Tilauksesta tyttövauva

Pupuilu pari kolme päivää ennen ovulaatiota toi tytön meille, ja kaverille myös.
Oon miettiny voinko ikinä saada tyttöä, kun meidän kaikki lapset tarvii varmaan tehdä inseminaatiolla ja silloin ei oikein onnistu toi 2-3 päivää etukäteen. Ois muutenkin kiva tietää jotain tilastoa inseminaatiolla syntyneiden lasten sukupuolesta ja oviksen ajankohdan ja sukupuolen suhteesta, inssissähän se tiedetään melko tarkkaan. Meillä inssi on tehty samaan aikaan oviksen kanssa(ultran mukaan) ja poika on tulossa.
 
"vieras"
Oon miettiny voinko ikinä saada tyttöä, kun meidän kaikki lapset tarvii varmaan tehdä inseminaatiolla ja silloin ei oikein onnistu toi 2-3 päivää etukäteen. Ois muutenkin kiva tietää jotain tilastoa inseminaatiolla syntyneiden lasten sukupuolesta ja oviksen ajankohdan ja sukupuolen suhteesta, inssissähän se tiedetään melko tarkkaan. Meillä inssi on tehty samaan aikaan oviksen kanssa(ultran mukaan) ja poika on tulossa.
Tilastoa nyt niinkään en voi sanoa enkä aikataulusta tiedä, mutta kaverille kaks kertaa tehty inssi ja kaks tyttöä saanu :)
 
Anatolia jumalauti sä olet viimeinen ihminen jonka kuvittelin edes vitsimielessä käyttävän sanaa pupuilu :D
Mutta joo, jos tiedät milloin ovuloit niin sillä tiedolla että tyttösiittiöt ovat pitkäikäisempiä ja hitaampia kuin pojat pääsee pitkälle.
 
"mette"
Meillä on kolme poikaa ja nyt odotan neljättä, jonka pitäisi olla ultran mukaan tyttö. Sekstailtiin sunnuntaina ja ovis oli keskiviikkona, eli jos mielii tyttöä pitää olla yhdynnässä muutamia päiviä ennen ovista ja jos poikaa niin mahdollisimman lähellä ovispäivää. Tämä perustuu siihen, et poikasiittiöt on nopeampia uimaan, mut tyttösiittiöt elää pidempään, joten ne voi elää naisen elimistössä odottaen ovista, useita päiviä.
 
hehe mikään ei oo ilmeisesti kovin varmaa. Oon kuullu tuosta että pitäis muutama päivä ennen ovulaatioa harrastaa tätä pupuilua :D lankakerä siis sängynalle jos toivoo tyttöä ja kirves jos poikaa? (ei niin että mulla mikään vauvakuume olis eeei)
 
[QUOTE="vieras";26999515]Jos teillä on esikko, vuosikas, päikyt ja masuilija, niin mun maailmani romahtaa. Usko kaikkeen järjelliseen loppuu.[/QUOTE]
Päikyt otettiin tänään vauvelin kanssa. Kylkimyyrypäikyt :heart:

Esikko ja tosikko löytyy tottakai (kolmas on sitten...kolpakko?).

Vuosikasta ei oo, eikä masuilijaa.
 
"vieras"
Päikyt otettiin tänään vauvelin kanssa. Kylkimyyrypäikyt :heart:

Esikko ja tosikko löytyy tottakai (kolmas on sitten...kolpakko?).

Vuosikasta ei oo, eikä masuilijaa.
A P U A ! Susta on tullu umpihullu. Oikea Mamma. Häpeä senkin normi Meandi-pipoinen Prismakyylä. Ooksä semmonen? Ethän?

Eihän sulla vaan oo pirteitä Hai-saappaita, joogavuoroa ja Partylite-kutsuja? Nyt vähä ryhtiä.
 
[QUOTE="vieras";26999590]A P U A ! Susta on tullu umpihullu. Oikea Mamma. Häpeä senkin normi Meandi-pipoinen Prismakyylä. Ooksä semmonen? Ethän?

Eihän sulla vaan oo pirteitä Hai-saappaita, joogavuoroa ja Partylite-kutsuja? Nyt vähä ryhtiä.[/QUOTE]
Ei ole Hai-saappaita (ei pirteitä eikä vähemmän pirteitä), ei joogavuoroa, ei Partylite-kutsuja, eikä Me&I-pipoa (ei edes Kimperiä). Joku roti hei :D
 
oh bloody hell! anteeksi englanninkielinen reaktioni mutta olen tyhmyyttäni kuvitellut että hoidoissa käyvät miettivät ihan jotain muuta kun mahdollisen ihmeen sukupuolta.... kiitoksia kuitenkin neuvoista... teen päinvastoin sitten, esikoista suunnittelen jos luoja suo ja haluaisimme ehkä, ehkä mielummin pojan.. mutta ei sillä oikeasti väliä ole. toivottavasti onnistutte! en tullut paheksumaan sinänsä näitä ohjeita :)
 

Yhteistyössä