäinen viesti
leppis
Totta kai, riippuu täysin ihmisestä. Yksinhuoltajaksi voi joutua / haluta hyvin eri syistä (miehen kuolema, väkivaltaisuus jne.). En pidä sitä sanana leimaavana, mutta on tietty yh-tyyppi, joka ehkä vaikuttaa muidenkin yksinhuoltajien maineeseen.
 
Niin kattos
No ettei se YH ÄITI olis vahingossakaan parempi kuin se AVIOliittossa elävä äiti, jolla on rankkaa juopottelevan, piereskelevän ja masentuneen miehen kanssa joka viskoo niitä alas rappusia.

Kauheetahan se ois jos YH äiti saa asiansa paremmin hoidettua kuin KPKÄ. Jostain pitää saada ylemmyydentuntonsa ja mikäs sen parempi maalitaulu kuin YH äiti tai se huora joka varasti sen miehen.
 
at
teidän minäkin.. Mutta sitten tapaus erikseen on nämä jotka vetoaa kaikessa ja aina siihen että kun olen yh elämäni on näin ja näin vaikeata... Ja koska heitä valitettavasti on enemmän tiedossani "leimaa" sanan yh-äiti.
Sorry.. :ashamed:
 
vieras
Itse asiassa mä en tunne yhtäkään tällaista ns. "huonoa" yh:ta. Kyllä ne kaikki siihen kuvaukseen sopivat tuntemani äidit ovat parisuhteessa ja ne miehet on sit täysin samaa rataa...
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä toi Haloska on hoitanut ton presidenttiytensä ihan okei, vaikka kai siitä jotain valittamista olisi.
:):)

ai niin Rouva Presidentti on yh. :9 Hoitanut asiansa kohtuuhyvin :)

Minä en onneksi tunne yhtäkään säälittävää yksinhuoltajaa, onneksi en yhtään muutakaan säälittävää ihmistä.
 
vierailija
No ettei se YH ÄITI olis vahingossakaan parempi kuin se AVIOliittossa elävä äiti, jolla on rankkaa juopottelevan, piereskelevän ja masentuneen miehen kanssa joka viskoo niitä alas rappusia.

Kauheetahan se ois jos YH äiti saa asiansa paremmin hoidettua kuin KPKÄ. Jostain pitää saada ylemmyydentuntonsa ja mikäs sen parempi maalitaulu kuin YH äiti tai se huora joka varasti sen miehen.
Toi piereskely varsinkin on paha. Kyllä sen takia pitää ukko lempata ja alkaa yhäriksi. Masentuneisuus, väkivalta ja juoppous nyt vielä menee.
 

Yhteistyössä