Tilasin sit ittelle sadepuvun :D

Tarkotus olis mahdollisimman paljon kulkee pyörällä töissä, myös sateella, kun ei matkaa ole ku vajaa 4 km. Oon tässä sitten kattellu noita sadepukuja. Mut ne on joko ihan järkyttävän näkösiä tai ihan järkyttävän hintasia :eek:

Tytölle sit viime viikolla tuli Linus&Lotalta Didriksonin sadepuku, sellanen kaksosanen. Mä kattelin että hemmetti et on hyvännäkönen puku, tahtoo kans ton mallisen.. Säätöjä tosi hyvin, hyvä huppu jne jne.

Ny sit välähti mieleen et täytyypäs kattella sieltä poikien puolelta valikoimaa.. Ja löyty, sama puku mustana ja koko 170 cm :D Mä tilasin heti! Hintaa sillä on 30?, ei todellakaan paha.

Ei oo eka kerta ku tilaan tai ostan lastenvaatteita, jotai hyötyä joskus tästä pienestä koostakin :LOL:

Ja puku on tämä:
http://linuslotta.com/productInfo.asp?qProductId=48371&qProductColorId=0&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=&qGroup=831&qStyle=&qSizeGroup=85&qvirtualClass=11&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&language_id=4&gender=2&qSiteId=3

 
vieras
Jos se on sadepuku ja ei hengitä niin onnea vaan hyvästä valinnasta. Ostin kans ittelle pyörämatkoja varten, kerran oli housut jalassa ja ihan oli hyvät, ainut vaan että sisältä olivat hiestä märät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos se on sadepuku ja ei hengitä niin onnea vaan hyvästä valinnasta. Ostin kans ittelle pyörämatkoja varten, kerran oli housut jalassa ja ihan oli hyvät, ainut vaan että sisältä olivat hiestä märät.
No ton PITÄS hengittää.. En sit tiedä et miten käytännössä toimii.. Mut testataa ny toi vaihtoehto.

Mä oon aika verkkanen pyörälläpolkija ku on ihan onneton rapakunto joten siinä mielessä ei pahemmin hikoile. Toki se on sit ihan eri asia jos on hengittämätön puku päällä. Mutta sittepä sen näkee ku eka kerran vettä roiskasee :D
 
Mie ostin viime vuonna urheiluliikkeestä oikean pyöräilytakin, joka piti olla hengittävä.. on siinä kainaloissa avattavat tuuletusreijät ja selässä myös, mutta silti minulla on selkä märkänä ja hihat tarttuvat käsiin kiinni, ku pääsen kotiin.. en tiedä sitten millainen vaate sen takin alla pitäis olla erikseen.. nyt olen kesällä käyttänyt tavallista t-paitaa.. en mie olis sitä muuten ostanut, mutta siinä oli 70% alennus.. lähtö hinta oli 100euron paikkeilla..
 
halipupu
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Noi on usein vaan lasten vaatteet sen mallisia että jostain kohtaa kinnaa aikuisilla, vaikka pituus riittääkin, kun vartalon malli kuitenkin erilainen. Mut toivottavasti on hyvä =)
Peesan tätä. Lantio on yleensä naisilla pikkasen leveämpi kuin murrosikäsillä pojilla, mutta toivottavasti puku sopii ja toimii käytössä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Noi on usein vaan lasten vaatteet sen mallisia että jostain kohtaa kinnaa aikuisilla, vaikka pituus riittääkin, kun vartalon malli kuitenkin erilainen. Mut toivottavasti on hyvä =)
Peesan tätä. Lantio on yleensä naisilla pikkasen leveämpi kuin murrosikäsillä pojilla, mutta toivottavasti puku sopii ja toimii käytössä.
Mun kaikki toppavaatteetki on lastenvaatteita, 165-170 cm ja housutki on passannu täydellisesti :D 170 cm vaatteissa saattaa olla pituutta lahkeissa tms. mut se ei tollasessa puvussa haittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Mä ostan usein lasten osastolta lenkkareita ja yhdet gorekengät. Ne on usein halvempia ja poikien puolelta löytyy kivoja musta-valkosia 37-38 kokoja hyvin :D
Mul on kans mustat lenkkarit ja talvikengät hakusessa. Mä meinasin kans suunnistaa poikien osastolle.. :D
 
