Tilatakko joku lapsi perheen lehti? Kakskplus,vauva tms?

Minusta lehtien tilaaminen harvemmin KANNATTAA. Ihan viihdyttävää niitä kyllä lukea ja kannattavuus riippuu tilaajalahjoista. tilasin joko 2+ tai vauvalehteä (en muista enää kumpaa) kun esikoinen oli vauva. Sain matkarattaat siitä hyvästä.
 
Mulle tuli sekä Kaksplus että Vauva ja nykyään tulee Vauva. Jotenkin tykkään siitä enemmän, on mielenkiintoisempia juttuja kuin 2+:ssa. Nyt jälkikäteenkin niitä on kiva lueskella uudestaan, vaikka suurimmaksi osaksihan ne vaan seisoo tuolla kaapissa.
 
Mulle ei tullu vauvalehtiä, ne luin neuvolassa aina ku siellä vauvan kanssa ravattiin muistaakseni kerran kuussa ihan peruskontrolleissa. Myöhemmin tuli Meidän Perhe joka on sen pari vuotta tilattuna ihan ookoo, sit alkaa jutut toistaa itseään.
 
"Vieras"
Jos haluat tietää mikä vauvamaailmassa on uusinta muotia ja niin kannattaa tilata, muutoin riittää kun luet kirjastosta lainattuja vuoden, parin takaisia lehtiä, noissa vauvakulkaisuissa kun ne jutut kiertää muutaman vuoden syklillä..
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
"saunamaija"
En tilaisi. Meillä ainakin saa kirjastosta nopsaan lainaan uusimmatkin lehdet, ja jos haluaa, niin senhän voi varatakin ja maksaa vain 50 senttiä..Kun ei niillä sitten tee enää mitään, kun kerran luettu.
 
"mama"
En voi suositella, aiheuttavat varsinkin esikoista odottavalle turhia paineita täydellisestä äitihahmosta jota kukaan meistä ei todellisuudessa ole. Keskustele mieluummin lapsellisten ystäviesi kanssa.
 
"mona"
Mulle ainakin tuli esikoista odottaessa vauva ja kaksplus, samanlaisia juttujahan niissä on, mutta tykkäsin. Esikoista odottavan aika on kuitenkin aika pitkä. :) Tokaa odottaessa ei sitten vauavlehdet enää kiinnostanutkaan..
 
"mona"
[QUOTE="mama";26712372]En voi suositella, aiheuttavat varsinkin esikoista odottavalle turhia paineita täydellisestä äitihahmosta jota kukaan meistä ei todellisuudessa ole. Keskustele mieluummin lapsellisten ystäviesi kanssa.[/QUOTE]

Ei mulle ainakaan mitään paineita, eri asia sitten kun aloin palstailla täällä esikoisen syntymän jälkeen. Ap kun näyttää jo palstailevan, niin noi lehdet on pikkujuttu..
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Mulle on tullu kaikki kolme lehteä, esikoista odottaessa ja vauva-aikana tykkäsin eniten vauvasta, vähän myöhemmin kaksplussasta, nykyään tykkään meidän perhe lehdestä, se mulle tuleekin jatkuvasti tilattuna. Vauva-lehden tilasin just että sain manducan, kyllähän sitä lukee, mutta kolmannen vauvan jälkeen se kyllä toistaa itseään, eikä oo enää kovinkaan kiinnostava.
 
Mulle tuli myös Vauva-lehti odotusajan lopusta tuonnen lapsen ensimmäiseen vuoteen asti. Sitten vaihdoin KaksPlussaan. Tämän vuoden jälkeen loppuu senkin tilaus. Tykkään tilailla lehtiä aina silloin tällöin ja vaihdella niitä joten vuoden-parin jakso lehteä tilauslahjoineen ja sitten uusi. :) Vauvalehti tai perhelehti kannattaa tilata lahjalehtenä, silloin saa huomattavasti paremman lahjaedun (kuten vaikkapa Manducan, turvakaukalon tai rattaat). Yleensä ne tilaajalahjat ovat tyyliin hoitolaukku tai lelu, mutta sitten se tilaushinta alhasempi.

Seuraavaksi tilaan varmaankin perhelehden, odotan vain että tulee parempia lahjavaihtoehtoja tuonne lahjatilaukseen. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä