TIENAAKO tolla PARTYLITE -hommalla oikeasti?

äippä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä kai kaikki myynti työ vaatii panostusta,itse tiedän partylite konsultteja jotka jänny pois sännöllisestä palkka työstä alkaakseen myymään kynttilöitä kokopäiväisesti eli täytyyhän sen kannattaa,mutta olisin kiinnostunu tosta mauste myynnistä mistä pääsee mukaan? ja itse olen toiminu pl emäntänä monta vuottaniin saa itselleen aika hyviä etuja ,mutta siihenkin täytyy nähdä vaivaa ja tuntea ihmisiä joita kodin sisustus kiinnostaa
www.kotigastronomi.fi sivulta löydät jälleenmyyjiä eri puolilta suomea ja ottamalla heihin yhteyttä pääset alkuun. Mä olen n. vuoden myynyt Kotigastronomia, nyt en kyl 5kk nuorimman syntymän jälkeen ole paljon esittelyjä pääsyt pitämään kun niin kiinni vauvassa.Mut kavereille, tutuille ym.tilannut. Tuotteet on laadukkaita,pakattu Suomessa, tuoreita ja niitä aina tarvii.Homma on ihan kivaa ja jos hyvin saa myyntiä niin saattaa tienatakin.
 
M
Voin sanoa että partyliten hinnat ovat korkeat, mutta niin myös laatu on todella hyvä! EIKÄ SE OLE PELKKIÄ KYNTTILÖITÄ VAAN PALJON MUUTAKIN!!! Ryhdy emännöimään niin saat ilmaiseksi tuotteita, ei tarvitse valittaa kalliista hinnoista..
 
"mä vaan"
niin, luettuani tos hetken noita mielipiteitä, mitein, et ihmisillä on aika erikoisia ajatuksi...eihän se ole oikea työ kovinkaan monelle... Itse olen ollut mukana PL-lla nyt reilun vuoden ja hauskaa on ollut!
TÄMÄ ON SIIS HARRASTUS!!!
Kun itse tykkään niistä, osaan niitä myös tarpeen tulleen myydä.. ja kertoa kaiken mitä teidän jos joku siitä kiinnostuu..
Ja jos haluaa jotain tienata, sen eteen on tehtävä jotain( työtä)). .. koski se mitä tahansa asiaa.....
Eli jokainen valitsee omat harrastuksensa ja kun kuitenkin löytyy ihmisiä ( minunkin tuttuja, kavereita tai ihan omien tuttujeni kautta tulleita uusia kiinnostuneita)) jotka tykkää Partyliten tuotteista, se on mulle mukava harrastus/ lisätulo!!
Yrittänyttä ei laiteta, mutta kannattaa muistaa että mikään ei ole ilmaista!!
Minunkin vapaa aika maksaa jotain-jos haluan silloin olla tehokas, Partylite on yksi hyvä konsti tienaa!!
Mukava uutta vuotta kaikille!!
 
"Elviira"
... oli tuo, että hommasta ei juurikaan tienaa, mutta enpä ole vuoteen tilauksia tehnytkään :D

Minusta ongelma on nykyään se, että ihmiset luulevat tässäkin hommassa rahan tulevan tilille itsestään. Että kauhean raskasta on, kun joutuu lähtemään kutsuille saadakseen sen muutaman kympin. Olen ollut PL:lla mukana 3 vuotta, ja minule tämä on harrastus. Tämän harrastuksen avulla olen teettänyt vuokra-asuntooni kylppäriremontin, mieheni kanssa olemme tehneet kaksi etelänmatkaa ja minulla on lisätuloja siihen että meillä käy siivooja. Kesällä rakennamme terassin. yhdestä keikastas saan 50-100€, kutsut kestvät matkoineen yleensä kolmisen tuntia (keskimäärin). Millä myyjänhommilla pääsee näin pienellä työllä noihin tuntipalkkoihin? tuttavani työskentelee motonetissä, ja hänen palkkansa on 11€ tunti. laskujeni mukaan esim. tällä palkalla 100€:n tienaaminen vaatii 9 tunnin työpäivän. Ei kynttilämyyntiä monikaan pysty päätyökseen ottaa, mutta ainakin minä tykkään että joskus ylimääräistä rahaa johonkin isompaan hankintaan tai yllättävään laskuun.

Raha ei tule ilmaiseksi ja itsestään mihinkään tilille, surettaa että joskus kun olen tarjonnut tätä työtä niille joille raha kelpaisi, "mutta kun illat on niin täynnä ja siinä sohvallakin on niin kiva maata iltaisin". Sekin on okei, mutta se rahattomuuden itkeminen on siinä kohtaa turhaa.
 

Yhteistyössä