Mä olen tovin etsinyt itselleni töihin sadeasua ja tuollahan näytti olevan aikuisillekin. (mulle kun ei ihan nuo lasten vaatteet mahdu...) Oiskohan tuo hyvä puku?
Ainakin kivan näköinen ja kohtuuhintainen olisi? Onkohan kenelläkään kokemusta?
:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Mä ostan usein lasten osastolta lenkkareita ja yhdet gorekengät. Ne on usein halvempia ja poikien puolelta löytyy kivoja musta-valkosia 37-38 kokoja hyvin :D
Mul on kans mustat lenkkarit ja talvikengät hakusessa. Mä meinasin kans suunnistaa poikien osastolle.. :D
Mä ostin viime talvena mustat talvikengät poikien osastolta, oikeestaan samat kengät oli aikuisten puolella mut vaan 5 ? kalliimmalla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Mä ostan usein lasten osastolta lenkkareita ja yhdet gorekengät. Ne on usein halvempia ja poikien puolelta löytyy kivoja musta-valkosia 37-38 kokoja hyvin :D
Mul on kans mustat lenkkarit ja talvikengät hakusessa. Mä meinasin kans suunnistaa poikien osastolle.. :D
Mä ostin viime talvena mustat talvikengät poikien osastolta, oikeestaan samat kengät oli aikuisten puolella mut vaan 5 ? kalliimmalla :D
No niinpä! Siks mä niitä sieltä poikien osastolta kattelenki. Ja siel on yleensä kyllä paremman näkösiäki ku mä en mitää tyttökenkiä halua.. :D
 
Dodii, ny on puku tullu, hain sen vähän aikaa sit postista. Käytännössä en siis oo ehtiny viel kokeilee..

Mutta tuosta koosta. Takki oli just sopiva, sopiva hihanpituus ja mukavan väljä, menee vaikka talvellaki paksumman takin päällä jos sataa tiskirättejä. Mut housut.. Housut on TODELLA väljät ja lahkeet pitkät :LOL: Onneks jää tuo lantio-osuus takin talle piiloon, ei puhettakaan noissa housuissa mistään poikien kapeista lanteista :D Ja lahkeissahan on sit noi tarranauhat että saa niillä säädettyä sit.

Täytyy ny sit kattoo et miten toimii käytössä puku. Tytöllä oli tänään pihalla samanlainen ja hienosti kyllä toimi. Kuivana piti eikä tyttö ollu pahemmin hikoillutkaan vaikka on suht hikoilevaista tyyppiä :D
 
Meillä on jo useamman vuoden ollut noi käytössä. Ja esim ratsastaessa on takki osoittanut olevansa vettäpitävä ja hengittävä, suosittelen.
Muuten budget sport myy kanssa noita, aikuisten mallit on muistaakseni 49,90e, naisten xs voisi olla parempi kuin poikien 170 cm
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Meillä on jo useamman vuoden ollut noi käytössä. Ja esim ratsastaessa on takki osoittanut olevansa vettäpitävä ja hengittävä, suosittelen.
Muuten budget sport myy kanssa noita, aikuisten mallit on muistaakseni 49,90e, naisten xs voisi olla parempi kuin poikien 170 cm
Kiva kuulla!

Mä ihan halvemman hinnan takia ostin tuon lasten koon.. :LOL: :LOL: Sitä ku on pihi.. :whistle:

Kuitenki se mitä mä käytän tota ni on pyöräillessä sen 4 km matkan ja sit jos huonommalla ilmalla ollaan töissä lasten kans ulkona niin ei sillä niin väliä vaikka housut onki väljät. Eipähän ainakaan ahista :D

Muoks. Ois tuol Linus&Lotallaki ollu naisten kokoja tota pukua, samalla hinnalla 49,90?. Mut väri siinä oli ankee, mä halusin mustan.. :saint:
 

Yhteistyössä