Tiedättekö, mä meen ihan hukkaan :(

  • Viestiketjun aloittaja Ei pysty ymmärtään
  • Ensimmäinen viesti
Ei pysty ymmärtään
Olen nätti, mukava, fiksu, huumorintajuinen. Ei päihdeongelmia tai mielenterveysongelmia tai muutakaan. Olen sisukas, itsenäinen, selviytyjä, optimisti, empaattinen. Olen hankkinut itselleni hyvän ammatin, on työpaikka, ihana iso koti, lapset. Elämä on valmiina ja kaikki on kunnossa. Olen kiltti, rehellinen, arvomaailmani on järjestyksessä. Tiedän, mitä haluan ja pyrin siihen. Tykkään lapsista, luonnosta, eläimistä, tavallisesta elämästä. Olen valmis tekemään onnellisen ja kestävän parisuhteen eteen kaikkeni, mutta toki odotan sitä myös vastapuolelta. Äitiä, piikaa tai koristetta minulle ei miehestä saa. Mutta ihan varmasti miltei täydellisen tyttöystävän ja vaimon.

Mutta ei. Ei näy eikä kuulu rakkautta meikäläisen elämään. Mä meen ihan hukkaan. Kaikki, mitä pystyisin tarjoamaan toiselle, menee ihan hukkaan. Kankkulan kaivoon.

Aika paljon tekis mieli katkeroitua. Mietin, miksi monet muut saavat rakkautta ja parisuhteen elämäänsä, vaikka mullakin ois vähintään samanverran tarjolla.. mutta mä en saa.

Pettäjät ja huithapelit, väkivaltaiset,alkoholistit, narkkarit ja seitsemän lapsen yht löytävät sen oikeansa, mä en. Parisataakiloiset, hampaattomat, kahdeksankymppiset, sossun jonossa asioivat, luonnehäiriöiset ja rikolliset löytävät sen oikean, mutta mä en.

Miksi?!
 
Ei jaksa ymmärtää
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Sulla on todennäkösesti rima liian korkealla, ne hiomattomat timantit menevät ohi kun et anna tilaisuutta.
Mun rima menee niissä hampaattomissa kahdeksankymppisissä, rikollisissa, päihdeongelmaisissa ja mielenterveysongelmaisissa.. ja pelimiehissä. En oikein raaskisi laskea sitä enempää. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei jaksa ymmärtää:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Sulla on todennäkösesti rima liian korkealla, ne hiomattomat timantit menevät ohi kun et anna tilaisuutta.
Mun rima menee niissä hampaattomissa kahdeksankymppisissä, rikollisissa, päihdeongelmaisissa ja mielenterveysongelmaisissa.. ja pelimiehissä. En oikein raaskisi laskea sitä enempää. :/
No ensimmäinen askel olisi varmaan käydä treffeillä? Oothan sitä kokeillut ennen tätä päätelmää ettet ketään löydä?
 
