Tietäiskö joku rautalisistä?

Rautaakin on varmaan eri muotoja rautalisissä (Vai onko ees?), eikä mulla ole näistä mitään hajua. Tietääkö joku onko Iron Bisglycinate vatsaystävällistä ja hyvää rautaa?

*rautalisää etsimässä*
 
"vieras"
Rautalisää etsimässä myös. Obsidan pisti vatsan sekaisin ja se juotava oli niin pahan makuista ettei alas mennyt. Tuosta mainitsemastasi ei siis ole kokemusta, pitäisi miettiä mitä itse lähden seuraavaksi kokeilemaan.
 
itselläni ei tabletti muodossa olevat rautavalmisteet imeydy, joten krauterblut saft:ia olen käyttänyt kolmessa raskaudessa :) Iron Bisglycinate on myöskin hellävarainen vatsalle ja ihan raskauden aikanakin paljon käytetty, itse en ole käyttänyt kyseistä tuotetta koska krauter on toiminut minulla hyvin :)
 
itselläni ei tabletti muodossa olevat rautavalmisteet imeydy, joten krauterblut saft:ia olen käyttänyt kolmessa raskaudessa :) Iron Bisglycinate on myöskin hellävarainen vatsalle ja ihan raskauden aikanakin paljon käytetty, itse en ole käyttänyt kyseistä tuotetta koska krauter on toiminut minulla hyvin :)
Niin mä en siis tiedä jos tuo Iron Bisglycinate on jokin ihan oikea tuote, katselin vain sellaisia tuotteita joissa rauta on tuossa muodossa :) mutta ehkäpä siis uskallan sitä kokeilla!
 

Yhteistyössä