tiedättekö voiko personal trainer sopimuksen irtisanoa lääkärintodistuksella?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
ehkä ei
No mitä teidän sopimuksessa lukee? Veikkaan että joku irtisanomisaika noissa olisi ja se saattaa päteä vaikka olisi mikä syy tahansa lopettaa sopimus. Sitä paitsi jos sinulla on käsi sökönä, niin tuskin se estää vaikka kävelemistä tai jalkaliikkeiden tekoa.
 
ehkä ei
Oikeasti jonkun yksittäisen paikan vamma tai vika voi estää käytännössä kaiken liikunnan, mutta ei se kovin tavallista ole, eikä ehkä mene läpi. Minulla on ollut solisluussa semmoinen vika, jota kaikki tärähtely ja liike pahensi ja se esti uimisen, kaikki punttisaliliikkeet ja jopa kävelyn. Harvinaista kuitenkin väittäisin.
 
aloitaja
pystyykö noita ylipäätään ollenkaan irtisanoon?
tiedän että kun soitan salille saan vaan huonoa palvelua. sieltähän sen vastauksen saa.. sit kun ei voi irtisanoa ni pakko käydä ja kattella hapanta naamaa :/
 
ehkä ei
[QUOTE="aloittaja";27638888]oon koittanu ettiä sitä sopimusta, mutta se on kadonnut. liikuntakeskuksen sopimus oli ainoo mikä löyty. sen jäsenyyden voikin irtisanoa.[/QUOTE]

Huonompi homma. Nimenomaan tuollaiset sopimukset jos mitkä olisi tärkeä säilyttää:O Kai sinulla on joku asiakirjamappi tai muu paikka mihin pistät kaikki vastaavanlaiset paperit?
 
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä ei;27638952:
Huonompi homma. Nimenomaan tuollaiset sopimukset jos mitkä olisi tärkeä säilyttää:O Kai sinulla on joku asiakirjamappi tai muu paikka mihin pistät kaikki vastaavanlaiset paperit?
on kyllä. hävitettiin vanha senkki ja paperit siirty toiseen paikkaan, ehkä se sillä välillä katos. kävin kaikki paikat lävitse. enivei, soitin just salille ja sieltä lupasi kysyä pt:ltä miten on.
mua harmittaa hirveesti, se pt on tosi ihana ja sali myös, mutta huonompi siellä on kädettömänä käydä. hyvä kun pärjään työssänikään välillä säryn kanssa.
toivon, että voi irtisanoa, maksaisin vain jo käytetyt käynnit.
 
ft / pt
Itse olen sitä mieltä, että pitää olla todella paska personal trainer, jos pitää väkisin roikkua asiakkaissa. Vähempikin perustelu riittää. Mielestäni esim. se, että ei koe hyötyvänsä riittävästi on jo erittäin pätevä syy irtisanoa sopimus.

Reilu peli!
 
Kyllä voi, eiku ei voikaan,,,
Kyllä täytyy ihmetellä joidenkin ihmisten avuttomuutta. Siis, miten helkkarissa me voitais tietää mitä toisten ihmisten soppareissa lukee. Onko se vaan niin vaikeaa kirjoittaa sähköpostin treenaajallesi, tai soittaa sille kertoakseen tilanteesi?
 
"punajuuri"
[QUOTE="aloittaja";27638986]on kyllä. hävitettiin vanha senkki ja paperit siirty toiseen paikkaan, ehkä se sillä välillä katos. kävin kaikki paikat lävitse. enivei, soitin just salille ja sieltä lupasi kysyä pt:ltä miten on.
mua harmittaa hirveesti, se pt on tosi ihana ja sali myös, mutta huonompi siellä on kädettömänä käydä. hyvä kun pärjään työssänikään välillä säryn kanssa.
toivon, että voi irtisanoa, maksaisin vain jo käytetyt käynnit.[/QUOTE]

Mieti etukäteen mitä vastaat, jos trainer ehdottaa että jatkatte sitten kun sinun kätesi on kunnossa. Veikkaan että se on ensimmäinen ehdotus ja hyvässä lykyssä hänestä olisi apua kuntoutumisessa. Olisitko muutenkin halunnut lopettaa sopimuksen? Tästä tulee vähän semmoinen olo.
 
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä voi:
Kyllä täytyy ihmetellä joidenkin ihmisten avuttomuutta. Siis, miten helkkarissa me voitais tietää mitä toisten ihmisten soppareissa lukee. Onko se vaan niin vaikeaa kirjoittaa sähköpostin treenaajallesi, tai soittaa sille kertoakseen tilanteesi?
noissa on aikalailla samat ehdot kaikissa kun irtisanomisesta puhutaan.
aamusella laitoin s.postia muttei vastattu ja kerkesin kyllä jo soittamaan.
aspa selvittää asian.
 
"aloittaja"
[QUOTE="punajuuri";27639070]Mieti etukäteen mitä vastaat, jos trainer ehdottaa että jatkatte sitten kun sinun kätesi on kunnossa. Veikkaan että se on ensimmäinen ehdotus ja hyvässä lykyssä hänestä olisi apua kuntoutumisessa. Olisitko muutenkin halunnut lopettaa sopimuksen? Tästä tulee vähän semmoinen olo.[/QUOTE]

mun pt on tietoinen käsivammasta, se oli jo ennen treenejä ja halusin että harjotukset tehdään käsi huomioiden. se ei kuitenkaan kestänyt vaikka kivuton oli kauan ollutkin. käsi on tutkittu ja leikkaus on ainoa mahdollisuus saada siittä kivuton.
leikkaukseen en mene vielä, koska paraneminen kestää yli puolivuotta.
vasen käsi on myös alkanut reagoimaan koska olen varonut oikean käyttöä, olen oikeakätinen ja tällähetkellä puristusvoima on melkein puolet huonompi kun vasemmassa, eli senvuoksi en halua edes jatkaa kädenkanssa pelleilyä kuntosalilla. fysioterapeutti kuntouttaa ja antaa neuvoja. koitan pysyä työkuntoisena edes jonkinverran ( olen hoitaja ) nyt kun olen määräaikainen ja vasta hetken työelämässä ollut niin en uskalla olla yli 6kk pois työelämästä.

ja siis mulla oli tarkoitus ihan tosissaan treenata. on kova pala kun ei pysty.
 

Yhteistyössä