Tiedättekö naisia, joilla ei ole ajokorttia ja olettavat täten muiden toimivan ilmaisina ja aina valmiina kuskeina?

  • Viestiketjun aloittaja en voi heittää
  • Ensimmäinen viesti
-
Ja kaikista raivostuttavinta on: kun suostut ottamaan tällaisen kyydin pummijan kyytiin, kun olette kerta "samaan suuntaan" menossa, niin matkalla alkaa: "hei pysähytkö tossa postilaatikolla niin heitän tän kirjeen ja sit jos käytäs tossa s-marketilla niin hakisin maitoo ihan nopeesti ja sit siitä apteekista ton mun kuurin". Joo ilman muuta kuskailen ympäri kylää, kun ollaan "samaan suuntaan" menossa ja venytän omaa työmatkaani puoli tuntia sen takia.
 
Kävimme samassa harrastuksessa erään naisen kanssa. Koskaan muulloin ei edes moikannut tai mitään, mutta kun oli harrastuksen jälkeen kyytiä vaille niin käveli autolle, sanoi auton vieressä että "eihän teille niin isoa lenkkiä mun heittämisestä tuu" ja hyppäsi autoon (10km ylimääräistä ajamista.) Autosta poistuessaan ei edes kiittänyt, saati että olisi tarjonnut jotain korvausta.
 
nouu
[QUOTE="mä";25802745]Mikäs kumman tuumaus se tämä on? Miksi ei? :O Meillä ei ole koko taloudessa autoa ja ihan bussilla me niitä ruokiamme kuskaillaan.[/QUOTE]

No jos perheessä on se autokin niin ei minusta kannata nähdä sitä vaivaa, että lähden yksin lasten kanssa bussilla tekemään ne isommatkin ruokaostokset. Toki käyn lähikaupassakin kävellen, silloin saan repun täyteen ostoksia ja rattaiden alaosaan menee yksi pussi. Ja tämmöinen ostosmäärä menee ihan kivasti siellä bussissakin, ei siinä. Mutta isommat ostokset, esim. kolme pussillista+vessapaperit+talouspaperit niin kyllä se on järkevämpää ja helpompaa lähteä sillä autolla (ja mies ajaa).

Ei minun mies valita siitä, että joutuu ajamaan. Se tykkää siitä ajamisesta :D Ja minulla on tosiaan itsellänikin kortti, pari kertaa mies on yhteiselon aikana sanonut että entä jos ajat itse, mutta ei minusta vaan ole rattiin. Joku täällä sanoi että kuuluu yleissivitykseen olla se ajokortti, mutta eihän kaikista vaan ole ajamaan autoa? Kuinka monet kerrat täälläkin on manattu, että pitäisi lopettaa se ajaminen kokonaan jos ei osaa/uskalla ajaa säällä kuin säällä ja riskeeraa koko muun liikenteen sillä liika varovaisuudellaan? Minä olen todennut omalla kohdallani että minusta ei vaan ole kuskiksi, en ole hyvä (turvallinen) kuski eikä kaikista vaan saa hyviä kuskeja. Eikö se ole silloin ihan oikea ratkaisu, järkevä päätös jättää se ajaminen muille? Enpähän ole siellä liikenteessa tien tukkona ja empimässä mitä pitäisi tehdä tai olenko nyt edes oikealla kaistalla.
 

Yhteistyössä