Tietämättömät ihmiset

  • Viestiketjun aloittaja "joku"
  • Ensimmäinen viesti
:99
Mun yks (silloin 20v) ystävä ihan tosissaan selitti, että kun sen hiusväri haalistuu aina tyvestä niin nopeesti kun se käy niin tiuhaan suihkussa. = luuli että hiukset kasvaa latvasta :D Itse vielä olen parturikampaaja ja koin todellakin itseni epäonnistuneen kun yksi parhaimmista ystävistä luulee että tyvikasvu johtuu suihkussa käymisestä..........
 
Mua kans risoo se, että ihmiset luulee, että hiukset kasvaa latvasta. Lapsen hiuksethan kannattaa leikata tosi usein, niin tulee tuuheet ja jos taas haluaa ne kiharat, niin sitten ei missään tapauksesssa kannata leikata. AAARGH!

Ja toinen on se, että ihmiset luulee, että pelkällä liikunnalla voi laihtua ja se, että todellakin joku ihmepilleri on keksitty laihtumiseen ja sitähän myy joku nettifirma, ostostv tai muu taho, ei viralliset lääkefirmat...
 
ks
[QUOTE="mie";27374708]Tapasin puistossa äidin joka väitti että Tuttelit ja muut korvikkeet on tehty äidinmaidosta ei lehmänmaidosta :)
On ihan samaa kamaa käsitelty vaan niin että säilyy[/QUOTE]

Minäkin olen kerran törmännyt ihmiseen (äitiin) joka ei tiennyt että ihan lehmänmaidosta ne korvikkeet tehdään. Ei tosin luullut niitä äidinmaidoksikaan, jäi vähän epäselväksi että mitä hän luuli niiden olevan.
 
"vieras"
Mua ihmetyttää ihmiset, jotka eivät ota omista lääkityksistään selvää. Kuvitellaan lääkkeistä ties mitä, ihan vaan kun "yks kaveri sano", eikä vaivauduta edes sitä lääkkeen mukana tulevaa liparetta lukemaan.
 
"..."
Mua kans risoo se, että ihmiset luulee, että hiukset kasvaa latvasta. Lapsen hiuksethan kannattaa leikata tosi usein, niin tulee tuuheet ja jos taas haluaa ne kiharat, niin sitten ei missään tapauksesssa kannata leikata. AAARGH!

Ja toinen on se, että ihmiset luulee, että pelkällä liikunnalla voi laihtua ja se, että todellakin joku ihmepilleri on keksitty laihtumiseen ja sitähän myy joku nettifirma, ostostv tai muu taho, ei viralliset lääkefirmat...
Mä olen muuten itse laihtunut ihan vain liikunalla, joten kyllä niitäkin ihmeitä tapahtuu.
 
Professional Griefer
[QUOTE="noo";27374830]Tämäki on aika tietämätön, kun helsingin metro on suomen metroverkosto.[/QUOTE]

Totta, mulla ei kauheesti aivotoimintaa enää ole ja kohta loppuu viimesetkin.
 
Paras ystäväni ei ymmärrä Suomen metroverkostoa. Eli siis jos pyydetään tulemaan esim. Puotilaan, menee lähes poikkeuksetta toiseen suuntaan, esim. Myllypuroon.

Oikeesti, miten vitun vajaa voi olla, ettei jotain niin yksinkertaista tajua?
Miulla ei oo metroverkososta mitään hajua. Oon ajanut siellä kaks kertaa tän vuosituhannen puolella ja sitä ennen joskus pikkulapsena....
 
[QUOTE="mie";27374708]Tapasin puistossa äidin joka väitti että Tuttelit ja muut korvikkeet on tehty äidinmaidosta ei lehmänmaidosta :)
On ihan samaa kamaa käsitelty vaan niin että säilyy[/QUOTE]

Miekin oon tavannut näin uskovia henkilöitä.
 
"Iki-ihana"
Tuli mieleen vielä semmonen kun kerrostalossa asuvat ihmiset valittaa et on kylmä, patterit ei lämpee.. eikä ne oo kullukkaan pattereiden ilmaamisesta :)
Silloin kun asuin kerrostalossa, niin meidän taloyhtiössä oli pattereiden ilmaaminen itse ankarasti kielletty. Huoltomies kävi ilmaamassa kerran sen 10 vuoden aikana, kun siellä asuttiin.

Mutta niitä hölmöyksiä:

Eräs mies väitti kivenkovaan, että hiuksista voi kasvattaa tuuheat, ja suomalaisilla naisilla on niin ohuet hiukset siksi, kun leikkaavat niitä lyhyiksi ja ohkasiksi. Hänen mielestään suomalaisten naisten pitäisi vaan antaa hiusten kasvaa, niin saisivat tuuheat hiukset. Eikä muuten suostunut uskomaan, että oli väärässä, vaikka sitä hänelle kuinka selitti ja piirsi kuvankin... :D

Työkaveri (28 v) on vakaasti sitä mieltä, että jos kerrankin ajelee sääri/käsivarsikasvat, niin niistä tulee tuuheammat ja mustat. Ja mitään kosteusvoidetta ei saa käyttää, koska jos kerran aloittaa, niin sitten on pakko loppuelämän käyttää joka päivä, kun iho menee pilalle.

