Tilasin sitten tämmösen:

Näin asiasta kukkaruukkuun, vaiminnesenytoli...sanoppa sinä kun tiiät paremmin että onko ihan susi yhistelmä jos on karhukoiraa ja hirvikoiraa sekasi? :D
Lähinnä että; liekkö tuo miten hurja luontonen, tulisko lasten kansa toimeen?

Niin ja tuo kamera on varmaan aika oiva keksintö :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
Näin asiasta kukkaruukkuun, vaiminnesenytoli...sanoppa sinä kun tiiät paremmin että onko ihan susi yhistelmä jos on karhukoiraa ja hirvikoiraa sekasi? :D
Lähinnä että; liekkö tuo miten hurja luontonen, tulisko lasten kansa toimeen?

Niin ja tuo kamera on varmaan aika oiva keksintö :)
Jaa-a. Noista koirista on aika vaikea sanoa kun ei tunne. Aika mettäkoiriahan ne ovat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
Näin asiasta kukkaruukkuun, vaiminnesenytoli...sanoppa sinä kun tiiät paremmin että onko ihan susi yhistelmä jos on karhukoiraa ja hirvikoiraa sekasi? :D
Lähinnä että; liekkö tuo miten hurja luontonen, tulisko lasten kansa toimeen?

Niin ja tuo kamera on varmaan aika oiva keksintö :)
Jaa-a. Noista koirista on aika vaikea sanoa kun ei tunne. Aika mettäkoiriahan ne ovat.
Niinhän ne on kyllä, satun vaan tietämään yhen tollasen pennun..tahtois sen pihaan turvaksi kun muutetaa tonne "keskelle ei mitään" metän viereen, tiiä mikä sieltä tulee vastaan :whistle:
Kaipa se on niin yksilöllistä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
meillä on ollut kumpainenkin erikseen, tulivat silloin pystykorvan jälkeen kun olimme pieniä. Molemmat olivat niin kultia!
:p meille piti tulla yks jo vanhempi karhis tässä tammikuun puolella, mut se sit "peruuntui" kasvattajan puolelta...niin nyt oon tässä vähän katellu muita ehdokkaita :)
 
Tuollaiset kamerat ovat kivoja. Olisi kiva itselle myös. Vaikka enhän minä koskaan edes mihinkään kiiku... :whistle: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
Näin asiasta kukkaruukkuun, vaiminnesenytoli...sanoppa sinä kun tiiät paremmin että onko ihan susi yhistelmä jos on karhukoiraa ja hirvikoiraa sekasi? :D
Lähinnä että; liekkö tuo miten hurja luontonen, tulisko lasten kansa toimeen?

Niin ja tuo kamera on varmaan aika oiva keksintö :)
Meillä on puhdas hirvikoira, ja se on kyllä lasten kaveri. On koira kun koira, kunhan tottuu pennusta asti lasten kans toimimaan, ja lapset myös tietää rajansa. Mun kokemusten mukaan karhukoira on lyhyempi pinnanen kun norjan harmaa, mut sekin tietty riippuu koiran luonteesta.
Meillä tuo harmaa on siis sohvaperunana, ei metsästyskäytössä. Alun perin kylläkin metsästyskoiraksi otettu, mutta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Meinaatko jotain jahtireissua kuvata vai ihan muuten vain katsella videolta koiran hengailua?
Ajattelin laittaa sen ajokoiran liiveihin. Olisi kiva nähdä mitä se touhuaa. Ja miksei lapukallekin kun on kuitenkin vesitiivis.
Olis kyllä mukavaa itsekkin nähdä mitä kaikkea se ajuri metsässä näkee. =)
Jotkut on kuvaneet samanlailla suojelukoirien treenejä. Itse en kyllä ole kokeillut. :D

 
MinttuÄiti
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
Näin asiasta kukkaruukkuun, vaiminnesenytoli...sanoppa sinä kun tiiät paremmin että onko ihan susi yhistelmä jos on karhukoiraa ja hirvikoiraa sekasi? :D
Lähinnä että; liekkö tuo miten hurja luontonen, tulisko lasten kansa toimeen?

Niin ja tuo kamera on varmaan aika oiva keksintö :)
Haukkuu se ainakin :) et ei kyllä kukaan tai mikään jää haukkumatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Olis kyllä mukavaa itsekkin nähdä mitä kaikkea se ajuri metsässä näkee. =)
Jotkut on kuvaneet samanlailla suojelukoirien treenejä. Itse en kyllä ole kokeillut. :D
Katsoppa täältä:http://www.videoita.fi/index.php
Kiitti. Jumituin sinne katselemaan enemmänkin niitä videoita. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Tuollaiset kamerat ovat kivoja. Olisi kiva itselle myös. Vaikka enhän minä koskaan edes mihinkään kiiku... :whistle: :saint:
Kännikameraksi! :LOL: :LOL: :LOL:
No kun ei mulla ole aikaa kännätä. :D
 

Yhteistyössä