tippa linssissä täällä, kiitos ihanat palstalaiset :)

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Nyt maltoin vihdoin tulla käymään koneella ja kahlasin tuon PITKÄN ketjun läpi. Ihan tuli vilunväreet ja itku ja nauru samaan aikaan. Olette te vaan ihania ja niin kovasti hengessä mukana. KIITOS :heart: :heart: .

Täällä minä hormonihuuruissani nuuskin ja ihastelen peikkopoikaani enkä muuta malttaisi tehdäkään. Nyt mies otti poitsun ylös nukkumaan ja mä ajattelin tulla ilmoittautumaan.

Erityiskiitos vielä Umbrella-ystävälleni, joka kiltisti on täällä informoinut :hug: .

Ihanaa olla kotona, tänään oltiin jo vaunulenkillä pienokaisen kanssa ja nyt totutellaan siihen että meillä miehen kanssa onkin 2 lasta :heart: .

"Pieni" peikkopoikani on täydellinen. Hän on just eikä melkein sen näköinen kuin unessani näin aiemmin. Kuulostaa ehkä hullulta, mutta tiesin siis tarkalleen minkä näköinen poika meille syntyy ja hän oli just sellainen. Tosin koko tuli vähän yllätyksenä :whistle: .

Jortsulla on musta paksu ja tuuhea tukka, ihan uskomaton fleda :D . Hoitsut sitä ihmetteli ja totesi että poika muistuttaa vähän "Kanki-Kaikkosta" kun hällä oli tukka jakauksella ja tummat silmät tuijotti vakavana :D :heart: .

Huh huh, nyt koitos on vihdoin ohi ja palkinto oli enemmän kuin täydellinen. Mä olen kertakaikkisen rakastunut pikkumieheeni :heart: :heart: .
 
vieras myös
Ihana kuulla! on se vaan niin ihmeellistä se syntymä ja "pieni" :whistle: vauva.
Oli kyllä kivan kokoinen syntyessään!
Oliko synnytys kamala?Meni sitten ilman kivunlievitystä.Mulla kanssa 3 synnytystä takana ilman kivunlievityksiä :)
 

Yhteistyössä