tiskirätti

  • Viestiketjun aloittaja vaahterapuu
  • Ensimmäinen viesti
vaahterapuu
mikähän tiskirätti olis paras? olin ihan huuli pyöreenä kaupassa kun niitäkin on tullut jo niin monta! wettex:ä olen tähän asti käyttänyt mutta se rupeaa haisemaan tosi nopsaan vaikka kuinka huolellisesti huuhtoo ja pistää kuivumaan. kertokaas mikä teillä on käytössä?
 
tiputintti
Mulla on niitä tosi halpis puukuitu liinoja. Paranee pesun myötä, ja kun reikäiseks menee niin roskiin. Heitän siis joka päivä sen pyykkikoneeseen, että on aina monta kierrossa. Eipä haise. Niin ja joskus on sit mikrokuituliinojaki vuorollaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2005 klo 22:51 hilima kirjoitti:
Tiskaatteko te ihan oikeesti jollain rätillä vai onko tässä kyse keittiön pöytäluutusta? :eek:
meillä tiskirätit käytetään pöytien ym pyyhkimiseen, ei tiskaamiseen :D
meillä semmoset pirkka liinat tai mitkä ne nyt on jotka pestään kerran viikossa ja hyvin kestää useampi kuukausi, melkeen.
 
vaahterapuu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2005 klo 22:51 hilima kirjoitti:
Tiskaatteko te ihan oikeesti jollain rätillä vai onko tässä kyse keittiön pöytäluutusta? :eek:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

tää oli oikeesti hauska kysymys :flower:

kyllä mä ihan lähinnä pöytiä ja keittiön kaappien ovia pyyhin tiskirätillä mut pitänee oikeesti kokeilla niitä mikrokuituliinoja ja heitellä välissä pesukoneeseen! kiitoksia kaikille vastanneille :wave:
 
tiputintti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2005 klo 22:51 hilima kirjoitti:
Tiskaatteko te ihan oikeesti jollain rätillä vai onko tässä kyse keittiön pöytäluutusta? :eek:
Ex-anoppi oikeesti tiskas rätillä... Mä vaan sanon tiskirätiks sitä luuttua, jota käytetään keittiössä. :whistle:
 
Ruuan laiton jälkeen kun olen laittanut tiskit koneeseen ja pyyhkinyt keittöin pöytäpinnat laitan väännetyn tiskiraätin tiskien kanssa tiskikoneeseen. Rätistä tulee todella puhdas ja raikas!
 
Ihan sama mikä tiskiätti, kunhan muistaa huuhdella sen kylmällä vedellä käytön jälkeen.. lämpöisellä vedellä huuhdeltuna alka kalliimpikin rätti haisemaan, sillä lämpöisessä vesijohtovedessä on niin paaaaljon bakteereita ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 08:39 tiputintti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2005 klo 22:51 hilima kirjoitti:
Tiskaatteko te ihan oikeesti jollain rätillä vai onko tässä kyse keittiön pöytäluutusta? :eek:
Ex-anoppi oikeesti tiskas rätillä... Mä vaan sanon tiskirätiks sitä luuttua, jota käytetään keittiössä. :whistle:
Minun ex-anoppi myös pesi tai pesee varmaan vieläkin astiat tiskirätillä ja näin hänen monet kerrat mös pyyhkivän LATTIAA samalla luutulla ja sitten laittavan vain takaisin hanan päälle kuivumaan


:/ :/ :/
 

Yhteistyössä