Tikuttelijoiden turinat

miss_piggy
Mää oon nyt tässä kierrossa jotenki tosi rauhallisin mielin tän yrityksen kanssa, että ei oo silleen mitään paniikkia tai jotain älytöntä stressiä :) varmaan tää kevät ja aurinko vähän piristäny. Kohta olis muutto uuteen kämppäänki ja työpaikan vaihto, niin mikäs tässä ollessa. Laivareissua suunnitellaan heti ku vaan mulle tulis sellanen rako,että ois kolmisen päivää vapaata :) Kp 11 eikä mitään ovistuntemuksia, ja liuskatki vielä ihan negaa. Toivon vaan että nuo clomit auttaa mulla tuolla annostuksella 1/pvä.
 
Anteeksi omanapailu. Oon vaan jotenkin ihan hämilläni.... 6FRcVb - Image - Aijaa.com
Voikos tää olla? Apteekin oman tein ja siihen en mielestäni saanut mitään....
Kaksi testiä jäljellä, siis liuskoja... Täytyy tilata lisää. :D
Muoks: tein toisen apteekin oman...sain haamun! Jei! Mies onneks pitää mua hieman maassa..."on tossa jotain töherrystä" :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Heilanga: kyllähän tuossa jotain näkyy, voi kun olisikin haamu joka lähtis vahvistuun! Mä omalla kohdallani en luota oikein haamuihin, mulla esim. Pregcheckiin tuntuu tulevan aina tuollainen "haamu". Onko sulla mitään oireita ja tuntuuko siltä et ois voinu tärpätä?

Täällä ois huomenna kp 60, josko sentään ennen 70. päivää jotain tapahtuis. Nyt dpo 7, josko sitä loppuviikosta alkais testaileen. Oireita normaalin joka piinaviikkoiseen tapaan taas tietenkin löytyy, nyt vaan vähän erilaisia kun normaalisti: nännien arkuus, hajuaistin herkistyminen ja repäisykivut äkkinäisissä liikkeissä. Mutta niin, kaikenmoisia oireita sitä aina itselleen "kuvittelee" ennen menkkoja että eipä oireiden varaan kannata laskea.
Maanantaina jos ei kuukautiset ala eikä plussaa näy niin soitan ajan lääkärille et pääsee sinne gynekologiseen ultraan katsomaan että mikä nyt oikein on kun ei kierto ikinä lopu.
 
Henja noh, jo on sulla ollut vahvoja haamulaisia vaikka et oo raskaana ollutkaan? Mä oon kuitenkin kohta kaks vuotta tikutellut, enkä oo moisia saanut...jos sulla on ollu kemiallisia?
En ol kauheasti oireita seuraillut. Rinnat ei ole kipeät vaikka yleensä aina ennen menkkoja särkee sairaasti, alamahassa sellaisia repäisyjä ei todellakaan ole ollut lähinnä menkkamaista jomotusta jo dpo6 asti..mulle ei mitenkään normaalia. Huimausta oli eilen, mutta se voi johtua mistä vaan. Eihän tää tosiaan vielä mitään varmaa ole. Kunhan leijailen ja toivon että se kuitenkin pysyis mukana. :)
 
Heilanga: ne haamut/viivanpaikat on tullu kaikki tässä megakierrossa, sillon aloin testaileen kun menkkojen ois pitänyt kuukaus sitten alkaa ja sen jälkeen oon kerta viikkoon testannut ja aina vaan tulee tosi hailakka viiva. Luulen että mulla vaan noi pc:t antaa aina sen hailuran kun minäkin mooonta vuotta olen testaillut enkä aiemmin ole haamuja saanut, aiemmin en kyllä olekaan pc:n testejä käyttänyt.
Ja nyt kun tarkemmin katsoin vielä kuvaa niin kyllähän varsinkin tuo alempi sun testeistä vaikuttaa hyvältä! :) Ja apteekin oma on kuulemma tosi luotettava, mulla siihenkin tuli sillon kk sitten jotain mutta oli varmasti vaan viivanpaikka. Mutta jos siinä ihan väriä näät niin kyllä minäkin sinuna leijailisin :). Peukut pystyyn tosiaan että viiva alkaa vahvistumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
Heilanga on paksuna, lallatilallati laalaa, taas saatiin uus plussa meidän pinoon! Nyt ko pysys vaan pieni! Hieno viiva näkkyy ja slvästi lähtenyt vahvistuunkin! Ja mun gyne sano et ne kemialliset ON alkuraskaudenkeskenemenoja. Niin. Et heilanga, mun mielestä sä oot RASKAANA. Ja piste. ONNEE!
 
Se siitä sitten,vuoto alkoi aamulla oikein lotinalla. :'( Oon aika maassa ja päivitän nyt tän vaan nopeasti, kun yritän pitää itseni kasassa täällä töissä. Mä siis sain sen "plussan" apteekin omaan eilen illalla. Aamulla sitä vielä ihastelin ennen vessaan menoa, kerkesin sitten toisen testin (sofin) tekemään kun pyyhkiessä tuli verta...Vielä sofissakin vaan viiva. Näin yöllä unta, että tein testin ja siihen tuli teksti "raskaana, mutta se kuoli". Vieläkin menee kylmät väreet nyt kun ymmärsin sen. En tiedä millaista vuotoa on odotettavissa? Voimakasta? Onko kokemuksia..
 
