tilasin juuri likoille tämän

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
myymä
Miten musta nyt tuntuu, että tässä pinossa ainoa ongelma on se, että nuo maksaa melkoisesti ja se käy ketuttamaan monia... kateus on paska laji.

Viitateen näihin, jotka ovat hieman negatiivisella sävyllä tuosta lahjasta :)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
hmm, minun mielestä huono lahja. koska tuo näyttää siltä ettei kovin vanhalle ole hyvä, tai siis käytännöllinen ja aika lapsellisen näköinen..
No voi kai sen myydä pois kun ei enää ole käyttöä. Kyllä kai tuo nyt useamman vuoden sentään menee?

 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
hmm, minun mielestä huono lahja. koska tuo näyttää siltä ettei kovin vanhalle ole hyvä, tai siis käytännöllinen ja aika lapsellisen näköinen..
Mun mielestä taas hyvä lahja. Tosin lapsena sitä saattaisi odottaa saavansa muutakin, mutta sitten eihän sen muun tarvitse olla kallista: vaikka hiuslenkkejä.

Ja eihän aapee sanonut, kuinka vanhalle tuo on. Mitä jos onkin pienille? Ja sitten eihän se sinun pussistasi ole pois, jos heidän tarvitsee ostaa uudet muutaman vuoden päästä, ehkä he olivat ajatelleet tekevänsä niin muutenkin. Vai sekö sulla pistikin sanomaan, että huono lahja, että aapeellä ois enemmän varaa kuin sulla ja kenties mahkuja uusiakin huonekaluja useammin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
todella kivan näköiset! Tytöt ovat varmasti mielissään! Miksi aina pitäisi antaa pelkkiä leluja lahjaksi? Itse "kieltäydyin" ostamasta leluja miehen siskon tytölle. Saa uuden huoneen ja lupasin ostaa sinne jotakin uutta.
No meilläkin on näin ,että tytöt sai omat huoneet,niin saavat sisustaa sen niin kuin haluavat ja löydettiin sitten tuollaiset ja se kelpaskin molemmille. ja mitä pitkäikäsyyteen tulee,niin sitä en odotakkaan,että kun likat muuttavat kotoa pois,niin tuo kulkee edelleen matkassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
hmm, minun mielestä huono lahja. koska tuo näyttää siltä ettei kovin vanhalle ole hyvä, tai siis käytännöllinen ja aika lapsellisen näköinen..
No voi kai sen myydä pois kun ei enää ole käyttöä. Kyllä kai tuo nyt useamman vuoden sentään menee?

uskoisin että menee muutaman vuoden käytössä kevyesti! Ja ainahan ne tosiaan saa myytyä jos sikseen tulee! :D
 
mm
Minusta nuo ovat kivat.
Maksaahan ne, mutta jos ne olisi muutenkin ostoslistalla..
Miksei tytöt tykkäisi lahjasta? Saavat ihanat huoneet, ja tytöt usein tykkäävät sisustaa ja laittaa huoneitaan nätiksi. Ja oletettavasti saavat kummeilta ja mummeilta niitä lelulahjojakin.
 

Yhteistyössä