tietokone vei mieheni ja lapsikin tulossa!!!!

en kestä enää..!!! olen nyt äitiys lomalla ja vietän kaiket päivät kotona koiran kanssa.. mies on töissä ja kun hän tulee kotiin ni menee ensimäiseks koneelle ja istuu siinä 10 asti illal!!! on sellanen olo et asuis yksin ku toinen ei anna mitään huomiota eikä rakkautta.. illal ku mennää nukkumaan ni ei ole enää kyljes kiinni vaan sängyn tosella puolel.. on sellanen olo et olen siivooja ja ruoan laittaja.. eilenkin mitä laskin ni oltii noin tunnin verran yhdes ja hän huomas mut.. ruokatauol(tulee kotiin syömää) sit illal menin hänen mukaan koiraa ulkoiluttaa.. ite olen yrittäny saada keskusteluu kun on koneel, tuun viereen notkumaan ja yritän saada huomiota, mut ei.. olen kyllä kertonut tunteistani hänel ja et kui pal tää asia vaivaa muo.. pidin mykkäkouluaki et hän tajuais et miltä se tuntuu ku toinen ei reagoi eikä vastaa mihinkää mut ei menny jakeluu..!! kyl hän on et ymmärtää ja pyytelee anteeks mut silti sama peli jatkuu.. nyt odotan ainoastaa et lapsi syntyy et saisin siitä seuraa itselleni.. onko jollakin ollut samanlaisia kokemuksia? voisko se johtua jonkin laisesta pelosta lasta kohtaa? vai voisko se sit muuttuu ku lapsi on syntyny?? MITÄ TEEN?
 
Meillä tilanne oli aikalailla sama...muuttui hieman lapsen syntymän jälkeen, muttei kovinkaan paljoa. Mutta kun toinen lapsi syntyi, niin sit tilanne muuttui mun toivomalla tavalla - ja ihan itsestään :D . Sit ei miehellä vissiin ollu enää aikaa istuu koneella niin paljoa, kun sai hoitaa kotia, vauvaa ja esikoista.
 
vieras
Noin se on kausittain meilläkin kuin aloituksessa. Mitä stressaavampaa töissä, sitä varmemmin mies on eleettömänä koneella illan. Tiedän, että on töissäkin koneella, niin luonpa joskus kontaktia sitte sähköpostilla... ja jaan videoita YouTubesta, biisinsanoja, kaikkea mitä lie.

Eräänkin kerran käytiin oikein taisto biisinsanotuksilla, kun en osannut tunteitani muuten ilmaista ja vaikeaa oli hällekin. Sitte piti lopulta vääntää oma hassu runo kun ei sanat riittäneet, niin miehenkin. Hyvät runot tuli.

Entäs jos sinäkin tunkeutuisit sinne tietokonemaailmaan? Mitä se siellä tekee?
 

Yhteistyössä