Voi Heilanga-Murunen! Toi on niin perseestä, oon tosi pahoillani, mulla oli ihan sama tilanne viime kierrossa, ja nytkin pelko koko ajan että menkat alkaa... Mutta vaikka sain haamun niin vuoto oli ihan tavallista, kuitenkin niin alussa oli... Veti kyllä mielen matalaks vähäksi aikaa. On se vaan niin uskomatonta nähdä ne kaks viivaa ja sitte kun alkaakin vuoto.. :') isot Halit sulle.

Mun tilanne edelleen tenkkapoo, sain siis digillä ristiriitaiset tulokset eilen ja tänään

Digi dpo 10/11 - Image - Aijaa.com

Apteekin oma oli kyllä vahvistunut mitta digi eri mieltä. No nyt en testaa digiä kun vasta loppuviikosta, jollei menkat sitten ala sitä ennen.
 
LilyAlice Kiitos lohdutuksesta....Pää särkee niin helevetisti. Liekö tästä johtuvaa vai mikä on....
Ootko avannut niitä? Mikä niiden kahden ero on? Jos on jostain millin väripuutteesta kiinni....Mä oon kyl niin höpö,et availen niitä vaikka en mitään niistä ymmärrä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
miss_piggy
Onpas teillä täällä erikoiset kuviot menossa :D

Ite en oo koskaan saanu r-testiin kahta viivaa ennen menkkoja, paitsi silloin ennen keskenmenoa mutta sekin meni keskeytyneesti kesken, eli tuollainen tapaus on mulle ihan uutta. Todennäköisestihän kyseessä sitten ollu kemiallinen, jos on heti vuoto alkanut :(

).( Mulla on joku pallokala-olo, alamahaa nipistelee ja turvottaa, oliskohan ovulaatio tulossa :D
Viiva oli liuskassa vielä aamulla nega, mutta uskon että ei kauaa mee ku on the o-day |O
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Heilanga en mä availlu niitä, sinne ne jäi tikkukokoelmat kotiin kun lähdin neljän päivän työreissulle, jopas sattuikin sopivasti...pitäis vielä lentää huomenna ja pe :O mä aion nyt odotella viikon loppuun ainakin noiden digi-testien kanssa, tulee turhaa itkua ja hampaiden kiristystä, kun testailee näin aikasin :headwall: jollei siis menkat ala... Mahassa on tosi outo olo, ei oo ollu tällästä ennen, ja tänään jäi lounas puoliväliin kun ei mennyt alas.

Luin digien ohjeista, että ekoina päivinä/ ekoilla viikoilla hormoonin määrä vaihtelee ja luotettavimman tuloksen saa kun testaa vasta 5 päivän päästä edellisestä testistä. Joo-o jos on rautahermot!
 
LilyAlice tarttis kyl oppia testaamaan vasta kun menkat on oikeasti myöhässä, mut juu ei näillä hermoilla.
Mä tässä olen miettinyt, että pitäiskö käydä jonkun kanssa juttelemassa näistä jutuista ja varsinkin kun joka kerta ottaa toi menkkojen alkaminen enemmän ja enemmän mielenterveyden päälle? Mä sairastuin 18 kesäsenä vakavaan masennukseen ja tunnistan kyllä ittestäni oireet, et olis ehkä aika mennä jutustelemaan....ajatukset pelottaa välillä jo itseänikin.
 
Onpas täällä jänniä tilanteita tikuttelijoilla! :)

Täällä on testailtu muutamia kertoja raskaustestiliuskoilla ja tuloksena haaleaakin haaleampi viiva... saa nähdä vahvistuuko viiva vai näenkö omiani. Kuukautisia ei vieläkään kuulu ja tänään on jo kp 48. Jos ei viiva lähde vahvistumaan, niin varaan kyllä ehdottomasti ajan verikokeeseen, jotta saa selkoa tästä ihmeen pitkästä kierrosta. Piinaavaa tämä odottelu.... :D
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Täällä justiinsa sama meininki! Eli kp 43, dpo 10 ja haaaaaaleaa viivaa tai viivanpaikkaa jää testiliuskaan (Pregcheck) kuivuttuaan. Vielä en ole raaskinut digitestiä "tuhlata". Ajattelin digitestillä testata sitten dpo 14, jos aihetta silloin vielä on. Nyt arvuutellaan liuskoja.... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
LilyAlice voi mahoton meinaakko pitää meidät jännityksessä niin monta päivää! Ei tuu tolokkua! :D