ap
Olen mä käynyt treffeillä, tuloksetta. Ja enpä usko että mun "itseriittoisuus" näkyy yhtään minnekään, mun itseluottamus ei todellakaan ole huipussaan. Mutta kai sitä saa rehellisesti kertoa, millainen on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen mä käynyt treffeillä, tuloksetta. Ja enpä usko että mun "itseriittoisuus" näkyy yhtään minnekään, mun itseluottamus ei todellakaan ole huipussaan. Mutta kai sitä saa rehellisesti kertoa, millainen on?
No mikä niissä treffeissä sitten on mättänyt?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen mä käynyt treffeillä, tuloksetta. Ja enpä usko että mun "itseriittoisuus" näkyy yhtään minnekään, mun itseluottamus ei todellakaan ole huipussaan. Mutta kai sitä saa rehellisesti kertoa, millainen on?
No mikä niissä treffeissä sitten on mättänyt?
Yleensä se, että tuttavuus on hyvin nopeasti muuttunut "paras kaveri"-tyyppiseksi.. tyyliin mies avautuu mulle sydänsuruistaan jne. Siitä on romantiikka ja intohimo melko kaukana.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen mä käynyt treffeillä, tuloksetta. Ja enpä usko että mun "itseriittoisuus" näkyy yhtään minnekään, mun itseluottamus ei todellakaan ole huipussaan. Mutta kai sitä saa rehellisesti kertoa, millainen on?
No mikä niissä treffeissä sitten on mättänyt?
Yleensä se, että tuttavuus on hyvin nopeasti muuttunut "paras kaveri"-tyyppiseksi.. tyyliin mies avautuu mulle sydänsuruistaan jne. Siitä on romantiikka ja intohimo melko kaukana.
Niin ja siis erinäisistä naisista, jotka piirittävät ja joitten piirityksen kohteena olo miestä sitten ahdistaa yms. Ihan tosi, yhden tai kaksikin tapausta mä vielä oisin ymmärtänyt, mutta kun kaikki treffideitit lopulta menee tähän (siis ei ekojen treffien jälkeen) tai sitten miehet tekevät selväksi että haluavat vain seksiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen mä käynyt treffeillä, tuloksetta. Ja enpä usko että mun "itseriittoisuus" näkyy yhtään minnekään, mun itseluottamus ei todellakaan ole huipussaan. Mutta kai sitä saa rehellisesti kertoa, millainen on?
No mikä niissä treffeissä sitten on mättänyt?
Yleensä se, että tuttavuus on hyvin nopeasti muuttunut "paras kaveri"-tyyppiseksi.. tyyliin mies avautuu mulle sydänsuruistaan jne. Siitä on romantiikka ja intohimo melko kaukana.
No voi ei, sä oot ilmeisesti liian ymmärtäväinen.. Ja anteeksi, en tarkoita pahalla mutta susta varmaan puuttuu myös sellainen pikku flirtti. Tosin jos mies ei kiinnosta niin ei sille tee mieli flirtatakaan..

Sä ehkä kuitenkaan et sisäistä kunnolla olevas niin "hyvä", minkä järki sulle sanoo. Luotto itseensä ja viehättävyyteensä on kuitenkin usein tosi tärkeää.

Voin olla väärässäkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen mä käynyt treffeillä, tuloksetta. Ja enpä usko että mun "itseriittoisuus" näkyy yhtään minnekään, mun itseluottamus ei todellakaan ole huipussaan. Mutta kai sitä saa rehellisesti kertoa, millainen on?
No mikä niissä treffeissä sitten on mättänyt?
Yleensä se, että tuttavuus on hyvin nopeasti muuttunut "paras kaveri"-tyyppiseksi.. tyyliin mies avautuu mulle sydänsuruistaan jne. Siitä on romantiikka ja intohimo melko kaukana.
Niin ja siis erinäisistä naisista, jotka piirittävät ja joitten piirityksen kohteena olo miestä sitten ahdistaa yms. Ihan tosi, yhden tai kaksikin tapausta mä vielä oisin ymmärtänyt, mutta kun kaikki treffideitit lopulta menee tähän (siis ei ekojen treffien jälkeen) tai sitten miehet tekevät selväksi että haluavat vain seksiä.
Ne yrittää tolla vuodatuksella saada sut todennäkösesti "taistelemaan" itestään. Sun täytyy seuraavalle sanoa että "kuule, unohda ne korpit ja lähet kato mun messiin, et kadu" ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen mä käynyt treffeillä, tuloksetta. Ja enpä usko että mun "itseriittoisuus" näkyy yhtään minnekään, mun itseluottamus ei todellakaan ole huipussaan. Mutta kai sitä saa rehellisesti kertoa, millainen on?
No mikä niissä treffeissä sitten on mättänyt?
Yleensä se, että tuttavuus on hyvin nopeasti muuttunut "paras kaveri"-tyyppiseksi.. tyyliin mies avautuu mulle sydänsuruistaan jne. Siitä on romantiikka ja intohimo melko kaukana.
No voi ei, sä oot ilmeisesti liian ymmärtäväinen.. Ja anteeksi, en tarkoita pahalla mutta susta varmaan puuttuu myös sellainen pikku flirtti. Tosin jos mies ei kiinnosta niin ei sille tee mieli flirtatakaan..