Ateisteilla ei voi olla minkäänlaista moraalia, koska heille ei mikään korkea voima kerro mikä on oikein ja mikä väärin. Tämän takia ateistit voivat tehdä vaikka kidutusmurhia, ilman että kokevat siinä olevan mitään väärää.
 
muutamia:
-kotimaisia banaaneja on olemassa
-liivatelehdet kasvavat liivatepuussa
-rattijuopumuksen raja on 2,5 promillea
-vauvaa kannattaa huudattaa, koska keuhkot vahvistuvat
-kaupan kananmunista saa tipuja jos laittaa ne lämpimään
 
Professional Griefer
[QUOTE="Iki-ihana";27374998]Suomen metroverkosto näyttää tältä:



Saa olla vähän yritystä takana, jos tuonne eksyy...[/QUOTE]

Joo, kuten nokkelimmat tässä ketjussa ovatkin jo maininneet, eihän tota voi edes verkostoksi kutsua :D
 
"murmeli"
[QUOTE="hih";27372864]Entisellä työpaikallani eräs keski-ikäinen nainen oli satavarma siitä, että lapsi perii kaikki geeninsä vain isältään. Eli äiti on vain se, joka kantaa lapsen, mutta geenit tulevat isältä :DDD. Ja siksi hänen mielestään lapset, joilla on sama isä, mutta eri äiti, ovat täyssisarukset. Ja taas lapset, joilla on sama äiti, mutta eri isä, ovat vain puolisisaruksia. Tämä oli ehkä kaikkein typerin luulo, mitä olen koskaan kuullut. Oikein suututti sen ihmisen typeryys. Ja päänsä piti, vaikka kuinka yritti selittää hänelle asian oikean laidan...[/QUOTE]






Ei voi olla totta, mun ex-anoppi luuli kans noin! Mistä ihmeestä tuollanen hölynpöly oikein kumpuaa :D Hän oli kyllä muutenkin ehdottomasti yksi tyhmimpiä ja yksinkertaisimpia ihmisiä, joita minulla on ollut ilo ja kunnia tuntea :) Eikä kyllä poikansakaan mikään ruudinkeksiä ollut, kaikkeen sitä lankeaa;)
 
"aliaana"
Eräs sukulaisemme oli käymässä Etelä-Afrikassa, ja tuumasin kälylleni että siellä hän varmaan juuri paistattelee rannalla näin keskipäivällä.
Käly oli aivan tyrmistynyt tyhmyydestäni ja melkein vihaisena tokaisi että keskiyöhän siellä eteläisellä pallonpuoliskolla nyt on....
 
[QUOTE="aliaana";27375556]Eräs sukulaisemme oli käymässä Etelä-Afrikassa, ja tuumasin kälylleni että siellä hän varmaan juuri paistattelee rannalla näin keskipäivällä.
Käly oli aivan tyrmistynyt tyhmyydestäni ja melkein vihaisena tokaisi että keskiyöhän siellä eteläisellä pallonpuoliskolla nyt on....[/QUOTE]


Heh, piti ihan alkaa miettimään, että kumpikos on oikeassa... Joskus sitä saattaa vain ajattelematta laukoa tyhmiä.

Mutta tämä minut yllätti, parikymppiseltä fiksulta lapsettomalta naiselta. Hän teki raskaustestin heti seuraavana päivänä rikkoutuneen kortsun jälkeen. Hän uskoi, että ei voi olla raskaana, koska testi näytti negaa ja näin ollen ei ollut tarvetta jälkipillereille.
 
Vaikka yleensä yritän ymmärtää ja selittää ainakin itselleni, miksi joku ihminen ajattelee niin kuin ajattelee, niin tämä keskustelu tyrmistyttää aina vaan; junassa kaksi teini-ikäistä poikaa juttelee toisen pojan isän ammatista, joka on siis lentäjä. Poika kertoilee, millaista isän työ on ja sanoo sitten, että seuraavaksi isä lentää Jenkkeihin. Tähän toinen poika tokaisee ihan ilmeisen tosissaan, että "Missä on Jenkit? Jossain Japanin lähellä vai?"
 
Miuski harmailee
Kävimpä kerran synnytysvalmennuksessa, jossa eräs osallistuja kysyi, missä vaiheessa ne vauvan kidukset sitten muuttuvat keuhkoiksi. Kun lapsivedessähän se lapsi siellä kelluu ja ei kai se muuten hengittäisi kuin niillä kiduksilla...
 
[QUOTE="hih";27372864]Entisellä työpaikallani eräs keski-ikäinen nainen oli satavarma siitä, että lapsi perii kaikki geeninsä vain isältään. Eli äiti on vain se, joka kantaa lapsen, mutta geenit tulevat isältä :DDD. Ja siksi hänen mielestään lapset, joilla on sama isä, mutta eri äiti, ovat täyssisarukset. Ja taas lapset, joilla on sama äiti, mutta eri isä, ovat vain puolisisaruksia. Tämä oli ehkä kaikkein typerin luulo, mitä olen koskaan kuullut. Oikein suututti sen ihmisen typeryys. Ja päänsä piti, vaikka kuinka yritti selittää hänelle asian oikean laidan...[/QUOTE]

Mä oon kans törmännyt tähän. Mulla on velipuoli, meillä on yhteinen äiti. Veljellä ja hänen toisella siskollaan on yhteinen isä. Sitten pari ihmistä sanoo (päälle kolmekymppisiä) että velipuoleni ja tämä hänen toinen siskonsa ovat täyssisaruksia mutta minä ja veljeni vain puolikkaita.
 

Yhteistyössä