Luuv ja Jubu Onnea viivojen vahivistumiselle, sormet ja varpaat ristissä täällä odotellaan plussa uutisia! Tätä menoa mie saan kohta höpötellä täällä ihan yksikseni, kun muut plussailee. Mut oma seura on hyvä seura, et siitä vain naiset, plussia kehiin!
 
miss_piggy
Täällä kp 14 ja alkaa olla luovuttaja-fiilis, ovistestit näyttää negaa vaikka söin ne clomitkin! En tiä hätäilenkö sitten vaan mutta vois alkaa vahvistumaan jo viivaset jos on vahvistuakseen :(
 
Anteeks jo etukäteen kielenkäyttöni. Lähdettiin täällä kolme tuntia sitten syömään, ja testasin just ennen lähtöä pcllä, ja viiva oli kivasti vahvistunu eilisestä, ihanaa! Sitte syödään ja istun siis siinä ravintolassa TJ:n ja toisen pampun kanssa ni tuntuu tosi kovat kivut alavatsalla, meen vessaan ja paperissa on kirkkaan punaista verta. Vetosin vatsavaivoihin että pääsin takaisin hotellille, itku ihan kurkussa. Ihan helvetisti sattuu vatsaan, tää oli sit varmaan tässä. Vittu että tän pitää olla niin helvetin vaikeeta! Just huomenaamuna ois ollu kaks viikkoa oviksesta, ja ajattelin digillä uskaltaa varmistaa kun liuskat on niin hienosti vahvistunu, voi vittuvittuvittu.

Kyllä se ois vaan parempi olla testaamatta, tai sitten jopa se olis vähemmän vittumaisempaa, että ei sais mitään viivoja, että mitään ei alkaiskaan. Kun alkaa, niin jatkuis sitte! Ottaa päähän kyllä niin lujaa, todellakin käyn hakee jotkut napit että jokin kestäis tässä kropassa kiinni, kolmas kierto jo kun venyy ja saan näitä helvetin haamuja ja plussia jotka menee sit kesken. Hiton kivaa olla sitä paitsi nyt yksin hotellissa ja ootella huomista lentoa!
 
Täällä alko menkat eli huomenna ois sit kp1. Tympii koko homma vaikka kiva onkin että vihdoin tää kierto loppu.. Alkaa vaan usko loppua ja tuntuu että helpompaa vaan ois kun alkais suhtautua tulevaisuuteen niin että meille on tarkoitettu vain yksi lapsi.
Ja pahoittelut muillekkin uuteen kiertoon joutuneille :/. Miks ei nyt kukaan meistä pamahda paksuksi?!?
 
Henja sanos muuta. Jo olis aika jonku pamahtaa. Tai onhan plussia tullut, mut valitettavasti ne on pois tulleet samontein.

Lilyalice kirjotinki sulle jo toiseen ketjuun. Mut vielä. Hellä pään silitys sinulle, vaikkei se lohtua juuri tuo.

ON: ylläri pylläri. Ovis bongattu tänä aamuna tai siis eilen. Kivan ajoissa vaihteeksi. olikon kp 13 vai 14. Eniveis, jospa tulis vähän lyheempi kierto tälläkertaa ( huomaatteko, automaattisesti ajattelee, että kyllä ne menkat kuitenki taas sit alkaa). Ja oviksen aikaisen ajankohdan takia saimme sittenkin oviksen hyvin hyödynnettyä. Aamulla uus ovistesti, katsotaan onko hymy jo hyytnyty vai ei :D
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Henja Pahoittelut sinullekkin. :hug: Mä oon miettinyt samaa, et mikä nyt on kun ei kukaan pyöristy. Tuntuu, että ketjuissa joissa olen niin kaikilla alkaa uuskierto toisen perään. :confused: Mulla on töissä työharjoittelija 18v joka näki kun mä kirjottelin tänne." Ai haluuks lapsia? " joo.. " noh, tee niitä." Oliskin oikeasti noin helppoa. Mä totesin vaan, et kuule ei niitä puussa kasva ja jos lukisit näitä ketjuja tajuaisit kuinka vaikeaa ja sydäntä särkevää puuhaa tää on.
miss_piggy millai niitten clomien kans oviksen kuuluis tulla? Saattaahaan tuo tulla vasta kp20?

Omanapa. Vuoto on vissiin hieman hilliintynyt. Outoa kun sellaista "vanhaa verta" ei tule lainkaan. Todella haaleaa vaan. :/ Mulla on vieläkin rinnat hassun arat, oksettaa iltaisin ja enkä saa syötyä. Eräs tuttava käski mun mennä verikokeille tsekkaan, että hcg arvo laskee...enhän mä voi olla enää raskaana??!!
 
miss_piggy
Heilanga: Lääkäri sanoi että ovis vois olla kp 11-19 mutta saattaahan tuo myöhemminki olla. Nyt on kp 15 ja ehkä vähän alkanut viiva tummumaan, jännätään täällä nyt ja talletellaan :D Mää oon päättäny että plussaan tästä kierrosta! En jaksa enää tätä värkkäilyä ja koska tää on jo yk 10, niin saa riittää :LOL:
 

Yhteistyössä