Sä ehkä kuitenkaan et sisäistä kunnolla olevas niin "hyvä", minkä järki sulle sanoo. Luotto itseensä ja viehättävyyteensä on kuitenkin usein tosi tärkeää.

Voin olla väärässäkin...
Joo, taidan mä olla liian kiltti ja ymmärtäväinen. Ja oikeassa olet siinä, että en tosiaan sisäistä "ihanuuttani", vaan joudun itseäni välillä muistuttamaan (itsesäälipuuskissa), että mäkin oon ihan kiva ja nätti nainen, enkä mikään suohirviö. Vaikka sitä rakkautta ei mulle olekaan suotu. Itseluottamuksessa ois kyllä työstämisen varaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kokeile vaikka nähdä vastapuolessa muutakin kun vikaa, tai ainaki ole hetki ettimättä sitä...
Hmm.. en mä etsimällä etsi vastapuolesta vikoja, mistä niin päättelet? Päinvastoin, mun mielestä mä olen erittäin avoin mitä tulee uusiin ihmisiin tutustumisessa enkä todellakaan "teilaa" heti ekan silmäyksen perusteella. Jos noihin mun kriteereihin viittaat, niin en ihan ymmärrä miten ne sun mielestä voi tarkoittaa sitä, että etsimällä etsin vikoja miehistä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen mä käynyt treffeillä, tuloksetta. Ja enpä usko että mun "itseriittoisuus" näkyy yhtään minnekään, mun itseluottamus ei todellakaan ole huipussaan. Mutta kai sitä saa rehellisesti kertoa, millainen on?
No mikä niissä treffeissä sitten on mättänyt?
Yleensä se, että tuttavuus on hyvin nopeasti muuttunut "paras kaveri"-tyyppiseksi.. tyyliin mies avautuu mulle sydänsuruistaan jne. Siitä on romantiikka ja intohimo melko kaukana.
No voi ei, sä oot ilmeisesti liian ymmärtäväinen.. Ja anteeksi, en tarkoita pahalla mutta susta varmaan puuttuu myös sellainen pikku flirtti. Tosin jos mies ei kiinnosta niin ei sille tee mieli flirtatakaan..

Sä ehkä kuitenkaan et sisäistä kunnolla olevas niin "hyvä", minkä järki sulle sanoo. Luotto itseensä ja viehättävyyteensä on kuitenkin usein tosi tärkeää.

Voin olla väärässäkin...
Joo, taidan mä olla liian kiltti ja ymmärtäväinen. Ja oikeassa olet siinä, että en tosiaan sisäistä "ihanuuttani", vaan joudun itseäni välillä muistuttamaan (itsesäälipuuskissa), että mäkin oon ihan kiva ja nätti nainen, enkä mikään suohirviö. Vaikka sitä rakkautta ei mulle olekaan suotu. Itseluottamuksessa ois kyllä työstämisen varaa.
Pistät ittes vetävän näköseks ja meet baariin tanssimaan, keräät katseita ja kun meet kotiin niin on jo parempi olo. Se avain siihen itseluottamukseen on se "irti päästäminen" (ja baariin voi laittaa meikin ja vaatetuksenkin vähän överiksi), annat mennä vaan, laitat ittes nätiks ja ajattelet että "vitsi mä oon paras". Ei se haittaa vaikka aluksi menis vähän yli, jossain vaiheess löytää sen kultasen keskitien ja toteaa oikeasti olevansa tyytyväinen itseensä.

No, siis ei kukaan tietenkään koskaan ole täysin tyytyväinen itseensä. Minäkään en mikään prinsessa ole, mutta pidän kyllä itsestäni ulkonäöllisesti esim. Luonteessa onkin sitten aika-ajoin parantamisen varaa, ja äitiyteeni en varmasti tule koskaan olemaan tyytyväinen (harmittaa huomata ettei voi olla täydellinen äiti).
 

Yhteistyössä